به گزارش پارس به نقل از فارس محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با اشاره به جلسه استیضاح آخوندی که صبح امروز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: از نمایندگان مجلس برای اعتماد مجدد به آقای آخوندی تشکر می‌کنم.

نوبخت درباره نامه چهار وزیر به روحانی نیز خاطرنشان کرد:نامه ٤ وزیر به روحانی به مسئله کلیت اقتصاد ایران معطوف نیست بلکه صرفا درباره بازار سرمایه و بورس است.

وی با تأکید بر اینکه آنچه رئیس‌جمهور درباره خروج از رکود گفته با توجه به آمارها درست بود، افزود: این 4 وزیر هم این مسأله را تأیید می‌کنند.

سخنگوی دولت ادامه داد: براساس گزارش مقدماتی ما بر پایه مرکز آمار حاکی از رشد مثبت اقتصادی در 3 ماه نخست امسال است.

نوبخت گفت: اینکه گفته می‌شود رئیس‌جمهور وقت برای استماع برنامه‌های وزا ندارد، درست نیست، به علاوه دو جلسه هیأت دولت، دو جلسه در روزهای یک‌شنبه و پنج‌شنبه مخصوص تیم اقتصادی دولت به ریاست رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

سخنگوی دولت با بیان اینکه نامه 4 وزیر به رییس جمهور فراتر از یک گزارش نیست، تصریح کرد: امروز دولت جلسه فوق‌العاده برای بررسی لایحه احکام دائمی برنامه ششم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: اگر 4 وزیر از من نظر می‌خواستند توصیه می‌کردم یک مهر محرمانه به نامه بزنند، اگر چیزی خلاف مسیر خودش رسانه‌ای شود باعث تعجب خواهد شد.