به گزارش پارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، نسیم یعنی باد ملایم و خنک، یعنی بوی خوش اما بیایید معنای دیگری از این واژه بجوییم که مثل خود نسیم، آنچنان که در واقع هست، صمیمی و راحتی بخش باشد.

می شود گفت نسیم یعنی نشاط، سرگرمی، یاد و خاطره و مسابقه
بله! دنبال واژه های عجیبی نگشتیم و دیدید که اتفاقا چقدر خوب شد و قبول دارید لابد که اگر پاکی کودکی مان را و اگر صداقت قدیم را و صفای گذشته اما از دست نرفته را و اگر آن همه تلاش و پویایی پاک بچه گانه را به امروز بیاوریم کوچه ها تا ته پر از چنار و انار و اقاقی می شود و سنجاقک ها و گل ها و دیگر اشیای دنیا همه دوباره به چشم می آید.

آنگاه ما از ته دل می خندیم و هر شب دوباره بند دیگری به دل هم می بندیم.

شبکه" نسیم" افتتاح شد.  

این بیست و یکمین شبکه سیمای جمهوری اسلامی است و کار بزرگی که قرار شده انجام دهد ساده کردن تمام معادلات پیچیده خواهد بود.
بیایید برای نشاط، برای سرگرمی های دور هم، بیایید برای یاد و خاطره و برای رقابت هایی که تمرین پویایی هستند، بیایید همه برای این شبکه برنامه بسازیم!

" نسیم" غیر از نمایش دادن عمده ای از خاطره برانگیزترین تصاویر و صداهای گذشته و غیر از تمرین انگیزه که در قالب مسابقات فرح بخش تلویزیونی برای ما دست و پا خواهد کرد و همین طور غیر از نشاطی که دارد و دل هامان را خنک می کند، چیز دیگری هم با خود خواهد آورد؛
این شبکه شاید برای همه ی ما مردم تمرین گفتگو در معرکه ای عمومی است.

گفته اند که فیلم های خودتان را برای این شبکه بفرستید و تا همین اکنون انبوهی از کارهای جالب و دیدنی به دست معمران سیما رسیده.
تصورش را بکنید؛ 
شبکه ای با ۷۵ میلیون برنامه ساز، پر از لحن های گوناگون، پر از لحظه های شیرین و نمکین که شکار شده اند و پر از صمیمیت میان مردم ایران، این شبکه چه غوغایی می کند.

چقدر خوب شد که نسیم وزید و چقدر خوب شد که از این به بعد کانال ۲۱ داریم.