در اولین روز از سال جدید سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» در دیدار  فرماندهان انتظامی اصفهان با وی برای همه همکاران در پلیس اصفهان آرزوی سلامتی و تندرستی کرد و گفت: با توجه به آغاز سال نو با نام مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) امیدواریم که امسال سالی فاطمی برای تمام همکاران باشد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدبیر ایشان با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ادامه داد: نیروی انتظامی با تمام توان در راستای تحقق این شعار از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

سردار اشتری افزود: خدا را شکر امنیت مطلوبی در کشور حاکم است چرا که این کشور، کشور صاحب الزمان (عج) است و هر سال که می‌گذرد امنیت اش ارتقاء می‌یابد.

فرمانده ناجا با اشاره به دیداری که خدمت رهبر معظم انقلاب داشتند، اظهار داشت: هنگامی که گزارش یک ساله اخیر اقدامات نیروی انتظامی را تقدیم نمودم، معظم‌له ضمن ابراز رضایت مندی از ناجا، از تلاش همه مجاهدین فی سبیل الله تقدیر وتشکر کردند و ابراز رضایت مندی وخرسندی ایشان از عملکرد ناجا بهترین عیدی را برای ما رقم زد.

وی عنوان کرد: اصفهان به دلیل داشتن مناطق گردشگری وتوریستی داخلی وخارجی از اهمیت خاصی نسبت به سایر استان‌های کشور برخوردار می‌باشد و امنیت این شهر در سایه تلاش خستگی ناپذیر فرماندهان مدبر و همکاران سبزپوش ما محقق می‌شود.

فرمانده ناجا در پایان با اشاره به امنیت مطلوب استان اصفهان خاطر نشان کرد: ان شاءالله با برنامه‌ریزی که فرماندهان این استان انجام می‌دهند امنیت نصف‌جهان نمونه باشد و جایی برای عرض اندام مجرمان و اراذل و اوباش نبوده و نتوانند به راحتی در شهر جولان دهند.