برنامه اینستاگرام، بهترین بستر برای کسب درآمد است. از این‌ رو به قابلیت‌ ها و امکانات آن توجه ویژه‌ ای شده‌ است تا بتوان با ارتقای آنها به درآمد بسیار خوبی دست یافت. یکی از مهمترین مواردی که در افزایش رونق کسب‌ و کار خود در برنامه‌ اینستاگرام اهمیت زیادی دارد، فالوور است. اگر به‌ دنبال افزایش فالوور از روش‌ های معمول و عادی هستید، ممکن است زمان بسیار زیادی برای آن صرف کنید.

از این‌ رو بسیاری از وب‌ سایت های مختلف که در زمینه خدمات شبکه‌ های اجتماعی فعالیت دارند، سرویس‌ هایی را برای شما فراهم نموده اند تا بتوانید از این طریق فالوورهای خود را به‌ راحتی افزایش دهید.

خرید فالوور ارزان، یکی از انواع سرویس‌ های پرطرفداری است که کاربران بسیاری به‌ دنبال خرید آن هستند اما توجه داشته باشید که با کلمه ارزان گول نخورید؛ چرا که برخی از وبسایت های غیر معتبر با این کلمه، فالوورهای بی‌ کیفیت و جعلی را به شما می‌ فروشند. در نتیجه نه‌ تنها از لحاظ مالی ضرر بسیار زیادی متحمل خواهید شد، بلکه به‌ هیچ‌ عنوان نمی‌ توانید به جایگاه خوبی در این برنامه دست پیدا کنید.

بنابراین خرید از وبسایت های معتبری همچون  سایت خریدفالوور.com، اهمیت بسیار زیادی دارد. با خرید فالوور ارزان از این مجموعه، می‌ توانید پیج خود را بهبود بخشیده و میزان لایک، کامنت و بازخورد پست‌ های خود را افزایش دهید. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با اهمیت خرید فالوور ارزان، دلایل ریزش آن و همچنین دیگر نکات مهم درمورد آن آشنا سازیم.

1

اهمیت خرید فالوور ارزان

با خرید فالوور از سایت‌ های معتبر، می‌ توانید در زمان خود صرفه‌ جویی نموده و در سریع‌ ترین زمان ممکن پیج خود را بهبود بخشید. در نتیجه این امر می‌ تواند پیج شما را به یکی از اکانت های فعال تبدیل سازد که توجه هر کاربری را به خود جلب می‌ کند. به عنوان مثال اگر دارای یک فروشگاه اینترنتی هستید و قصد دارید در مدت زمان کوتاهی به درآمد بسیار خوبی دست پیدا کنید، در این‌ صورت تنها روش برای آن، خرید فالوور ارزان از سایت‌ های معتبر می‌ باشد؛ چرا که افزایش فالوور از روش‌ های ارگانیک نیاز به زمان بسیار زیادی دارد.

با خرید فالوور ارزان و افزایش تعداد فالوورهای خود، می‌ توانید اعتماد کاربران را به خود جلب کنید؛ به‌ گونه‌ ای که پیج شما را دنبال کرده و به‌ راحتی به شما اعتماد کنند. از سوی دیگر، هر فالوور به‌ معنای افزایش میزان بازدید پست‌ های ارسالی است. زمانی‌ که تعداد بازدید هر پست افزایش پیدا کند، محتوای ارسالی شانس بیشتری برای ورود به اکسپلور اینستاگرام و در نتیجه راهی برای فروش بالاتر خواهد بود.

جالب است بدانید که با خرید فالوور ارزان، می‌ توانید فالوورهای ارگانیک را نیز به سمت خود بکشانید. زمانی‌ که کاربر با ورود به پیج شما با تعداد بالایی از فالوور رو به رو می‌ شود، به شما اعتماد کرده و اکانت شما را دنبال خواهد کرد. در نتیجه میزان تعاملات خود را با دیگر پیج ها و اکانت های مختلف افزایش خواهید داد.

با افزایش فالوور، برند شما نیز در اینستاگرام شهرت یافته و تعداد فالوورهای بیشتری به اعتبار شما کمک خواهند کرد. هر چقدر تعداد فالوورها بیشتر باشد، به همان میزان برند شما نیز شناخته‌ شده‌ تر شده و به معروفیت بسیار بالایی دست خواهید یافت. توجه داشته باشید که برخی از سایت‌ های فروش فالوور، آنها را به قیمت بسیار پایینی در اختیار کاربران قرار می‌ دهند.

بهتر است بدانید که تمامی این فالوورها تقلبی و جعلی بوده و نمی‌ توانند باعث بهبود پیج شما شوند. برخی دیگر از وبسایت ها نیز، قیمت‌ های بالایی را تعیین کرده و ادعا می‌ کنند که فالوورهای آنها مورد تأیید هستند، اما این امر نیز درست نیست. در نتیجه در هنگام خرید فالوور ارزان، به قیمت معقول و مناسب آن دقت کنید.

دلایل ریزش فالوور اینستاگرام

یکی از مهمترین مواردی که باید در هنگام انتخاب سایت مورد نظر برای خرید فالوور ارزان به آن توجه کنید این است که، در هنگام خرید از سایت‌ های غیر معتبر، ممکن است با ریزش فالوور بسیار بالایی رو به ‌رو شوید که این امر باعث اسپم، حذف و یا مسدودی اکانت های شما می‌ شود. توجه داشته باشید که یک‌ باره ده‌ هزار فالوور را خریداری نکنید؛ چرا که این اتفاق باعث می‌ شود الگوریتم‌ های اینستاگرام برهم خورده و پیج شما را به‌ عنوان یک پیج اسپم تلقی کند و در مدت کوتاهی آن را مسدود سازد.

اگر می‌ خواهید فالوور ای واقعی خود را از دست ندهید، بهتر است محتوای باکیفیت تولید کنید؛ چرا که تنها با افزایش فالوور نمی‌ توانید به میزان نتایج دلخواه خود دست پیدا کنید. شما می‌ توانید با فالو کردن پیج مشتریان خود و ایجاد پاداش برای آنها، انگیزه لازم برای ماندن در پیج خود را فراهم سازید. در برخی موارد ممکن است کاربران و یا فالوورهای شما از محتوای پیج رضایت کامل را نداشته باشند، در نتیجه آن را آنفالو نمایند.

دلایل زیادی نیز برای ریزش فالوورهای فیک وجود دارند. بهتر است بدانید که فالوور های فیک واقعی نیستند و هیچ‌ گونه فعالیتی از خود نشان نمی‌ دهند. در نتیجه حتی ریزش آن و یا ماندن آنها در پیج، به شما در بهبود جایگاه خود در برنامه اینستاگرام کمک نمی کند. در حالت کلی بهتر است خرید فالوور ارزان خود را به سایت‌ های معتبری همچون سایت خرید فالوور بسپارید تا از خرید خود اطمینان لازم را داشته باشید.

2

روش‌ های رشد در برنامه‌ اینستاگرام

همانطور که گفته شد، تنها خرید فالوور ارزان نمی‌ تواند باعث رشد اکانت شما در برنامه اینستاگرام شود. شما باید در کنار خرید فالوور ارزان‌، روش‌ های مختلفی را نیز مدنظر قرار دهید. یکی از مهمترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که، اکانت اینستاگرام خود را در حالت عمومی قرار دهید تا تمامی کاربران بتوانند محتوای شما را به‌ خوبی ببینند تا بتوانند جذب آن شده و به‌ عنوان یک فالوور وارد اکانت شما شوند.

توجه داشته باشید که انتشار محتوای جذاب، اهمیت بسیار زیادی دارد. بهتر است از عکس‌ هایی با کیفیت بالا، کپشن‌ های جذاب استفاده کنید و ارسال مداوم پست را فراموش نکنید.

از تمام امکانات اینستاگرام مانند لایو، استوری و غیره برای افزایش و جلب توجه فالوورهای خود استفاده کنید تا بتوانید تعامل خود را با آنها افزایش دهید. بی‌ شک استفاده از هشتگ مناسب برای یافتن مخاطبان جدید، اهمیت بسیار زیادی دارد. در نتیجه به‌ دنبال بروزرسانی تمامی هشتگ ها درمورد موضوعات خاص خود باشید تا بتوانید شانس مشاهده محتوای خود توسط کاربران دیگر را افزایش دهید.

ایجاد تعامل با دیگر کاربران اینستاگرام، را فراموش نکنید. هر چقدر تعامل بیشتری داشته باشید، به همان اندازه احتمال نمایش محتوا در اکسپلور افزایش یافته و فالوور های شما نیز بیشتر خواهند شد.

استفاده از استوری، یکی دیگر از دلایل افزایش فالوور است. هر چقدر استوری های جذاب‌ تری را ارسال کنید، میزان اشتراک‌ گذاری آن با دیگر کاربران افزایش یافته و در نتیجه فالوورهای جدید روانه پیج شما خواهند شد.

سخن پایانی

فالوور، یکی از مهمترین بخش‌ های برنامه اینستاگرام است که به شما در افزایش درآمد کمک شایانی می‌ کند. با افزایش فالوور، میزان بازدید، لایک و کامنت افزایش‌ می یابد. در نتیجه احتمال قرار گرفتن در اکسپلور افزایش پیدا می‌ کند. در این‌ صورت کاربران بیشتری روانه پیج شما شده و ممکن است میزان درآمد شما را افزایش دهند.

یکی از روش‌ های افزایش فالوور، خرید فالوور ارزان از سایت‌ های معتبری همچون خرید فالوور است. این مجموعه تمام تلاش خود را کرده است تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت، به مشتریان خود عرضه کند.