افتتاح حساب ترکیه
موتورولا ریزر ۵G

گوشی تاشو موتورولا ریزر ۵G نسل جدید گوشی های موتورولا است که در فرم‌فکتور گوشی های تاشو قدیمی ارایه شد. گروه تکنولوژی شادمگ در این مطلب اطلاعات جدیدی از گوشی تاشو موتورولا ریزر ۵G ارائه کرده کرده است.

موتورولا ریزر ۵G

موتورولا Razr 2022 از تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1 بهره خواهد برد. این در حالی است که در شایعات قبلی اشاره شده بود این محصول به تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 1 مجهز خواهد شد؛ بنابراین، استفاده از پردازنده‌ی جدیدتر تغییر جذابی خواهد بود. علاوه‌براین، جزئیاتی دیگری از نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو موتورولا در ویبو منتشر شده است که ازجمله می‌توان به باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن اشاره کرد که از باتری گلکسی زد فلیپ ۳ و Razr 5G به‌ترتیب ۲۰۰ و ۷۰۰ میلی‌آمپرساعت حجیم‌تر است.

موتورولا ریزر ۵G

موتورولا تأیید کرده است عملکردهای نمایشگر دوم Razr 2022 بهبود یافته‌ است. این موضوع نشان می‌دهد امکان کار با برخی برنامه‌ها و اجرای برخی عملکردها به‌طورمستقیم روی صفحه‌نمایش بیرونی این دستگاه فراهم خواهد بود. گفتنی است موتورولا ۲ آگوست ۲۰۲۲ (۱۱ مرداد ۱۴۰۱) نسل جدید گوشی هوشمند تاشو Razr را درکنار گوشی پرچم‌دار X30 Pro رونمایی خواهد کرد.

مشخصات ظاهری موتورولا ریزر ۵G

همانطور که در این تصاویر می بینید، یک دکمه سمت چپ وجود دارد و مکانیزم لولا در هر دو طرف به شکلی از جنس استیل ضدزنگ شبیه است. ما فقط می توانیم حدس بزنیم که شاسی پشتیبان قوی تری از Razr نسل اول داشته باشند. با نگاهی نزدیکتر، این صفحه نمایش دارای یک ناچ گسترده تر است و همچنین یک سنسور سلفی دارد که در آن قرار گرفته است.
تصویر دیگر که به عناون تصویر اصلی مطلب انتخاب شده است، صفحه ثانویه و یک دوربین اصلی را روی قاب پشتی نشان می دهد.

همه اینها با رندرهای قبلی فاش شده Razr توسط Evan Blass قابل اعتماد همیشه منطبق است. به گفته این پست که در Weibo منتشر شده است، صفحه نمایش به جز چند اعلان موجود در صفحه، هیچ چیز دیگری نشان نمی دهد.

هر آنچه باید در مورد وای فای 6 بدانید !

موتورولا ریزر ۵G

همچنین، ما شاهد آن هستیم که روی CMCC که حامل شرکت ارتباطات موبایل چین در چین است اجرا می شود. با این حال، سیگنال مخابراتی را به جای 5G شایعه شده، شبکه 4G را نشان می دهد.

نمایشگر موتورولا ریزر ۵G

برای نسل قبلی این گوشی نگرانی‌هایی در زمینه‌ی دوام آن وجود داشت که اگرچه مکانیسم لولا برای موتورولا ریزر ۵G تغییر قابل توجهی نداشته، اما در کل باز و بسته کردن گوشی حالا صدای کمتری ایجاد می‌کند و روی هم رفته محکم‌تر شده است. به گفته موتورولا، کاربران با خیال راحت می‌توانند ۲۰۰ هزار بار این گوشی را باز و بسته کنند که برای استفاده ۵ ساله از آن کافی محسوب می‌شود.

اندازه هر دو نمایشگر موتورولا ریزر ۵G مشابه نسل قبلی است و به همین خاطر بار دیگر با نمایشگر اصلی ۶٫۲ اینچی و نمایشگر ثانویه ۲٫۷ اینچی سروکار داریم. البته این مدل جدید از قابلیت نرم‌افزاری تازه‌ای بهره می‌برد که به کاربران اجازه می‌دهد هر اپلیکیشنی را در نمایشگر ثانویه اجرا کنند. البته شاید برخی اپلیکیشن‌ها نتوانند در این محیط به درستی اجرا شوند ولی به گفته موتورولا، اپلیکیشن‌های مشهور مانند توییتر، اسپاتیفای و جیمیل در این زمینه مشکلی نخواهند داشت.

 

موتورولا ریزر ۵G

طراحی موتورولا ریزر 5G

قلب تپنده این گوشی تاشو تراشه اسنپ‌دراگون ۷۶۵G است و در کنار آن ۸ گیگابایت حافظه رم تعبیه شده؛ از نظر حافظه داخلی هم کاربران باید به ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بسنده کنند. ظرفیت باتری هم نسبت به نسل گذشته افزایش یافته. حالا به ۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعت رسیده است که باید ببینیم از لحاظ عمر باتری چه حرفی برای گفتن دارد.این باتری از شارژ ۱۵ وات پشتیبانی می‌کند.

موتورولا ریزر ۵G از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد. برای ثبت عکس‌های سلفی هم می‌توانید از دوربین ۲۰ مگاپیکسلی استفاده کنید.

آشنایی با مینی کامپیوتر و مزایا و معایبش

طراحی موتورولا ریزر جدید شباهت زیادی به نسل قبلی این گوشی دارد .اما این گوشی با تغییراتی هم همراه است. موتورولا این گوشی تاشو را به دو نمایشگر، یکی با اندازه‌ی 6.2 اینچی با رزولوشن ۸۷۶ در ۲۱۴۲ پیکسل از نوع pOLED و دیگری با اندازه‌ی 2.7 اینچی از نوع gOLED ، مجهز کرده است.

جالب اینجاست که این نمایشگر کوچک، قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های مختلف همچون توییتر، جیمیل و… را دارد. موتورولا اما در این گوشی تلاش کرده است .تا بریدگی بالای نمایشگر را کوچکتر کند. همچنین از جمله سایر تغییرات این گوشی نسبت به مدل قبلی، می‌توانیم به گردتر شدن لبه‌های آن و همچنین جنس شیشه‌ای بدنه اشاره کنیم.

موتورولا ریزر ۵G

با وجود نگرانی‌هایی که در خصوص باز و بسته شدن دو نمایشگر این گوشی تاشوی موتورولا وجود داشت. حالا اما به نظر نمی‌رسد که موتورولا تغییری را در این گوشی ایجاد کرده باشد .تنها تغییری که شاهد هستیم، کاهش صدایی است که حین باز و بسته شدن، گوشی ایجاد می‌کند. موتورولا اما مدعی است که گوشی تاشوی جدیدش بدون هیچ مشکلی می‌تواند تا 200 هزار مرتبه باز و بسته شود که این تعداد، برای حداقل 5 سال کافی به نظر می‌رسد.

مشخصات سخت افزاری موتورولا ریزر ۵G

موتورولا ریزر 5G از پردازنده‌ی اسنپدراگون 765G بهره می‌برد و در کنار این پردازنده، موتورولا از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این گوشی استفاده کرده است. در این گوشی شاهد به کارگیری سنسور اثرانگشت در پنل پشتی و در جایگاه لوگوی موتورولا هستیم. پنل پشتی این گوشی همچنین شاهد به کارگیری دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار لیزری هستیم. در پنل جلویی هم یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به کار گرفته شده است.

موتورولا برای گوشی ریزر 5G از یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است و ضمنا این گوشی از شارژ سریع 15 واتی هم پشتیبانی می‌کند.

موتورولا این گوشی را با قیمت 1400 دلاری و در فصل پاییز راهی بازار خواهد کرد.

بدون نیاز به کنترل تلویزیون با گوشی کانالا رو عوض کن

مشخصات کلی موتورولا ریزر ۵G

تعداد سيم کارت: سيم کارت سايز نانو Cat18 1200/150 Mbps, 5G
حافظه داخلی : ظرفیت 256 گيگابايت – دارای اسلات رم – قابل ارتقا تا ظرفیت 512 گیگ

موتورولا ریزر ۵G

حافظه رم :8 گيگابايت
پردازنده مرکزی: Octa-core (2×4.0 GHz)
پردازنده گرافیکی : Adreno 620 GPU
صفحه نمایش اصلی : 6.2 inches, 86.9 cm2 (~70.7% screen-to-body ratio)
صفحه نمایش اکسترنال : G-OLED display, 2.7 inches, 600 x 800 pixels
شبکه هاي ارتباطي: GSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE
رزولوشن عکس: مجهز به 3 سنسور 48 , 16 و 5 مگاپيکسل – دوربین سلفی 20 مگاپیکسل
امکانات دیگر : سیستم عامل Android 10 – باطری با ظرفیت 2800 میلی آمپر

سهولت در استفاده موتورولا ریزر ۵G

جایگیری راحت در جیب با قدرت بسیار بالا که شما را در انجام قدرتمند ترین کار ها کمک می کند.
با دو صفحه کاملاً توانا ، موتورولا جدید نشان می دهد که هنگام کنار هم قرار گرفتن صفحات کوچک اتفاقات بزرگی می افتد.

موتورولا ریزر ۵G
کاردستی بی عیب و نقص که هرگز شما را ناامید نخواهد کرد.

قابلیت های تلفن موتورولا ریزر ۵G

مواد انعطاف پذیر با کیفیت و لولای ابتکاری بدون حاشیه اجازه می دهد تا صفحه نمایش OLED 6/2 اینچی
زرق و برق دار razr از وسط تا شود و به راحتی در کیف یا جیب شما قرار گیرد.

دستگاه در شآن مشتریان لنوو

دستگاهی به بزرگی razr مستحق بسته بندی است که تجربه شما را بالاتر می برد.
برای نگه داشتن تلفن و تقویت موسیقی یا پادکست های خود ، از razr box به عنوان جایگاه استفاده کنید.

موتورولا ریزر ۵G
در هنگام سفر ، کیف لوازم جانبی پارچه ای را برای حمل شارژر ، هدفون و موارد دیگر نگه دارید. آنچه در سفارش شما گنجانده شده است:
موتورولا razr ، شارژر و کابل TurboPower، ، ابزار سیم کارت ، آداپتور 3.5 میلی متر ، قاب لوازم جانبی و پایه را در کراتن خود دارد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

23 مرداد 1401

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *