به گزارش پارس نیوز،  کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی زمستان گذشته راهی النصر عربستان شد تا فوتبال آسیا خبرساز شود.

با انتقال رونالدو به لیگ عربستان اخبار فوتبال آسیا بیش از پیش مورد توجه رسانه های جهانی قرار گرفت.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت گل عربستان نقل قولی از رونالدو منتشر کرد که جنجال آفرین شد.

این رسانه سعودی به نقل از رونالدو نوشت: من بهترین فوتبالیست تاریخ هستم!

این نقل قول رسانه عربستانی از رونالدو در فضای مجازی جنجال آفرین شد و در فضای توئیتر عربستان به ترند تبدیل شد.

اما نکته جنجال آفرین این است که رونالدو آیا این حرف ها را درباره خود می زند. ابرستاره پرتغالی به مغرور بودن شهرت دارد ولی این اظهارنظر از او هواداران فوتبال را دچار شک کرده است./فارس

استوری عاشقانه رونالدو برای نامزدش

نام جورجینا رودریگس به دلیل پخش سری دوم مستندش در تیتر خبرگزاری‌ها قرار گرفته و این مدل و اینفلوئنسر مشهور با صداقتی که در نشان دادن جنبه‌های گوناگون زندگی‌اش به مخاطبان دارد تحسین خیلی‌ها را برانگیخته است.

فصل دوم مستند موفق جورجینا رودریگس به نام «من جورجینا هستم» روز جمعه از نتفلیکس منتشر شد. فصل اول این مستند با موفقیت چشمگیری همراه بود و به لیست ۱۰ برنامه پرمخاطب نتفلیکس راه پیدا کرد. به گفته جورجینا فصل دوم خودمانی‌تر و صمیمانه‌تر است چرا که او در این سریال به دردناک‌ترین لحظات زندگی خود که همان از دست دادن نوزادش است اشاره کرده و جنبه‌های دیگری از زندگی مشترکش با کریستیانو رونالدو را به مخاطبان نشان داده است.

به بهانه پخش فصل دوم مستند جورجینا، کریستیانو رونالدو در استوری اینستاگرامش با مخاطب قرار دادن نامزدش نوشته: «به تو افتخار می‌کنم عشقم».

استوری عاشقانه رونالدو برای نامزدش/ به تو افتخار می‌کنم

رونالدو در آستانه شکستن یک رکورد تاریخی دیگر

کریستیانو رونالدو ، ستاره ۳۸ ساله تیم ملی پرتغال می‌تواند به یک رکورد تاریخی دیگر دست یابد.

اگر رونالدو در بازی روز پنجشنبه برابر لیختن اشتاین در آغاز مقدماتی یورو ۲۰۲۴ بازی کند، او به دارنده رکورد بیشترین بازی ملی در تاریخ تبدیل می‌شود.

​طبق آمار رسمی فیفا، رونالدو ۱۹۶ بازی ملی دارد، دقیقا به همان اندازه که بدر المطاوا، مهاجم ۳۸ ساله کویتی دارد، اما با این تفاوت که این بازیکن اهل قادسیه در آخرین لیست سرمربی تیم ملی کویت جایی ندارد.

به دست آوردن رکورد بیشترین بازی ملی در تاریخ برای رونالدو در شرایطی رقم خواهد خورد که او با ۱۱۸ گل بهترین گلزن تاریخ بازی‌های ملی نیز به شمار می‌رود.

عصبانیت شدید رونالدو بعد از باخت به الاتحاد+ عکس

تمسخر رونالدو در تلویزیون عربستان ! + فیلم

 تیم فوتبال النصر در هفته گذشته در یک بازی حساس برای قهرمانی در لیگ به مصاف الاتحاد رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

همه نگاه‌ها در این بازی به کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی بود اما این بازیکن نتوانست مانع شکست تیمش شود تا صدر جدول را تقدیم الاتحاد کنند.

رونالدو بعد از بازی به شدت عصبانی شد و هنگام خروج از زمین یک بطری آب را شوت کرد. این اقدام جنجالی رونالدو بازتاب گسترده ای داشت.

تمسخررونالدو در تلویزیون عربستان!+فیلم

 در همین رابطه ولید الفرج مجری مشهور عربستانی در برنامه ورزشی خود با بازنشر این اقدام عجیب رونالدو به تمسخر رفتار او پرداخت و گفت: در بازی الکلاسیکوی عربستان شاهد توانایی رونالدو بودیم. این توانایی رونالدو در بازی‌ها است. النصر در این بازی منتظر ایجاد تغییر از سوی کریستیانو بود ولی این اتفاق نیفتاد چون این توانایی واقعی رونالدو است.

این مجری که به حمایت از الهلال رقیب سنتی النصر مشهور است در این برنامه با خنده‌های تمسخر آمیز رونالدو را سوژه خود قرار داد.

رکورد خارق‌العاده رونالدو همه را انگشت به دهان گذاشت !

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی که با درخشش در تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید و یوونتوس شهرت فراوانی در دنیای فوتبال پیدا کرد در خارج از مستطیل سبز نیز به محبوبیت بسیاری رسید.

رونالدو که در فضای مجازی یکی از پرطرفدارترین ورزشکاران جهان محسوب می‌شود بعد از پیوستن به تیم عربستانی النصر محبوبیت دوچندانی پیدا کرده و تعداد فالوورهای رونالدو در صفحه شخصی اینستاگرامش به ۵۵۰ میلیون نفر رسیده است که رکوردی عجیب و خارق‌العاده برای یک ورزشکار به شمار می‌آید.

اینطور که به نظر می‌رسد با نزدیک شدن کریستیانو به پایان دوران فوتبال حرفه‌ای‌اش نه تنها از محبوبیت رونالدو کم نکرده بلکه طرفداران ستاره پرتغالی روز به روز بیشتر هم می‌شود./ خبر ورزشی

رکورد خیره کننده کریستیانو رونالدو همه را انگشت به دهان گذاشت!

تاثیر معنوی رونالدو روی زنان عربستانی !

لیگ برتر فوتبال زنان امسال برای اولین بار راه اندازی شد. کریستیانو رونالدو دو ماه پیش راهی عربستان شد و به تیم النصر ملحق شد.

تیم زنان النصر در اولین دوره لیگ عربستان هفته گذشته قهرمان شد. به نظر می رسد حضور رونالدو در تمرینات تیم بانوان النصر تاثیر شگرفتی روی بازیکنان داشته و حضور اعجوبه فوتبال در این باشگاه باعث قهرمانی زنان النصر شده است.

سرمربی تیم زنان النصر در این زمینه اعتراف کرد و گفت: وقتی دو ماه پیش رونالدو به باشگاه ما آمد بازیکنان از این موضوع روحیه زیادی گرفتند. حضور چنین بازیکنان بزرگی در باشگاه باعث شد تا بازیکنان انگیزه دوچندان بگیرند.

وی افزود: به نظرم یکی از عوامل اصلی قهرمانی تیم ما در اولین دوره لیگ بانوان حضور رونالدو در باشگاه ما و تشویق این اسطوره فوتبال است./ فارس

رونمایی نامزد رونالدو از هدیه نجومی کریس وسط صحرای عربستان + عکس

جورجینا رودریگس، تصاویری از سفر به صحرای عربستان سعودی به همراه فرزندانشان را از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است. به نظر می‌رسد این سوپرمدل به زندگی جدید خود در ریاض عادت کرده است.

جورجینا به همراه رونالدو و فرزندانشان یک روز را در صحرا گذراندند و در تپه‌های شنی زیر آفتاب خاورمیانه قدم زدند. او چندین عکس از این سفر را در اینستاگرام منتشر کرد که یکی از آنها شامل رونالدو بود و زیر آن نوشته «یک روز فوق العاده».

عکس| رونمایی نامزد رونالدو از هدیه نجومی کریس وسط صحرای عربستان

در آخرین تصویر، او با یک حلقه الماس پر زرق و برق در انگشت سبابه و یک دستبند الماس لوکس روی مچ دست دیده می‌شود.

عکس| رونمایی نامزد رونالدو از هدیه نجومی کریس وسط صحرای عربستان

نامزد رونالدو به خاطر عشقش به جواهرات شهرت دارد و گزارش شده است که مجموعه ای به ارزش ۳.۴ میلیون پوند شامل دستبند، گردنبند و حلقه دارد. او در ماه ژانویه هنگام حضور در مراسم رونمایی از رونالدو در استادیوم خانگی النصر با یک حلقه الماس متفاوت دیده شد./ خبرآنلاین

کار انسان دوستانه رونالدو برای مردم زلزله زده ترکیه

به نقل از بی‌ساکر، مریح دمیرال، مدافع آتالانتا و تیم‌ ملی ترکیه و همبازی سابق رونالدو، پیراهن امضاشده این بازیکن پرتغالی را برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه به مزایده گذاشت.

دمیرال درباره این موضوع گفت: با کریستیانو رونالدو صحبت کردم. به من گفت که از اتفاقاتی که در ترکیه افتاده است بسیار غمگین شده است. پیراهن رونالدو را که در کلکسیونم با امضای او دارم، به مزایده خواهیم گذاشت.

مزایده پیراهن رونالدو برای کمک به زلزله‌زدگان ترکیه

رونالدو باز هم گل کاشت

در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ فوتبال عربستان، النصر و الفتح به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی دو بر دو خاتمه یافت و سهم هر تیم از این بازی یک امتیاز بود.

گل دوم النصر را در این بازی کریستیانو رونالدو در وقت های تلف شده نیمه دوم از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و به این ترتیب مانع از شکست تیمش شد. گلی که رونالدو به ثمر رساند، اولین گل رسمی او در النصر بود و به این ترتیب پایش به گلزنی در باشگاه جدید و همچنین لیگ عربستان باز شد.

کریستیانو رونالدو با گلزنی در این بازی، اولین گل رسمی خود را در سال 2023 میلادی به ثمر رساند. رونالدو از سال 2002 روند گلزنی خود را آغاز کرده است. در واقع کریستیانو رونالدو 22 سال متوالی است که همواره گلزنی می کند و این یک رکورد فوق العاده برای او است. رونالدو در آستانه 38 سالگی قرار دارد اما همچنان به گلزنی های خود ادامه می دهد هر چند که او دیگر در سطح اول فوتبال اروپا حضور ندارد و راهی لیگ عربستان شده است.

vO1VvtJaHHmW

رونالدو در این 22 سال در تیم های اسپورتینگ، منچستر یونایتد، رئال مادرید، یوونتوس، تیم ملی پرتغال و النصر عربستان گلزنی کرده است.

نامزد رونالدو مدل برند ورزشی شد ! + عکس

جورجینا رودریگس که در صفحه اینستاگرام خود نشان داده است مانند نامزدش، علاقه زیادی به ورزش کردن دارد یک کار جدید را در این خصوص شروع کرده است.

این مدل آرژانتینی به تازگی همکاری خود را برند ورزشی «الو یوگا» آغاز کرده و در اینستاگرامش به تبلیغ این فروشگاه می‌پردازد.

جورجینا پیش از این هم با لباس‌های این مجموعه تصاویری را در حال ورزش کردن منتشر کرده بود.

جورجینا

 

 

 

 

 وقتی رونالدو ادای مشتریان رستوران را در می‌آورد ! 

کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از مشهورترین فوتبالیست‌های دنیا هر کجا که قدم می‌گذارد مورد توجه قرار می‌گیرد و خودش هم می‌داند از این توجه گریزی ندارد. او دیشب که به همراه همسرش جورجینیا به رستورانی در شهر ریاض رفته بود با شرایط مشابهی مواجه شد.

به محض ورود کریستیانو به این رستوران، مشتری‌ها که متوجه حضور ستاره بزرگ پرتغالی شده بودند بلافاصله موبایل‌های خود را برداشته و شروع به فیلمبرداری از او کردند. رونالدو که به نظر می‌رسید ابتدا کمی جا خورده است واکنشی شوخ‌طبعانه نشان داد. او که به سمت میزش حرکت می‌کرد حرکت مشتری‌های رستوران را تقلید کرده و با بیرون آوردن موبایلش شروع به فیلم گرفتن از خودش کرد.

رونالدو با گوشی‌های موبایل سابقه‌ای جنجالی دارد. او در اوایل فصل جاری که بازیکن منچستریونایتد بود گوشی موبایل یک هوادار اورتون را شکست. این حرکت او جنجالی شد و پلیس بریتانیا اعلام کرد ستاره پرتغالی را احضار کرده و به او اخطار داده است.

کریستیانو تا کنون برای تیم جدیدش النصر دو بازی انجام داده، ولی هنوز برای این تیم گلزنی نکرده است. صحبت‌های رودی گارسیا، مربی النصر، که بعد از شکست این تیم در سوپرجام عربستان رونالدو را مقصر دانست یکی دیگر از جنجال‌های ستاره پرتغالی بود. کریستیانو روز جمعه در لیگ عربستان سومین بازی خود برای النصر را مقابل الفاتح انجام خواهد داد.

هدیه خاص و فوق‌لاکچری مالکان النصر به رونالدو

نشریه دیلی میل مدعی شد پس از موافقت رونالدو با پیوستن به النصر، مالکان این تیم ساعتی منحصر به فرد به ارزش ۶۳۰ هزار پوند معادل ۳۵ میلیارد تومان را به او هدیه داده اند.

این ساعت مچی به رنگ سبز تیره که نشان دهنده پرچم کشور عربستان و دین این کشور یعنی اسلام است، دارای ۳۳۸ سنگ قیمتی بسیار کمیاب بوده و در ساخت آن از طلای سفید ۱۸ عیار استفاده شده است.

feb7f87a-cabb-45be-a8c4-cfa9f27fb47a

پوستر تبلیغاتی عجیب نامزد رونالدو غوغا کرد !

گروه اقتصاد ورزش به نقل از the sun، جورجینا رودریگس، نامزد ۲۸ ساله کریستیانو رونالدو، پوستر تبلیغاتی فصل جدید مستند مشهور خود را برای ۴۵.۴ میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامش منتشر کرد.

او در این پوستر تبلیغاتی یک کارت قرمز در دست داشت و یک سوت بر لب، همانند داور فوتبال، و روی پوستر نوشته بود: «بریم برای دبل». این جمله تایید کرد که سری دوم مستند «من جورجینا هستم» به زودی پخش خواهد شد.

L8Xg8HJgKTj1

هواداران با کامنت‌هایی که زیر عکس جورجینا گذاشتند هیجان و شوق فراوانشان برای دیدن فصل دوم این مستند را ابراز کردند.

رونالدو هم در برخی از صحنه‌های سری اول این برنامه که جورجینا و زندگی پر زرق و برق او را دنبال می‌کرد، حضور داشت. باید صبر کرد و دید که آیا رونالدو در فصل دوم این مستند هم حاضر خواهد بود یا خیر. فصل دوم مستند «من جورجینا هستم» در ماه مارس به نمایش درخواهد آمد.

بدل دوم نامزد رونالدو در عربستان غوغا کرد ! + عکس

به گزارش خبرورزشی، هفته گذشته جورجینا رودریگس یکی از میهمانان ویژه جشنواره «جوی اواردز» بود با استفاده از یک استایل جالب و جواهراتی گران قیمت نگاه‌ها را به خود خیره کرد.

با وجود گذشت چند روز از این رویداد نظرها در خصوص پوشش خاص این مدل آرژانتینی ادامه دارد و حتی جورجینا بخش زیادی از تصاویری که از آن شب گرفته شده است را در صفحه اینستاگرام خود بازنشر می‌کند.

جورجینا حالا برای دختران عربستانی یک چهره ویژه است و برخی سعی می‌کنند با تقلید از او به شهرت برسند. در تازه ترین اقدام در این خصوص یک دختر عرب با انتشار تصویری از خود خبرساز شد.

nNHelfUwcaI4

در این تصویر این دختر علاوه بر شباهت ظاهری سعی کرده است لباس جورجینا را هم کپی کند تا هرچه می‌شود به ظاهر نامز کریستیانو رونالدو نزدیک تر باشد.

شروع ضعیف رونالدو

شب گذشته در چارچوب هفته چهاردهم لیگ عربستان، النصر در اولین حضور رونالدو به مصاف الاتفاق رفت و به برتری یک بر صفر رسید.

به گزارش مشرق، در این بازی رونالدو در ترکیب اصلی حضور داشت و ۹۰ دقیقه بازی کرد. کریستیانو در اولین حضور رسمی در آسیا گلی به ثمر نرساند.

سایت «گل پوینت» پرتغال به ارزیابی فنی عملکرد رونالدو در اولین بازی اش در لیگ عربستان پرداخت. این رسانه نوشت: رونالدو در اولین بازی اش در لیگ عربی درخششی نداشت ومثل همیشه تالیسکای برزیلی ستاره اول النصر شد.

این رسانه پرتغالی در ارزیابی فنی اش از این بازی به رونالدو امتیاز ۵.۴ از ۱۰را داد تا ابرستاره پرتغالی جزو ضعیف ترین بازیکنان زمین شناخته شود و استارتش در عربستان ضعیف باشد.

حضور کریستیانو رونالدو در کشور عربستان یکی از بزرگترین سوژه های خبری یک ماه گذشته بوده است. جدا از مبلغ نجومی انتقال کریستیانو به باشگاه النصر، حضور خانواده این فوق ستاره پرتغالی در عربستان نیز حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت.

حالا با گذشت زمان شرایط تغییر کرده است. جورجینا رودریگس، نامزد آرژانتینی رونالدو در روزهای اخیر بارها تصاویری را از خود در کشور عربستان منتشر کرده تا به دنبال کنندگانش نشان دهد همه چیز خوب پیش می‌رود.

جورجینا در تازه‌ترین اقدام خود تصاویری را از گردش خانوادگی به همراه کریستیانو رونالدو در یکی از شهربازی‌های بزرگ عربستان منتشر کرده است.

 

عکس| آخر هفته لاکچری جورجینا با رونالدو در عربستان/ کریستیانو خانواده‌اش را به گردش برد

عکس| آخر هفته لاکچری جورجینا با رونالدو در عربستان/ کریستیانو خانواده‌اش را به گردش برد

 

رونالدو عاشق این دختر عربستانی شد + تصویر هدیه جالب او

ستاره جدید النصر پس از اینکه صحبت کوتاهی با هواداران داشت، به سمت توپ‌هایی رفت که مسئولان مراسم در نقاط مختلف زمین برای امضا توسط کریستیانو گذاشته بودند.

رونالدو پس از اینکه هر کدام از توپ‌ها را امضا می‌کرد، آن‌ها را با شوت بین جمعیت می‌فرستاد تا اولین یادگاری او برای النصری‌ها توپ آدیداس استفاده شده در جام جهانی که در لیگ عربستان هم از آن استفاده می‌شود، باشد.

رونالدو آخرین توپ را خودش به یک کودکی که از دیدن او هیجان زده‌ بود، اهدا کرد تا اینگونه در همان ساعت‌های اول حضورش در النصر دلبری کرده و بیش از پیش در قلب هواداران عربستانی جا گرفته باشد.

 

این تصاویر را ببینید: 

1

2

3