به گزارش پارس ، وحید موسی زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه قرار است دستگاه های مربوطه، برنامه های آینده خود را بر روی پورتال اوقات فراغت قرار دهند، افزود: امکانات پورتال اوقات فراغت در حال تکمیل شدن است و با توجه به اینکه متعلق به تمام فصول سال است، هر بخش از آن به مرور تکمیل و راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: مشکلات سخت افزاری پورتال در حال بررسی است و پس از رفع آن، پورتال اوقات فراغت با سرعت مطلوبی در اختیار جوانان قرار می گیرد، ضمن آنکه پایگاه های اوقات فراغت نیز با سرعت بیشتری اطلاعات فراغتی خود را بر روی پورتال ثبت خواهند کرد.

مدیرکل طرح های ملی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه ۷۰ درصد از اقدامات لازم جهت راه اندازی پورتال اوقات فراغت صورت گرفته است، گفت: پس از تکمیل این امکانات، ۳۰ درصد مابقی کار نیز انجام شده و در نهایت احتمال می رود تا در تابستان سال جاری خانواده ها از مزایای پورتال اوقات فراغت بهره مند شوند.

موسی زاده ادامه داد: ۶۰ درصد از هزینه های فراغتی جوانان را خانواده ها پرداخت می کنند که از جمله مزایای پورتال اوقات فراغت آن است که خانواده ها با مراجعه به این پورتال، هزینه های خود را با امنیت خاطر بیشتری صرف می کنند، چرا که امکانات ارائه شده از سوی دستگاه ها و پایگاه های مربوطه قابل پیگیری است و چنانچه تخلفی هم در این زمینه صورت گیرد، می توان پیگیری کرد، بنابراین از جهت کمی و کیفی پورتال اوقات فراغت جوانان قابل توجه است.

وی در پایان تاکید کرد: در حال حاضر پایگاه ها در حال آماده سازی اطلاعات و برنامه های فراغتی خود هستند تا این اطلاعات بر روی پورتال قرار گیرد، ضمن اینکه این پایگاه ها همواره اطلاعات خود را تکمیل می کنند.