خرید ویلای جنگلی و ساحلی می تواند بسیار دوست داشتنی باشد زیرا منظره دریا و یا جنگل را پیش رو دارید و هر لحظه اراده کنید می توانید دریا و موج های زیبا و ساحل شنی و جنگل و ییلاق های کوهستانی های زیبای شمال را مشاهده نمایید. البته خرید ویلای ساحلی می تواند باعث شود که ما به ساحل و امکانات موجود در آن نزدیک باشیم و بتوانیم برای تفریح و قدم زدن از آن ها استفاده نماییم. به همین دلیل افراد بسیاری مشتاق این هستند که حتما ویلای ساحلی خریداری نمایند تا بتوانند از سفری که پیش رو دارند نهایت لذت را ببرند.

پیش زمینه خرید ویلا در شمال

ابتدا شما باید بودجه خود را مشخص نمایید زیرا با این کار در واقع مشخص نموده اید که ویلای ساحلی می توانید خریداری نمایید و یا ویلای جنگلی. بدون شک قیمت ویلای ساحلی بیشتر از ویلای جنگلی خواهد بود اما نمی توان با قاطعیت کامل نظر داد که کدامیک بهتر و برتر هستند زیرا هر فردی با توجه به نیاز و سلیقه ای که دارد می تواند هر کدام از موارد را بهتر بداند

معمولا برای خرید ویلای ساحلی به شهرهای مازندران مراجعه می شود شهرهایی توریستی و مهم مانند: نور رویان و نوشهر. اما چیزی که اهمیت دارد این است که این افراد به منطقه آشنایی کامل ندارند از این رو نیاز است که یک فرد کاردان بتواند منطقه را به خوبی به آن ها نشان دهد و در راه خرید ویلای ساحلی و ویلای جنگلی  مشاوره خوب و مناسب به وی ارائه دهد. شما می توانید با مراجعه به املاک امیران و یا سایت املاک امیران مواردی که مد نظر دارید را مشاهده نمایید و سپس با مشاوره دقیق و صحیح نسبت به خرید ویلا در شمال اقدام نمایید.

شهر نور برای خرید آپارتمان ساحلی

شهر نور که در نزدیکی شهر محمود آباد است آب و هوایی بسیار عالی دارد و خط ساحلی این منطقه بسیار خلوت است که می تواند برای تفریحات  پیاده روی و استراحت های هفتگی بسیار عالی و مناسب باشد. در این شهر بیشتر مشتریان به دنبال خرید آپارتمان ساحلی هستند اما ویلاهای ساحلی بسیاری نیز وجود دارد که بنا بر سلیقه افراد مورد انتخاب قرار می گیرد. ویلاهای شهرکی کمی خارج شهر قرار گرفته تنها با فاصله اندک که بتوانند فضای کافی برای ساخت چنین پروژه بزرگی را داشته باشند این نمونه از ویلاها ارزان تر هستند اما کمی هم تراکم جمعیت بالایی دارند که برای افرادی که به دنبال سکوت و آرامش هستند چندان مناسب نیست.

شهر چمستان منطقه ای عالی برای خرید ویلاهای جنگلی

 این شهر در نزدیکی شهر نور است و در واقع بین شهر نور و آمل قرار گرفته است و در منطقه توریستی واقع شده است. اگر می خواهید برای خرید ویلا در چمستان اقدام نمایید گزینه ای عالی را انتخاب کرده اید زیرا در این شهر ویلاهای بسیار لوکس و جذاب وجود دارد.همچنین خرید ویلای ارزان و خرید ویلای جنگلی و شهرکی از موارد برجسته ی خرید ویلا در چمستان می باشد.

همچنین عمده ویلاهای استخردار در شمال در شهر چمستان هستند که متراژ بالایی نیز دارند. اگر می خواهید ویلای جنگلی قواره اول خریداری نمایید بدون شک باید به چمستان بروید و در آن جا خرید خود را انجام دهید. البته در این شهر می توانید خرید ویلای جنگلی ارزان نیز انجام دهید که با رجوع به املاک امیران اولین املاک دارنده گواهینامه های بین المللی ISO9001  و ISO10004  میتوانید از مشاوره های دقیق و رایگان املاک امیران نهایت بهره رو ببرید

 نوشهر منطقه ای لوکس با ویلاهای زیبا

بدون شک نوشهر را می توان عروس شهرهای مازندران نامید. جزو زیباترین و جذاب ترین شهرها می باشد. هر ساله گردشگران بسیاری به این شهر مراجعه می کنند. اگر شما قصد خرید ویلا در نوشهر را دارید باید بدانید که طیف وسیعی از ویلاها و آپارتمان های ساحلی در اختیار شما خواهد بود. نوار ساحلی این شهر مانند شهر نور بسیار فضایی باز دارد و که امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین ویلاهای بسیاری در این منطقه وجود دارند که باعث می شود خیال شما از بابت امنیت در این ناحیه آسوده باشد.

در نوشهر امکانات رفاهی نیز بسیار بیشتر از سایر شهرها می باشد از جمله مراکز خرید بسیار شیک و بزرگ، مراکز پیشرفته، تجهیزات بیشتر، بیمارستان های مجهز و غیره که هر یک می تواند برای رفع نیازهای ما در سفر عالی باشد. همچنین این شهر به شهر چالوس بسیار نزدیک است که باعث می شود فاصله شما با تهران بسیار کوتاه تر شود و خیلی سریع به جاده اصلی تهران بتوانید دسترسی پیدا نمایید. خرید ویلا و یا آپارتمان در نوشهر هزینه بیشتری می خواهد زیرا این شهر جزو شهرهای توریستی و گران قیمت غرب مازندران می باشد. اما با جستجو می توانید مطابق با بودجه ای که دارید ویلا و یا آپارتمان مورد علاقه خود را بیاید.

انواع ویلا در شمال

به طور کلی در شمال سه نوع ویلا وجود دارد که شامل: ویلا ساحلی، ویلای جنگلی و ویلای کوهستانی می باشد. هر یک از این ویلا می تواند مورد انتخاب یک عده باشد زیرا هر فردی نیاز و سلیقه ای متفاوت دارد. اما همیشه ویلاهای ساحلی محبوب تر هستند و قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر انواع ویلاها دارند زیرا دسترسی مستقیم به ساحل را برای ما فراهم می کنند .

سخن پایانی

اگر تمایل دارید در مناطق ساحلی مازندران ویلا و یا آپارتمان خریداری نمایید و یا یک ویلای جنگلی و یا ویلای شهرکی ارزان داشته باشید، ابتدا باید در جستجوی یک املاکی معتبر باشید. می توانید هم از طریق اینترنت و وب سایت و اپلیکیشن این کار را انجام دهید و هم از طریق مراجعه حضوری. املاک امیران در تمام این زمینه ها فعال است و آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد. همچنین می تواند مشاوره ای تخصصی را به شما ارائه دهد تا دقیقا بدانید به دنبال چه چیزی بروید و چگونه خرید ویلا را آغاز نمایید.

املاک امیران در منطقه چمستان، نوشهر، رویان، و نور می تواند گزینه های مختلفی به عنوان ویلای جنگلی و یا ویلا و آپارتمان های ساحلی را به شما ارائه دهد که هر یک امکاناتی عالی دارند و شما می توانید قبل از اینکه برای خرید ویلا به شمال بروید در هر جایی از ایران از مشاوره آن ها استفاده نمایید و سپس برای خرید اقدام نمایید.