سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت کیفیت محتوا در سئو در سال 2022

برودی کلارک، مشاور سئو در Brodie Clark Consulting، در مورد بهترین خدمات سئو گفت که بازاریابان باید مراقب چیزی باشند که او آن را «اثر کیفیت محتوا در سطح سایت» می‌نامد.

 

یکی از جنبه‌هایی که من به طور مرتب برای سایت‌های بزرگ در حین تکمیل بررسی مشاهده می‌کنم، دسته‌بندی بسیاری از صفحات به عنوان «کشف شده، در حال حاضر فهرست‌بندی نشده» در کنسول جستجوی Google است. کلارک گفت: با این نوع  گزارش پوشش در GSC آشنا شوید و به الگوهایی که گوگل سعی در برجسته کردن آن دارد توجه کنید.

 

او گفت: «گوگل در گذشته گفته است که باید مطمئن شوید صفحات منتشر شده (که قابل نمایه سازی هستند) فوق العاده باشند. “این را به عنوان شعار SEO خود رعایت کنید، و یک استراتژی سئو مطمئن برای آینده برای سال 2022 خواهید داشت.”

 

اما چرا این اتفاق می افتد؟

 

Motoko Hunt، رئیس International Search M می‌گوید: «بسیاری تلاش‌های کوتاه‌مدت سئو را عمدتاً برای به دست آوردن لینک ها و آگاهی از روابط عمومی دیجیتال انجام می‌دهند، صدها محتوا اضافه می‌کنند، یا فقط با اصلاحات فنی خاص سئو مقابله می‌کنند.»

 

هانت توضیح می‌دهد که اگرچه اینها برای بردهای سریع خوب کار می‌کنند، اما راه‌حل‌های بلندمدت نیستند.

 

«این روند همچنین محتوای مشابه زیادی در وب ایجاد کرد. هانت گفت: با توجه به به‌روزرسانی MUM، انتشار محتوای منحصربه‌فرد با موضوعات خاصی که توسط وب‌سایت‌های دیگر پوشش داده نمی‌شوند، مهم است. هانت افزود: «به جای افزودن صدها محتوای عمومی به سایت، در مورد علایق کلی مخاطبان هدف تحقیق کنید، آن نهادها را بر اساس موضوع سازماندهی کنید و آنها را بر اساس ارتباط با اهداف تجاری اولویت بندی کنید. او توصیه می کند که بازاریابان بر روی اطلاعاتی تمرکز کنند که به طور منحصر به فرد با دیگران متفاوت است و تخصص شما را در زمینه موضوع برجسته کنند. جسی مک‌دونالد، استراتژیست سئو جهانی در IBM، دیدگاه مشابهی دارد. مک‌دونالد می‌گوید: «با پیشرفت‌های اخیر الگوریتم گوگل در مسیر BERT و MUM، فکر می‌کنم متخصصان سئو بیشتر و بیشتر بر کیفیت محتوا و ساختار سایت خود تمرکز خواهند کرد.

 

مک‌دونالد افزود، در حالی که محتوا همیشه مورد توجه متخصصان سئو بوده است، با این به‌روزرسانی‌ها، صحبت از کیفیت محتوا که ارزش تمرکز دارد، آسان‌تر خواهد بود. جیمی ایندیگو، سرپرست ارشد فنی سئو در DeepCrawl، گفت: «برای موفقیت در پس پارادایم، باید روی ایجاد محتوای واقعی و مفید تمرکز کنید. برندگان بزرگ آن سایت هایی خواهند بود که به دلیل مشارکت در موضوع هدف خود شناخته شده اند.”

 

و کلسی جونز، مدیر ارشد محتوای Awesome Motive، پیشنهاد می کند که بازاریابان از تولید محتوا و سئو دست بکشند. «من فکر می‌کردم این مسئله در نیروی کار امروزی وجود ندارد، اما دریافته‌ام که به ندرت می‌توان نویسنده‌ای را با تخصص سئو پیدا کرد و بالعکس. جونز گفت: این نشان دهنده شکاف دانش بزرگ بین محتوا و سئو است که هر دو طرف را دنبال می کند.

 

او افزود: «البته، متخصص بودن عالی است، اما نویسنده بدون تجربه سئو یا متخصص سئو بودن که تفاوت های ظریف نوشتن محتوا را درک نمی کند، می تواند واقعاً برای عملکرد محتوای شما مضر باشد.

 

جونز توصیه می‌کند که اگر نمی‌توانید نقش‌ها را بهتر ادغام کنید (مثلاً برای نویسنده‌ای با تجربه سئو هزینه بیشتری بپردازید)، مهم است که برای ادغام بهتر تیم‌ها سخت کار کنید، بنابراین آنها هم بیشتر درگیر فرآیند ایجاد می‌شوند و هم آموزش‌های متقابل دارند. در تمام مراحل. او گفت: «همچنین همیشه ارزش پرداخت هزینه برای آموزش، کتاب یا منابع برای تیم‌هایی را دارد که می‌خواهند SEO یا نحوه نوشتن بهتر را یاد بگیرند.

 

این هرگز به شما آسیبی نمی رساند که یک قدم اضافی بردارید و مطمئن شوید که محتوای شما قابل اعتمادتر است.