به گزارش روابط عمومی شهرخبر، تصاویری از اهتزاز پرچم حشدالشعبی در سفارت آمریکا و همچنین تصاویر حمله جنگنده‌های آمریکایی به پایگاه حشدالشعبی در میان 15 خبر تصویری پربازدید هفته قبل این سایت بوده است. یکی دیگر از اخبار تصویری پربازدید این سوژه خبری، به ویدئوی معرفی شهدای حشدالشعبی در حمله جنگنده‌های آمریکایی مربوط بود.

ویدئویی که نشان‌دهنده اشتیاق بسیار زیاد خلبان جنگنده میگ 25 ارتش، شهید سرهنگ خلبان محمدرضا رحمانی به پرواز بود، پربازدیدترین ویدئوی هفته قبل سایت شهرخبر بود. تصاویری از ناراحتی و بهت همرزم این خلبان شهید نیز در میان پربازدیدترین اخبار ایران  قرار داشت.

اما عنوان پربازدیدترین خبر روز  در هفته گذشتۀ سایت شهر خبر، به تصاویری از حضور کریستیانو رونالدو، فوتبالیست سرشناس و بازیکن تیم یوونتوس در کشور امارات اختصاص داشت. رونالدو که برای شرکت در مراسم گلاب ساکر به امارات سفر کرد، مورد استقبال و توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفت.

سه خبر تصویری مربوط به امیر جعفری و پسرش، لیندا کیانی و پانته‌آ بهرام نیز به فهرست پربازدیدترین اخبار تصویری سایت شهرخبر در هفته گذشته راه یافته بودند. یک خبر تصویری از مجموعه زیبا و تاریخی ائل‌گلی تبریز و همچنین یک خبر تصویری از پل زیبا و مدرنی در شهر انزلی از دیگر اخبار پربازدید هفته قبل بودند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

انتهای پیام