به گزارش پارس به نقل از فارس، علی افراسیابی دقایقی پیش اظهار داشت: ساعت ۲۲ و ۱۶ دقیقه امشب زلزله ای به بزرگی ۴ ریشتر شهر کلمه بخش بوشکان را لرزاند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای وقوع زلزله مسئولان اجرایی بوشکان در آمادگی کامل برای انجام اقدامات امدادی بوده اند و در حال حاضر در حال انجام بررسی های محلی هستیم.

بخشدار بوشکان افزود: براساس تماس هایی که از بدو وقوع زلزله با دهیاران و شهرداران منطقه داشته ایم، خوشبختانه هیچ خسارتی در منطقه رخ نداده و امیدواریم در ساعات آتی نیز شاهد وقوع هیچگونه خسارتی نباشیم.

افراسیابی بیان داشت: در حال حاضر تمامی دستگاه های اجرایی و خدماتی منطقه در آماده باش کامل هستند و تجهیزات موتوری و خودرویی را برای انجام هر مأموریتی آماده کرده ایم.

وی اضافه کرد: با توجه به وقوع چندین زلزله طی هفته ها و ماه های گذشته، مسئولان این بخش همواره در آمادگی کامل برای انجام هرگونه عملیات امدادی پس از وقوع زلزله هستند.

بخشدار بوشکان با تأکید بر اینکه وقوع این زلزله ۴ ریشتری تاکنون خسارتی نداشته است، گفت: بررسی های منطقه ای و محلی هنوز ادامه دارد و در صورت وقوع هرگونه خسارت از طریق رسانه ها مردم را در جریان امور قرار می دهیم.

براساس گزارش فارس، ساعت ۲۲ و ۱۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه شامگاه شنبه یکم تیر زلزله ای به بزرگی ۴ ریشتر در طول جغرافیایی ۵۱.۶۶ E و عرض جغرافیایی و عمق ۱۴ شهر کلمه در بخش بوشکان دشتستان را لرزاند.