به گزارش پارس نیوز، 

به گزارش اخبار سیاسی سایت  شهر خبر سخنگوی دولت درباره برخورد نیروی انتظامی با دختران پارک تهرانپارس گفت: آقای رئیس‌جمهور در این خصوص با وزیر کشور صحبت کردند، موضوع رسیدگی قضایی می‌خواهد روش‌های غیرشرعی و غیرقانونی از سوی نظام پذیرفته شده نیست.طبق اخبار  وی با اشاره به مصوبات جلسه امروز هئیت دولت گفت: در جلسه امروز لغو روادید چین را داشتیم که برای سهولت رفت و آمد به ایران بود. بحث بعدی برای ساختار بودجه بود که پاردایمی در نظر گرفته شود. مورد بعدی اختصاص ۵۰ میلیارد برای مقابله با هجوم ملخ‌ها بود که در نظر گرفته شده است.

بر اساس این خبر سخنگوی دولت درباره برخورد نیروی انتظامی با دختران پارک تهرانپارس گفت: آقای رئیس‌جمهور در این خصوص با وزیر کشور صحبت کردند، موضوع رسیدگی قضایی می‌خواهد مشاهده هم کردید که فرماندهان نیروی انتظامی هم این روش را نپسندیدند. در این مورد رئیس شورای امنیت کشور تذکر داده است، باید به روش‌های مناسب برای برخورد برسیم.

بر اساس اخبار ایران و به گزارش سایت شهر خبر ربیعی درباره موضع دولت درباره تحریم‌های آمریکا و شخص ظریف گفت: برنامه رییس جمهور برای نشست خبری به من واگذار شده و به زودی رییس جمهور با تلویزیون و رسانه ها مصاحبه خواهند داشت.

بر اساس اخبار ربیعی ادامه داد: کشور با عظمت چین در ایران بود و همان موقع پتروشیمی ما را تحریم کردند . ترامپ ادعای مذاکره کرده و مذاکره کننده را تحریم می کند. من فکر می کنم این اقدامات اجماع را برای جهانیان از بین می برد. این کار توهین به ملت است. این کارها تأثیری بر جنبه اقتصادی ملت نخواهد داشت. اگر ظریف هم تحریم شود حتما راه گفتگو تحریم خواهد شد.

بر اساس اخبار ایران و به گزارش سایت شهر خبر سخنگوی دولت درباره حاشیه‌های سریال گاندو بیان کرد: خواهش می‌کنم صداوسیما هرچه خواسته شده را پخش کند و امیدوارم درباره سناریو در این فیلم بهتر کار شود. ما اصلا در دولت نگفتیم این فیلم پخش نشود.

بر اساس اخبار ایران و به گزارش سایت شهر خبر سخنگوی دولت در خصوص کاهش ساعات اداری اظهار داشت: فعلا دولت برنامه‌ای برای کاهش ساعات اداری ندارد ‌و در دستور کار دولت نیست.

بر اساس اخبار ایران و به گزارش سایت شهر خبر سخنگوی دولت با اشاره به اینکه امروز بحث لغو روادید میان ایران و چین در راستای سهولت ارتباط بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از مباحث، اصلاح ساختار بودجه بود که این اصلاح هم اصلاحات پارادایمی است و امیدوارم وابستگی ما در این زمینه به نفت کم شود.

بر اساس اخبار ایران و به گزارش سایت شهر خبر سخنگوی دولت با بیان اینکه آمریکا در حین ملاقات ایران با نخست وزیر ژاپن پتروشیمی ما را تحریم کرد و ژست مذاکره هم می‌گیرد، گفت: این اقدامات به مردم ایران و جهانیان ثابت کرد که اجماع جهانی که آنها خواستند علیه ایران ایجاد کنند تحقق نخواهد یافت و تحریم رهبری انقلاب توهین به یک ملت بود. بر اساس اخبار وی بیان کرد: این تحریم‌های جدید آمریکا در جنبه اقتصادی و عملی اتفاق جدیدی نیست و به نظرم چون آقای ظریف گروه «ب» را علنی کرد و برخی اختلافات درونی آنها را فاش کرد، در تحریم وی بی تاثیر نبود.

اخبار ایران را از سایت شهر خبر دنبال کنید.