به گزارش پارس به نقل از خانه ملت، علیرضا محجوب توضیح داد: آقای قاضی پور به عنوان نماینده هیأت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی با رئیس دستگاه قضایی کشور دیدار داشته و بعد از ارائه برخی مدارک خواهان اقدامات پیشگیرانه این دستگاه نسبت به متهمان احتمالی این پرونده شده است.

وی تصریح کرد: به هر حال امکان دارد قبل از اتمام گزارشات و ارائه آن به دستگاه قضا برخی متهمان احتمالی تدابیری بیاندیشند که باید جلوی هرگونه اقدام نا به جای آنها گرفته شود.

محجوب افزود: کلیات گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی آماده شده که در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مطرح می شود و بعد از کامل شدن و بررسی های لازم، به صورت علنی در صحن قرائت شده و مصاحبه های لازم در این رابطه صورت می گیرد.

وی در رابطه با روند بررسی ها توضیح داد: مدارک و موارد مختلف روز به روز اضافه شده و تمام مدارک مورد بررسی قرار گرفته است.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی گفت: پیش از این پیغام خود را به صورت عمومی به سمع و بصر کسانی که وجهی به ناحق از سازمان تأمین اجتماعی خارج کرده اند رسانده ایم که هر چه زودتر مبالغ را بازگردانند، قبل از اینکه موضوع وارد محکمه شود.