سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی پارس و در پاسخ به این پرسش که وضعیت جاده های کشور از نظر بار ترافیکی چگونه است؟ اظهار کرد: بارش باران در جاده های استان مازندران، سمنان و تهران ادامه دارد و برخی از هموطنان روز گذشته از مسافرت باز نگشته و قصد دارند امروز به سمت مقصد حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور اعمال می شود، خاطرنشان کرد: تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج– چالوس کماکان ممنوع است.

سلبی افزود: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸تا ۲۴ از ۱۵ کیلومتر بالای مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین به اعمال محدودیت های ترافیکی جاده هراز اشاره و تصریح کرد: در جاده هراز تردد کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز ممنوع است.

وی اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز یکشنبه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت۱۷ تا ۲۴ از آب اسک تا رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین با اشاره به محدودیت های ترافیکی جاده دماوند، اظهار داشت: تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ امروز از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.