به گزارش پارس به نقل از ایسنا، برج میلاد در توضیحات خود این گونه نوشته است:

« ۱- برج میلاد تهران در سه چهار سال اخیر با تغییر رویکرد فرهنگی خود و همچنین اشاعه و رونق فعالیت های فرهنگی اصیل و فاخر ایرانی در حوزه موسیقی سنتی، نه تنها قیمت های خود را افزایش نداده است، بلکه ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف برای برگزارکنندگان کنسرت ها و هنرمندان این نوع موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد تهران لحاظ کرده است. این در حالی است که هر سال بین ۲۰ تا ۳۰ درصد بهای بلیت کنسرت افزایش یافته است، اما مجموعه برج میلاد هزینه برگزای کنسرت ها را در طول چهار سال افزایش نداده است و در کمال تعجب همان کسانی که این هزینه ها را به جیب مردم تحمیل می کنند هر از چند گاهی داد از گرانی هزینه های سالن می زنند.

۲- این تخفیف ها در شرایطی به صورت یک طرفه از جانب مجموعه برج میلاد اعمال می شود که هیچ کدام از برگزارکنندگان کنسرت های موسیقی سنتی در برج میلاد تهران، هیچ تخفیفی در قیمت بلیت های کنسرت ها در نظر نگرفته اند و همچنان بسیاری از شهروندان و علاقه مندان به موسیقی، بلیت های کنسرت های سنتی را با قیمت های بسیار بالا و بدون تخفیف تهیه می کنند.

۳- لازم به توضیح است که برج میلاد تهران یک مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی با امکانات متنوع برای تمامی شهروندان است. احترام به تمام مراجعه کنندگان به برج میلاد تهران از اولویت های نخست مجموعه مدیریتی برج میلاد تهران است و به همین دلیل نمی توان تبعیض و تفاوتی میان مراجعه کنندگان کنسرت و یا سایر مکان های برج قائل شد. بنابراین امکان اختصاص پارکینگی جداگانه برای شب های کنسرت وجود ندارد و همانگونه که متقاضیان رفتن به کنسرت درصدد استفاده از این برنامه فرهنگی و هنری هستند، سایر مراجعه کنندگان نیز علاقه مند به استفاده از بخش های دیگر برج میلاد تهران همچون طبقات تجاری، بازدید از گالری های مختلف هنری و… بوده و نمی توان صرفاً با اختصاص پارکینگ جداگانه، تبعیض میان بازدیدکنندگان قائل شد.

۴- در بحث پارکینگ ها باید گفته شود که مجموعه مدیریت برج میلاد تهران در شب های کنسرت تمامی ورودی های پارکینگ را برای مهمانانی که بلیت کنسرت در اختیار داشته باشند رایگان کرده است و در تابلو ورودی این توضیح درج شده است و هیچ پولی نیز از آنها تاکنون نه دریافت شده و نه می شود. مبلغی که از کنسرت گذار به عنوان هزینه پارکینگ در زمان انعقاد قرارداد دریافت می شود به منظور تسهیل در امر ورود بوده و تماما با هدف سرعت بخشیدن برای ورود میهمانان در زمانی کمتر از نیم ساعت است، چه بسا که اگر قرار باشد در هنگام ورود این مبلغ از تک تک خودروهای ورودی اخذ گردد، مشکلات ترافیکی بزرگی را در مسیر شاهد خواهیم بود.

۵- مجموعه برج میلاد تهران در مجموع با اختصاص ۴ پارکینگ که این پارکینگ ها شامل پارکینگ مرکز همایش ها با ظرفیت ۲۴۰ خودرو، پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱۰۲۰ خودرو، پارکینگ روباز با ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو است و نیروهای خدوم انتظامات برج میلاد تمامی تلاش خود را در جهت تسریع در حضور تمامی مهمانان مجموعه اعم از کنسرت و بازدید را به خرج می دهد که این تلاش با حضور به موقع مهمانان کنسرت می تواند با بهترین شکل انجام شود.

۶- لازم به ذکر است این مجموعه برای مهمانان ویژه در شب های کنسرت، پارکینگ VIP در نظر گرفته است و به ازای هر سانس برگزاری کنسرت، ۳۰ خودرو در پارکینگ VIP در نظر می گیرد که در مجموع برای هر کنسرت ۶۰ پارکینگ VIP تعریف شده است.

۷- به نظر می رسد که برگزارکنندگان کنسرت ها به جای ارائه خدمات بیشتر و همچنین کم کردن قیمت بلیت ها با توجه به تخفیف ۵۰ درصدی برج میلاد به برگزارکننده همواره بدنبال حاشیه سازی بوده و تنها توپ انتقادات خود را به زمین مجموعه مدیریتی برج میلاد تهران می اندازند.

۸- در پایان روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام می دارد: هدف این مجموعه همواره حمایت از اقدامات فرهنگی و هنری به ویژه در عرصه موسیقی اصیل و فاخر بوده است و استقبال برگزارکنندگان در برگزاری کنسرت ها در بلندترین برج کشور مصداق این موضوع است. مجموعه مدیریتی برج میلاد تهران همواره احترام به مخاطب را در دستور کار خود قرار داده و از زمان گشایش این برج که متعلق به همه شهروندان و ایرانیان است، درصدد ارائه خدمات گسترده در بهترین شکل خود بوده است. »