شلوار مام استایل پسرانه یکی از پر طرفدارترین مدل های شلوار مخصوصا در تابستان است. شلوار های مام استایل، هم در استایل های زنانه و هم مردانه استفاده می شوند و به راحتی می توان با آن ها ست های زیبا ایجاد نمود. ایده هایی جذاب برای ست کردن شلوار مام استایل پسرانه با سایر لباس ها را در این بخش از استایل پارس مگ مشاهده نمایید.

شلوار مام استایل - شلوار مام استایل پسرانه

فهرست محتوا نمایش

تاریخچه مام استایل

در اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ این شلوار در میان زنان میان سال آمریکایی مورد استفاده قرار میگرفت. رفته رفته این شلوارها در دهه‌ی ۲۰۱۰ دوباره ترند شدند.
امروزه در بین زنان جوان که طرفدار استایل های خاص و لباس های گشاد و بزرگتر از سایز خود هستند، محبوبیت پیدا کرده است.

شلوار مام استایل چگونه وارد بازار جین ها شد؟

” من اکنون یک هویت جدید دارم، من یک مادر هستم” . این جمله کلیدی که در یک آگهی بازرگانی در اوایل قرن بیست و یکم به کرات شنیده می شد، اولین نمایش ها را از شلوار مام استایل در معرض دید جهانیان گذاشت. تینا فی، بازیگر ، کمدین ، نویسنده و تهیه کننده آمریکایی که اولین بار شلوار مام استایل را در ابعاد وسیعی در یک آگهی تلوزیونی تبلیغ کرد را می توان شروع کننده این ترند محبوب استایل دانست.

شلوار لی مردانه - شلوار مام استایل پسرانه

این آگهی در واقع یک آگهی تبلیغاتی به مناسبت روز مادر بود که در آن به بینندگان توصیه می شد به جای هدیه دادن یک شیشه عطر به مادران خود شلوار لی جدید مام استایل را به آن ها هدیه بدهند. حالا مام استایل تبدیل به یک پوشش جهانی شده و پا را از سلیقه مادران بسیار فراتر گذاشته. این شلوار که به طور کلی با بسته شدن دکمه کمی بالاتر از ناف و تخت تر نشان دادن باسن و گشادی کمی نامتعارف شناخته می شود امروزه نظر های بسیاری را به خود جلب کرده.

شلوارهای مام استایل مناسب چه اندامی است؟

شلوار جین های مام استایل برای خانم هایی که اضافه وزن دارند بسیار مناسب میباشد. زیرا قسمت بالای شلوار کمی از شکم و پهلوی شما را پوشش می دهد که دیگر نیاز به پوشیدن گن لاغری ندارید. همچنین برای آقایانی که به استایل های لش یا هنری علاقه دارند، از این نوع شلوار میتوانند استفاده کنند.

نکته ی قابل توجه این است که پوشیدن این مدل شلوار برای افراد لاغر اندام توصیه نمی شود. زیرا هنگام راه رفتن به دلیل گشادی ران و آزاد بودن پایین شلوار حس ناخوشایندی را به خود فرد و بیننده میدهد. همچنین برای افراد چاق با قد کوتاه پوشیدن شلوارجین مام استایل مناسب نیست و جذابیت آنها را کم میکند.

شلوار لی مردانه آبی روشن - شلوار مام استایل پسرانه

فرق شلوار مام فیت و مام استایل

شباهت مدل فیت و مام استایل بیشتر از تفاوتشان است. شلوار مام فیت هم دقیقا مثل لباس مام استایل فاق بلند است و جیب های بزرگ دارد و دمپای آن کمی تا می خورد. تفاوت در فیت و چسب بودن شلوار مام فیت است.

بر عکس شلوار مام استایل که ران و ساق پا را آزاد می گذارد شلوار مام فیت در این قسمت ها چسب است. شلوار مام فیت از پارچه هایی به جز جین که سبک تر و کشسان هستند هم تولید می شوند.

استایل های متفاوت و جذاب با شلوار مام استایل پسرانه

  • آهسته به سمت زیبایی و ظرافت استایلتان حرکت کنید!

همه ی ما هنگام پوشیدن سوییشرت و یا کلاه های بافتنی، به پوشیدن شلوارهای جین فکر می کنیم. اما اگر می خواهید از شلوارهای مام استایل استفاده کنید باید در انتخاب اکسسوری ها دقت کنید تا استایلی متعادل داشته باشید.

شما باید در کنار شلوار مام استایل از کفش های مرتب و تمیز استفاده کنید. توجه به نکات ریز و ساده، تضاد بسیار زیبایی بین لباس ها و شلوار جین شما ایجاد می کند.

شلوار جین مردانه طوسی - شلوار مام استایل پسرانه

  • در کنار پوشیدن شلوار مام استایل پسرانه از کفش های اورجینال و جذاب استفاده کنید

هنگام خرید شلوار مام استایل به خرید کفش نیز فکر کنید. زیرا یکی از نکاتی که می تواند استایلتان را از زشت بودن نجات دهد، پوشیدن یک کفش مرغوب است. می توانید از کفش های جیر که رنگ های خاصی دارند استفاده کنید و یا بوت های زیبا بپوشید.

  • پوشیدن کت همراه با شلوار مام استایل پسرانه

یکی از چیزهایی که می تواند جذابیت بسیاری به استایل شما ببخشید، تضاد است. خواه تضاد در رنگ باشد، خواه تضاد در نوع لباس باشد. به همین دلیل شما می توانید همراه با شلوارهای مام استایل از کت استفاده کنید و چه چیزی زیباتر از کت های خز!

استایل با شلوار مام استایل - شلوار مام استایل پسرانه

  • داشتن استایلی مینیمال با خرید شلوار مام استایل پسرانه

برای پیدا کردن استایلی مناسب بهتر است ابتدا به شکلی کم و مینیمال از آن استفاده کنید تا از توجه دیگران به آن جلوگیری کنید. مثلاً می توانید همراه با پوشیدن شلوار مام استایل، یک تیشرت ساده و یا یک بافت ضخیم بپوشید. دمپای شلوار را تا بزنید و استایلی ساده و شیک داشته باشید.

  • شلوار مام استایل پسرانه را با لباس های مناسب بپوشید

یکی دیگر از گزینه هایی که می توانید هنگام پوشیدن شلوار مام استایل از آن استفاده کنید، پوشیدن لباس های فاخر است. مثلاً وقتی شما پیراهن دکمه دار زیبایی به تن دارید و یا کت بی نقصی پوشیده اید، استایل شما جذابیت خود را به دست می آورد. هنگامی که شما کتی با یقه های زیبا و بوت های تمیز و براق پوشیده اید،شلوار مام استایل می تواند لباسی جالب باشد که حاصل خلاقیت شماست.

  • بعد از خرید شلوار مام استایل به یک جفت کتانی احتیاج پیدا می کنید!

اگر می خواهید استایلی راحت و در عین حال شیک داشته باشید، کفش های کتانی بهترین گزینه است. کفش های کتانی سفید رنگ را همراه با تمام رنگ های شلوار مام استایل می توانید ست کنید.

شلوارهای مام استایل مانند سایر شلوارهای دیگر انواع مختلفی دارد. چیزی که در بین تمام انواع آن مشترک است، فاق بلند این شلوار ها می باشد.

شوار جین آبی تیره - شلوار مام استایل پسرانه

بطور کلی خرید شلوار مام استایل و پوشیدن آن، پایین تنه شما را جذاب تر می کند.

  • تبدیل شلوار های مام استایل به یک ترند

هنگام تولید و عرضه شلوارهای مام استایل به بازار، برند topshop جزو اولین فروشگاه های مدی بود که شلوارهای مام استایل را به عنوان ترند، به دنیای مد معرفی کرد.

بعد از آن برندهایی مانند H&M و ASOS که در بین جوانان بسیار پرطرفدار بودند، از این ترند حمایت و آن را دنبال کردند. به گونه ای که امروزه شلوارهای مام استایل، یکی از اجناس محبوب و پرطرفدار است که برای خرید شلوار جزو اولویت های مشتریان قرار می گیرد.

  • با هودی و لباس زمستانی

یکی دیگر از لباس‌هایی که برای سِت کردن با شلوار مام استایل پیشنهاد می‌شود، هودی و لباس‌های زمستانی است. تجربه نشان داده است که این لباس‌ها حس راحتی و سبکی را منتقل کرده و انتخاب خوبی در کنار مام استایل خواهند بود. در حقیقت، استفاده از هودی‌های پشمی و لباس‌های خزدار می‌تواند جذابیت‌های شما را چندین برابر کند.

استایل پاییزه مردانه - شلوار مام استایل پسرانه

البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که ارتفاع هودی بهتر است کوتاه باشد تا مام استایل بودن شلوار را به خوبی نشان دهد. همچنین، رنگ‌بندی هودی را می‌توان با رنگ اکسسوری‌ها، کیف و کفش هماهنگ کرد تا جلوه‌ی بهتری داشته باشد.

  • با کت تک

بعضی وقت‌ها می‌خواهیم یک استایل روزمره داشته باشیم اما در عین حال، ملاقات‌های دوستانه و کمی رسمی نیز در پیش داریم! به همین دلیل، شلوار مام استایل را باید با یک کت تک بپوشیم که جنبه رسمی‌تری داشته باشد. کت تک اگر ارتفاع مناسبی داشته باشد، می‌تواند استایل ما را تغییر داده و در کنار شلوار مام استایل گزینه‌ای منطقی به‌نظر می‌رسد.

برای انتخاب رنگ کت تک نیز بهتر است از رنگ‌های تیره یا مشکی استفاده کنید؛ زیرا این رنگ‌ها هماهنگی بیشتری با شلوار مام استایل جین دارند. فقط توجه داشته باشید که رنگ کیف و کفش نیز با رنگ کت، هماهنگ باشد.

نکات مهم برای خرید شلوار مام استایل پسرانه

شلوار پسرانه زاپدار - شلوار مام استایل پسرانه

 کیفیت پارچه شلوار

اولین مورد از نکات مهم برای خرید شلوار مردانه مام استایل کیفیت پارچه آن است. قبل از خرید حتما برچسب جزئیات شلوار را به خوبی بررسی کنید. اگر شلوار مام استایلی که قصد خرید آن را دارید از الیاف مصنوعی تشکیل شده باشد قیمت کمتری نسبت به شلوار مام استایل با الیاف طبیعی دارد.

بهتر است در هنگام خرید شلوار مام استایل مردانه از گزینه‌هایی استفاده کنید که علاوه بر الیاف طبیعی از الیاف مصنوعی هم تشکیل شده باشد. ترکیب هر دو الیاف به شما کمک خواهد کرد تا شلوار جین خریداری شده با توجه به شستشوهای مکرر ماندگاری بیشتری داشته و حالت خود را حفظ کند. در مرحله آخر درزهای دوخت شلوار جین را مورد بررسی قرار دهید.

 قیمت و بودجه در خرید شلوار مام استایل پسرانه

دومین مورد از نکات مهم جهت خرید شلوار مام استایل مردانه قیمت آن است و بودجه‌ای که برای خرید شلوار دلخواه خود کنار گذاشته‌اید. شلوارهای جین با قیمت‌های متفاوت در بازار وجود دارند که در اغلب اوقات قیمت نشان دهنده کیفیت است.

به یاد داشته باشید محصولاتی که با قیمت بسیار ارزان مورد فروش قرار می‌گیرند از مواد اولیه ارزان قیمت ساخته می‌شوند در نتیجه نمی‌توانند کیفیت بسیار بالایی را در اختیار شما قرار دهند. پس بهتر است برای خودتان مشخص کنید که چه انتظاراتی از شلوار مام استایل مردانه خریداری شده دارید.

اگر جزو آن دسته از افراد هستید که دوست دارند قیمت کمتری برای خرید شلوار پرداخت کنید و در نهایت شلوار شما تنها برای چند ماه کاربرد داشته باشد، شلوار جین‌های ارزان قیمت مناسب شما خواهد بود؛ اما اگر دوست دارید با پرداخت هزینه بیشتر کیفیت مناسب‌تر را خریداری کنید سراغ شلوار جین از برندهای مطرح بروید، مطمئن باشید در تهیه این دسته از شلوارها از مواد اولیه با کیفیت‌تری استفاده می‌شود.

شلوار لی جدید پسرانه - شلوار مام استایل پسرانه

اندازه متناسب

ممکن است پیش خودتان فکر کنید شلوار مام استایل مردانه قواره گشاد و آزادی دارد به همین علت انتخاب سایز برای خرید این شلوار ممکن است اهمیت بالایی نداشته باشد؛ اما کاملا اشتباه می‌کنید. انتخاب شلوار مام استایل مردانه باید با توجه به اندازه شما باشد.

به طور مثال شلوار جین مام استایل مردانه در صورتی که نسبت به سایز شما بزرگ‌تر انتخاب شود در بخش کمر بخشی از آن به صورت گشاد می‌ایستد که باعث ایجاد دردسر در طول روز خواهد شد یا اگر شلوار مام استایل را نسبت به سایز خود، سایز کوچک‌تری را انتخاب کنید در بخش‌های دور باسن و ران ممکن است برای شما تنگ باشد و ظاهر آن را از حالت مام استایل خارج می‌کند.

نگهداری و استفاده آسان شلوار مام استایل پسرانه

در هنگام خرید شلوار مام استایل مردانه اطمینان حاصل کنید که شستشو و نگهداری از آن آسان است. برای خرید و نگهداری از شلوار جین لازم نیست دفترچه‌ای برای نگهداری و استفاده از آن داشته باشیم. شلوار جین باید شرایط راحتی را برای کسی که از آن استفاده می‌کند، فراهم کند. پس به سراغ شلوارهای جین مام استایل بروید که نحوه نگهداری و استفاده از آن آسان باشد.

 از تخفیف‌های خطرناک دوری کنید

اگر برای خرید شلوار مام استایل مردانه به دنبال تخفیف می‌گردید ممکن است این اتفاق بعد از چند روز یا چند ماه برای شما گران تمام شود چرا که بیشتر محصولاتی که با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسند کیفیت مناسبی را برای ارائه ندارند.

شوار جین ساده - شلوار مام استایل پسرانه

اگر برای خرید شلوار مردانه سری به بازار زده باشید و یا حتی فروشگاه های اینترنتی را نگاهی انداخته باشید، به تنوع سال‌های اخیر این دسته از پوشاک آقایان مهر تایید می‌زنید. اگر در سال های گذشته شلوارهای مردانه به دو دسته کلی پارچه ای و جین تقسیم می‌شد، به لطف تحول در دنیا مد و فشن هر کدام از این شلوارها خود شامل چندین طرح متنوع شده‌اند. می‌توانید از یک شلوار پارچه ای اسلیم برای دورهمی دوستانه استفاده کنید و یا یک شلوار جین را به همراه کت بلیزری جذاب در مهمانی رسمی به تن کنید.

به جزئیات دقت کنید

دوخت دوره لبه‌ها، جیب‌ها و درزهای کناری شلوار جین مام استایل گویای کیفیت آن است. اگر به دنبال یک شلوار جین مام استایل مناسب هستید باید توجه کنید که دوخته درست و باکیفیت باعث می‌شود شلوار شما شکافته یا باز نشود. انواع دوخت‌های دو ردیفه نزدیک به هم و دوخت زنجیره‌ای در شلوارهای جین نشان از کیفیت بالای آنها است و مشخص می‌کند برای تولید شلوار جین زمان بیشتری صرف شده است. اگر دوست دارید بدانید آیا شلوار جین شما توانایی لازم را برای مقاومت و دوام دارد یا نه، می‌توانید آن را از بخش درزها بکشید، اگر درز‌ها از هم جدا شوند نشان دهنده کیفیت ضعیف دوخت شلوار جین است.

شوار مردانه جدید - شلوار مام استایل پسرانه

جنس پارچه شلوار مردانه

علاوه بر کیفیت که در هنگام خرید شلوار مردانه اهمیت بالایی دارد، جنس پارچه هم مهم است. به عنوان مثال برخی از شلوارهای مردانه از پارچه‌های کشی و برخی دیگر از شلوارها با پارچه‌های معمولی دوخته می‌شوند. برای انتخاب جنس پارچه شلوار لی بهتر است به فعالیت‌های خود توجه کنید.

اگر دوست دارید در طول روز آزادانه فعالیت داشته باشید انتخاب شلوار جین با پارچه کشدار برای شما مناسب‌تر است. در هنگام انتخاب جنس شلوار مام استایل مردانه توجه کنید که هر چقدر میزان کش پارچه افزایش پیدا کند، شلوار زودتر کهنه می‌شود و حالت گشادتر به خود می‌گیرد. پس بهتر است از یک تا دو درصد کش در شلوار جین استفاده شود.

جزئیات طراحی در شلوار مام استایل پسرانه

شلوار مردانه اغلب با یک یا دو دکمه برای بسته شدن در دور کمر طراحی می‌شود. در هنگام خرید شلوار مردانه توجه به برخی از نکات به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید شلوار مورد نظر شما دارای کیفیت مناسب است یا خیر. به عنوان مثال کیفیت دکمه‌های به کار برده شده در برخی از مدل‌ها بسیار پایین است به طوری که تنها با کشیدن دست به راحتی از شلوار جین جدا می‌شوند. توجه به نوع دکمه‌های مورد استفاده در شلوار جین مردانه به شما کمک خواهد کرد تا انتخاب درست‌تری داشته باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید