در دنیای امروز که سرمایه گذاری از طریق خرید ملک دغدغه بسیاری از افراد شده است، برخی بروژه ها از محبوبیت بیشتری نسبت به سایر پروژه ها برخوردار هستند. به همین دلیل در این مقاله سعی نمودیم به بررسی یکی از پرطرفدارترین آنها یعنی بررسی دلیل محبوبیت پروژه برلیان در منطقه بپردازیم و اینکه کلا چه عواملی باعث می شود که ما مجاب شویم در یک پروژه سرمایه گذاری نماییم. قبل از اینکه اقدام به سرمایه گذاری و صرف هزینه ای نمایید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پروژه برلیان و جزئیات آن

پروژه برلیان که یکی از پروژه های بسیار محبوب در حوزه سرمایه گذاری از طریق خرید ملک محسوب می شود که در قطعه سوم اتوبان همت واقع شده است. این پروژه در قالب یک پروژه مسکونی 31 طبقه در متراژهای متفاوت 131، 127 و 95 متری ارائه می شود. مدت زمان زیادی از شروع این پروژه نمی‌گذرد ولی تا همین الان هم می توان شاهد پیشرفت این پروژه باشیم. کلیه خدمات این پروژه را شرکت مهر آفرین به عهده گرفته است و همین می تواند یک عامل انگیزشی برای تمام سرمایه گذاران محسوب شود زیرا این شرکت از پیشینه و روزمه خوبی برخوردار است و تمام پروژه هایی که تا کنون به عهده گرفته است، به خوبی اجرا نموده است. در ادامه مقاله به بررسی این موضوع که چرا این پروژه با وجود اینکه از مرحله عملیاتی آن زمان زیادی نمی‌گذرد ولی از محبوبیت بسیاری برخوردار است و نکاتی را که در خصوص سرمایه گذاری در پروژه ها باید رعایت نمایید  بررسی می‌نماییم. برای اینکه اطلاعات دقیق تری را در خصوص پروژه برلیان به دست بیاورید پیشنهاد می کنیم با کارشناسان و مشاورین مشورت نمایید و از تجربه آنها در این زمینه استفاده نمایید.

دلایل محبوبیت پروژه برلیان منطقه ای

سرمایه گذاری در این پروژه برای شما ارزش آفرین است و عوامل بسیاری باعث شده است که سرمایه گذاری در این پروژه به محبوبیت برسد. از جمله عواملی که باعث جذاب شدن این پروژه شده است شامل موارد زیر می‌باشد.

  • شرکت عملیاتی و تیم اجرایی پروژه
  • امکانات منحصر به فرد پروژه برلیان
  • متراژهای پروژه و همچنین تعداد طبقات و واحدهای آن
  • جایگاه ملک و چشم انداز زیبای آن

در ادامه به بررسی جزئیات هر کدام از این موارد می پردازیم.

k1

 

شرکت عملیاتی و تیم اجرایی پروژه برلیان

بزرگترین دلیلی که باعث محبوبیت پروژه برلیان شده است، شرکتی است که مسئولیت آن را به عهده دارد. شرکت مهر آفرین به دلیل سوابقی که تا الان از خود به جای گذاشته است به یک شرکت قابل اعتماد شناخته شده است و در بین سرمایه گذاران به درجه قابل قبولی از اطمینان رسیده است. البته اگر این مورد را کنار بگذاریم، دلایل بسیار دیگری باعث محبوبیت این پروژه شده است که در ادامه به بررسی آنها نیز می پردازیم.

امکانات منحصر به فرد پروژه برلیان

مطمئنا اگر قصد سرمایه گذاری از طریق خرید ملک را دارید توجه به امکاناتی که یک پروژه دارد، می تواند برای شما نقش مهمی داشته باشد. امکاناتی که یک پروژه دارد، می تواند باعث شود که شما در سرمایه گذاری خود صاحب سود بیشتری شوید. یکی از دلایل محبوبیت پروژه برلیان امکانات منحصر به فردی است که این پروژه در اختیار شما قرار می دهد. از جمله امکانات پروژه برلیان می توان به دارا بودن سالن ورزشی آن، دارا بودن زمین بازی برای کودکان، سالن لابی، سیستم اطفاء حریق و غیره اشاره نمود که تمام این موارد جزء مواردی است که در هر پروژه باید لحاظ نمود و توجه به آن از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا تماما جزء مزیت سرمایه گذاری شما محسوب می شود.

متراژهای پروژه و همچنین تعداد طبقات و واحدهای آن

توجه به متراژ، تعداد طبقات و واحدهای که در هر پروژه حتما باید به آن توجه نمایید، یکی از مواردی است که به میزان محبوبیت یک پروژه می افزاید و باعث سودهی شما می شود . دلیل محبوبیت پروژه برلیان را می توان به دلیل متراژهای مناسب واحد های آن که شامل واحد های 95 متری، 127 متری و 131 است، دانست. همچنین تعداد واحد های آن که در هر طبقه 6 واحد قرار داده شده است که نسبت به سایر پروژه این رقم بسیار پایین است. بنابراین این نکته خود یک عامل دیگر قابل بررسی محبوبیت پروژه برلیان می باشد. زیرا در بسیاری از پروژه ها سعی نمودند بدون توجه به عملیات ساختاری و نقشه کشی و صرفا برای فروش و جذب سرمایه تعداد واحدهای زیادی را در یک طبقه طراحی و اجرا نمایند و این خود در آینده باعث بروز مشکلات زیادی می شود و ممکن است در بعضی مواقع از ارزش سرمایه شما بکاهد.

k2

جایگاه ملک و چشم انداز زیبای آن

جایگاه و چشم انداز زیبایی که پروژه برلیان به خود اختصاص داده است یکی دیگر از عواملی است که باعث محبوبیت این پروژه شده است.  توجه به این عامل می تواند نقش بزرگی در محبوبیت یک پروژه داشته باشد و شرکت مهرآفرین مانند سایر پروژه های خود به این موضوع توجه نموده است و چشم انداز زیبایی را برای پروژه خود در نظر گرفته است. حتما به این مورد توجه نمایید که یک چشم انداز خوب وقتی برای شما ارزشمند است که نور گیری مناسبی را برای تمام واحد و طبقات شما فراهم نماید. نورگیری مناسب به ارزش های یک پروژه می افزاید و شما را صاحب سود بیشتری می نماید.

در پایان

سعی نمودیم در این مقاله به بررسی دلیل محبوبیت پروژه برلیان در منطقه بپردازیم و نکاتی را در این خصوص خدمتتان ارائه دادیم. مهم ترین نکته ای که در سرمایه گذاری در هر پروژه ای باید به آن توجه نمایید میزان اعتبار شرکتی است که در حال ارائه آن خدمت است. خوشبختانه پروژه برلیان که توسط شرکت مهر آفرین اجرا می شود و تیم مهندسینی که این پروژه را انجام می دهند از تجربه خوبی برخوردار هستند، جای هیچگونه نگرانی را برای شما نمیگذارند. این موضوع به قدری اهمیت دارد که سایر نکاتی که باعث محبوبیت پروژه برلیان شده است نیز منوط به همین موضوع شرکت ارائه دهند است. شما می توانید یک سرمایه گذاری بدون ریسک را با شرایط کاملا ایده آل بدون هیچ گونه دغدغه ای انجام دهید، به شرط آن که با یک شرکت معتبر اقدام نمایید.