به گزارش پارس نیوز، آلپ ناوروز بازیگر جوان و ثروتمند ترکیه ای که در ابتدا در حوزه مدلینگ فعالیت داشته است و بعد از آن بازیگر شده است در سریال ترکی فضیلت خانم و دخترانش بازی کرده است. مدتی شایع شده که وی با افرا ساراتش اوغلو دختر زیبا و شایسته ترکیه که در این سریال بازی کرده رابطه دارد اما همه چیز در حد شایعه بوده است. 

 آلپ ناوروز بازیگر ترکیه

آلپ ناوروز زاده ۱۵ ژانویه سال ۱۹۹۰ در شهر استانبول در کشور ترکیه است. آلپ یک خواهر و یک برادر کوچکتر هم دارد. وی در سریال فضیلت خانم و دخترانش در نقش سینان در مقابل دنیز بایسال به ایفای نقش پرداخته است. او در یک فیلم به نام جبروت نیز بازی کرده است

آلپ به عنوان یک مدل مشغول فعالیت دارد و بعد از مدتی با بازی در نقش های کوتاه و تبلیغات تلویزیونی وارد دنیای بازیگری شده است وی بسیار ثروتمند می باشد

آلپ ناوروز

عکس های آلپ بازیگر سریال های ترکیه ای

آلپ ناوروز

آلپ بازیگر ترک

آلپ ناوروز

عکس های مدلینگ آلپ

او در سریال های معروفی مانند ماه گرفتگی، حال دوستان خوبه، عشقق حرف حالیش نمیشه در کنار بازیگران معروفی مانند هانده ارچل و بوراک دنیر ایفای نقش کرد و در سریال فضیلت خانم در کنار دنیز بایسال و چاعلار ارتورول ایفای نقش کرد.

آلپ ناوروز

آلپ بازیگر و مدل ترکیه

آلپ ناوروز

عکس های آلپ ناوروز

شایعه رابطه آلپ ناوروز و افرا ساراتش اوغلو

مدتی شایعه شده بود او با افرا ساراتش اوغلو رابطه دارد و بعد از مدتی با باشاک پارلاک دیده شد اما در حال حاضر گویا مجرد است.

آلپ در حال حاضر یه عنوان چهره تبلیغاتی برند بین المللی همال و برند لباس مردانه حاتم اوغلو فعالیت دارد.

آلپ همچنین در سال ۲۰۱۷ جایزه بهترین بازیگر مرد سال و در سال ۲۰۱۸ جایزه بازیگر آینده دار ترکیه را از دانشگاه گلشیم، استانبول دریافت کرده است.

آلپ ناوروز

آلپ بازیگر و مدل ترک

آلپ ناوروز

آلپ بازیگر جوان ترکیه

آلپ ناوروز

آلپ در کنار خواهر و برادرش