به گزارش پارس نیوز، 

از شرکت ملی نفت ایران خبر می‌رسد تمامی مراحل مربوط به انتقال باشگاه نفت تهران به مالکان جدید انجام شده و فقط امضای نهایی آن باقی مانده است

به گزارش " ورزش سه " تیم نفت تهران که از ابتدای لیگ هفدهم با مشکلات عدیده مالی و مالکیتی دست و پنجه نرم می‌کند ، حال با مشکل ساختاری دیگری از داخل وزارت نفت رو به رو شده است.

گویا شرکت تهران کاررسا ؛ مالک جدید تیم نفت ادعا می‌کند طبق توافق‌نامه‌ای که با مسئولان وزارت نفت امضا کرده ، در خصوص پرداخت بدهی‌های مالیاتی این مجموعه اقداماتی انجام داده و فیش‌های مربوط به آن را به مسئولین کمیته انتقال نفت تحویل داده است. طبق نظر افراد حاضر در این باشگاه اعضای کمیته با رویت مدارک مربوط ، تمامی نامه‌های انتقال را امضا کرده و برای تایید نهایی به دفتر مهندس کاردر ؛ مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران فرستاده‌اند . اما وی از تایید این مدارک امتناع می‌کند و به همین دلیل کار انتقال نفت به مالکان جدید عقب افتاده است .

اما خبر دیگری که از داخل وزارت نفت می‌رسد بر خلاف صحبت‌های مطرح شده از سوی مالکان باشگاه است . طبق نظر مسئولین وزارت نفت ؛ اداره کل مالیات استان تهران تمام بدهی‌های مالیاتی این باشگاه را از حساب شرکت نفت برداشت کرده و در واقع وزارت نفت بدهی مالیاتی این باشگاه را پرداخت نموده است . همین امر سبب شده که مدیران بلندپایه وزارت در رابطه با انتقال این تیم به مالکان جدید مردد شوند و تصمیم‌گیری در این رابطه را به بعد از مسابقات لیگ برتر موکول کنند.

حال باید دید این حواشی به وجود آمده بر روی عملکرد نفت تهران که در حساس‌ترین مقطع خود قرار دارد و برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کند ، چه تاثیری می‌گذارد و مدیران این باشگاه برای عبور از این بحران چه اقداماتی را انجام می‌دهند ؟