به گزارش پارس به نقل از "ورزش سه"، در حالی که برانکو ایوانکوویچ در بازی حساس امروز برابر شاگردان عبدالله ویسی سوشا مکانی را به دلیل محرومیت و علیرضا نورمحمدی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد 11 بازیکن تیمش را انتخاب کرد.

 

بر این اساس ایمان صادقی که در این بازی به دنبال اثبات شایستگی هایش برابر نفر دوم جدول گلزنان لیگ است در درون دروازه حضور خواهد یافت و امیدوار است نقشی در جبران شکست در اهواز برابر استقلال داشته باشد.

 

ترکیب خط دفاعی پرسپولیس در غیاب علیرضا نورمحمدی را محمد انصاری در دفاع چپ، محسن بنگر و لوکا ماریچ به عنوان مدافعان میانی و رامین رضاییان در سمت راست تشکیل خواهند داد.

 

احمد نوراللهی در کنار کمال کامیابی نیا در خط میانی و پست هافبک دفاعی ایفای نقش خواهند کرد و محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده دو وینگر چپ و راست برانکو در سیستم 4-4-2 خواهند بود.

 

مهدی طارمی بار دیگر در کنار امید عالیشاه قرار خواهد گرفت و یکی برای افزایش تعداد گل هایش و فرار برای آقای گلی و دیگری برای شکستن طلسم گل نزدن تلاش می کنند.

 

این دیدار ساعت 16:30 دقیقه امروز برگزار خواهد شد و حضور تماشاگران و طرفداران پرسپولیس در آزادی با مساعدت مدیران این تیم رایگان اعلام شده است.

 

پرسپولیس: ایمان صادقی، محمد انصاری،  محسن بنگر (C)، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، مهدی طارمی و امید عالیشاه.