به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین، مجوز انتشار مجموعه ترانه های « حبیب محبیان» در ایران صادر شد و در نمایشگاه کتاب امسال عرضه خواهد شد. این کتاب که برگزیده ای از آثار و ترانه های « حبیب» در همه سالهای فعالیت اش را تشکیل داده است، با عنوان « مرد تنهای شب» همه مجوزهای لازم برای انتشار را اخذ کرده و از سوی انتشارات « نصیرا» اردیبهشت ماه امسال در نمایشگاه کتاب امسال ارائه و توزیع خواهد شد.


آنطور که خبرگزاری ها اعلام کرده اند، بابک اباذری، مدیر عامل انتشارات نصیرا درباره این کتاب گفت: این کتاب مجموع ترانه های آقای محبیان است. ترانه هایی که طبق قواعد و قوانین کشور تهیه و تولید شده است. وی در حال حاضر در ایران به سر می برد. آثار حبیب پس از بررسی در اداره ارشاد مجوزهای لازم را اخذ کرد. ترانه هایی مثل « مادر» و… که دارای فضایی خانوادگی هستند در این کتاب گنجانده شده اند.

وی همچنین گفت: من با آقای محبیان و همسر ایشان در ارتباط هستم. ایشان امتیاز این ترانه ها را به فردی واگذار کرده بود و ما هم از طریق ایشان توانستیم مجوزهای این اثر را بگیریم و اثر این هفته به چاپ خواهد رسید و امسال قطعا در نمایشگاه کتاب ارائه خواهد شد.