به گزارش پارس به نقل از فارس، « نامیرا» نوشته صادق کرمیار پرفروش ترین کتاب انتشارات کتاب نیستان در نمایشگاه کتاب است و استقبال از این کتاب همچنان در میان علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی ادامه دارد.

همچنین کتاب های سید مهدی شجاعی هم جزء پرفروش های کتاب نیستان است و کتاب های کمی دیرتر، سقای آب و ادب، کشتی پهلو گرفته و غیرقابل چاپ در صدر پرفروش های این نشر قرار دارد.

گفتنی است انتشارات کتاب نیستان با ۳۲۹ کتاب در نمایشگاه بیست و ششم کتاب حضور یافته است که در میان از سید مهدی شجاعی دو فیلمنامه جدید با نام های « چشم خفاش» و « تیر چراغ برق» به تازگی منتشر شده اند.

همچنین دعای عرفه، دعای ندبه و مناجات شعبانیه از مجموعه نیایش های این نشر به قلم سید مهدی شجاعی جزء جدیدترین کتاب هایی است که به نمایشگاه کتاب رسیده است.

« ماه به روایت آه» ابوالفضل زرویی نصرآباد، « حا سین نون» سید علی شجاعی هم از دیگر کتاب های جدید کتاب نیستان هستند.

همچنین این نشر با ۳ نمایشنامه به سوی سیمرغ، فراموشی است رسم آدمیزاد و نویسش در نمایشنامه، فیلمنامه چشمانی به رنگ زیتون و داستان های کوتاه سمفونی ماهی های شیشه ای، نوزده، هزار گره و عطر خسته بنفشه به نمایشگاه کتاب آمده است.

در میان کتاب های شعر کتاب نیستان هم بانوی اعتدال امیرحسین مدرس، ضربان ذات قربان ولیئی، حیرانی شبانه امیرحسین سام و درخت سوخته در باران ناصر حامدی جدیدترین کتاب ها هستند که به تازگی منتشر شده اند.