به گزارش تسنیم، علیرضا دبیر اظهار داشت: فوت ناگهانی پهلوان سلیمانی را به جامعه ورزش تسلیت می‌گویم. من هر چند فاصله سنی من و پهلوان سلیمانی زیاد بود اما یکی از رفقای صمیمی خود را از دست دادم.


وی افزود: رابطه من و سلیمانی رابطه نانوشته‌ای بود که شاید نتوان آن را وصف کرد. سلیمانی ادبیات خاص خودش را داشت و کسانی که کشتی را می‌شناسند می‌دانند که مرحوم سلیمانی ادبیات ویژه‌ای داشت. در هر صورت ای کاش این اواخر از سوی کشتی محبت بیشتری به او می‌شد تا امروز افسوس از دست دادن او را نخوریم.

قهرمان سابق المپیک خاطرنشان کرد: من خاطرات زیادی با سلیمانی دارم و هر چند دوران قهرمانی‌ام با او نبود اما من از دوران قهرمانی او و کودکی خودم خاطرات زیادی دارم. البته من با مرحوم سلیمانی ارتباط خانوادگی داشتم و می‌دانم نوع محاوره و خنده‌رویی او خاص بود. به جرأت می‌توان گفت که اگر ساعت‌ها کنار مرحوم سلیمانی می‌نشستید خسته نمی‌شدید و شاید لنگه سلیمانی دیگر وجود نداشته باشد. من آرزو دارم از آنجایی که مرحوم سلیمانی ارادت ویژه‌ای به حضرت علی(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) داشتند در آن دنیا سر سفره آنها نشسته و با این بزرگان محشور شود.