مدل مبل چستر جدید بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ خصوصا برای افرادی که به سبک کلاسیک علاقه دارند. این مبل ها از گذشته مورد استقبال بوده اند و از مد نمی روند. پس با خیال راحت می توانید از آنها در دکوراسیون منزلتان استفاده نمایید. در این بخش از دکوراسیون پارس مگ ایده هایی جذاب برای چیدمان مبل چستر در اختیارتان قرار می دهیم.

مبل چستر طوسی - مدل مبل چستر جدید

فهرست محتوا نمایش

مبل چسترفیلد دقیقاً چیست؟

مبل چسترفیلد یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین طرح های مبلمان است. این نوع مبلمان فروش بسیار بالایی در کانادا که یکی از مقاصد اصلی صادرات مبلمان از انگلیس است و همچنین در سایر کشورهای جهان دارد.

اصطلاح چسترفیلد chesterfield به معنی مبل از هر طرحی بود. اما وقتی درمورد نسخه اصلی صحبت می کنید این بدان معنی است که به زبان ساده، مبل چسترفیلد یک کاناپه بزرگ با دسته‌های رول شده است که دارای همان ارتفاع پشتی هستند.

چسترفیلد اصل با یک چرم تیره روکش شده است، در همه قسمت ها، دکمه های عمیق و دکوراسیون سرمیخی دارد. معمولاً مبل های مدرن تری با پارچه های مخملی یا پارچه های دیگر، پایه‌های بلندتر و پشتی و دسته‌های باریک، مبل چستر را تزئین می کنند.
مبل چسترفیلد اصل که از چوی مرغوب و روکش چرم تهیه شده باشید بسیار سبک بوده و جابجایی آن نیز راحت است.

مبل چستر سبز - مدل مبل چستر جدید

مبل چسترفیلد از کجا آمده است؟

اگرچه به طور رسمی مستند نیست، اما گفته می شود مبل چستر فیلد در اواسط دهه 1700 به سفارش لرد فیلیپ استنهوپ، چهارمین ارل چسترفیلد، که به عنوان پدر چسترفیلد شناخته می شود، سفارش داده شد. لرد استنهوپ نویسنده و سیاستمدار تحسین برانگیزی بود و ظاهراً یک پیشگام شناخته شده در زمان خود بود.

همانطور که هر اشراف زاده واقعی انتظار دارد، او مبلی را درخواست کرد که بدون اینکه لباسش چروک شود، روی آن بنشیند. به این ترتیب مبل چستر طراحی شد و طراحی مبل سفارش داده شده تقریبا به همان شکلی است که امروز آن را می شناسیم.

بنابراین، به نظر می رسد نام مبل چسترفیلد از لرد فیلیپ، چهارمین ارل چستر فیلد که برای اولین بار آن را سفارش داده، برگرفته شده است.

چیدمان مدل مبل چستر جدید

توجه به این نکته مهم است که این ظاهر مبل چسترفیلد ساخته شده در اوایل قرن هجدهم احتمالاً با آنچه امروز می شناسیم کمی متفاوت بود. در زمان سلطنت ملکه ویکتوریا، مبل چستر بسیار محبوب شد و او حتی اتاق کار خود را نیز با مبلمان چستر تزئین کرد.

زمانیکه فنرهای پیچ خورده برای مبلمان در اواسط دهه 1800 اختراع شد، باعث شد صندلی ها نسبت به قبل راحت‌تر شوند و برای بالشتک سازی، مبلمان قرن نوزدهم با موی اسب، پر می شد که با دکمه های مخصوص برای تهیه تشک دکمه‌دار دوخته می شد.

مبل های چسترفیلد به خصوص آن هایی که برای کاخ ها و خانه های مجلل سفارش داده می شدند معمولاً با چرم و مخمل نفیسی پوشانده می شدند تا با محیط بزرگ خود مطابقت داشته باشند. ساخت این نوع مبل که نمایانگر تجمل و راحتی بود، گسترش پیدا کرد و به سرعت به جزء اصلی خانه ها، ادارات و باشگاه های اشراف انگلیس تبدیل شد.

مبل چسترفیلد را پس از گذشت 200 سال از فراگیر بودن آن، کلاسیک جاودان نامیدند. چه با روکش چرم و چه با پارچه طرح دار، طراحی مبلمان چستر به طور مداوم از نو متحول شده تا نشان دهد که برای بسیاری از فضاها به غیر از کلوپ های قدیمی و سنتی اشراف زادگان نیز مناسب است.

مبل چستر چرمی - مدل مبل چستر جدید

تفاوت مبل چستر فیلد با سایر مبلمان

تفاوت مبل چسترفیلد با سایر مبلمان از جمله مبل استیل، مبل راحتی یا مبلمان مدرن در این است که انواع دیگر مبل معمولا به شکل یک صندلی روکش دار هستند که به طور معمول کناره و پشت دارند و به اندازه کافی بزرگ هستند که بتوانند دو یا چند نفر را در خود جای دهند، در حالی که مبل چسترفیلد، تقریبا به شکل یک کاناپه دسته‌های بالشتکی و پشتی همان ارتفاع با آن طراحی شده که لبه های آن، اغلب در قسمت بالا به سمت بیرون خم می شود.

در واقع در هیچکدام از انواع دیگر مبلمان، این ویژگی هم سطح بودن پشتی با دسته ها را نمی بینیم. در بسیاری از انواع مبلمان به خصوصمبل استیل، تاج مبل که با کنده کاری و منبت کاری به زیبایی و جلوه پشتی مبل کمک می کند، دو یا سه برابر نسبت به دسته ارتفاع دارد.

تفاوت دیگر مبل چسترفیلد در پوشش کامل این مبل با پارچه یا چرم است به طوریکه در هیچ قسمت آن چوب مبل دیده نمی شود. درحالیکه در انواع دیگر مبلمان به خصوص مبلمان کلاسیک، چوب مبل یکی از اجزاء اصلی است که به چشم می آید.

مبل چستر سفید - مدل مبل چستر جدید

انواع مدل مبل چستر جدید

مبلمان چستر در انواع مختلفی تولید می‌شوند. انواع دو نشیمنگاه، سه نشیمنگاه و صندلی از مدل‌های مرسوم و محبوب این مبلمان به شمار می‌آیند. که ما آن را با اصطلاح کاناپه‌ی سه نفره، کاناپه‌ی دو نفره و مبل تکی می‌شناسیم. سایر انواع مبلمان چستر در ادامه لیست شده‌اند.

مبلمان مدل چستر تخت خواب شو

این مدل از مبلمان، قابلیت تبدیل به تخت خواب دارد. معمولا از کاناپه‌های تخت خواب شو در فضاهای کوچک استفاده می‌شود. در حقیقت این امر کمک می‌کند تا یک وسیله‌ی خاص، استفاده‌ی چند منظوره داشته باشد. در نتیجه وسایل کم‌تری خریداری شده و فضای کم‌تری اشغال خواهد شد.

مبلمان مدل چستر گوشه‌دار یا L

مبلمان L، برای فضاهای کوچک مناسب هستند. اگر نشیمن یا تی وی روم کوچکی دارید، می‌توانید مبل چستر L را امتحان کنید.

مبل چستر ال - مدل مبل چستر جدید

مبلمان مدل چستر شزلون

شزلون مدل خاصی از مبلمان است که شاید در نگاه اول، دو نفره به نظر برسد. اما معمولا به صورت یک نفره و لم دادن استفاده می‌شود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا در هنگام تماشای تلویزیون روی یک شزلون، استراحت کنند.

مبلمان مدل چستر ترک

مدل‌های ترکی چستر، زیبایی و طراحی‌های منحصر به فردی دارند. هم‌چنین در ساخت این مبلمان از مواد و متریال درجه یک استفاده می‌شود. این مواد کمک خواهند کرد تا عمر مبلمان تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند.

مبلمان مدل چستر فرانسوی

چستر فرانسوی از جذاب‌ترین گزینه‌هایی است که می‌توان به عنوان مبل، در دکوراسیون استفاده کرد. معمولا در این مبلمان، طراحی بسیار هنری و جذابی در دستگیره‌ها استفاده می‌شود.

مبل چستر فرانسوی - مدل مبل چستر جدید

مبلمان مدل چستر کلاسیک

در صورتی که طرفدار سبک کلاسیک هستید و از طرفی علاقه‌ی وافری به مبلمان چستر دارید، می‌توانید از چستر کلاسیک استفاده کنید. معمولا برای کاربرد چستر در دکوراسیون‌های کلاسیک، از انواع با روکش چرم استفاده می‌شود. هم‌چنین برای حفظ و تناسب بیش‌تر با فضای دکوراسیون کلاسیک، طراحی این مبلمان تنوعی در طرح و ظاهر آن داده می‌شود.

مبلمان مدل چستر قایقی

این مبل به نام لیورپول نیز شناخته می‌شود. حجم و وزن در مبلمان لیورپول، کم‌تر از سایر مدل‌های چستر است. به همین دلیل برای زندگی‌های امروزه، گزینه‌ی بسیار مناسبی خواهند بود. اگر مستأجر هستید و یا منزل و فضای کوچک‌تری دارید، استفاده از مدل قایقی برایتان مناسب‌تر خواهد بود.

مبل چستر شیک - مدل مبل چستر جدید

مزایا و معایب مبل چستر چیست؟

حال که به خوبی می دانید چستر مبل چیست باید گفت از مزایای مهم این مبل سهولت در تمیزی است. از آنجایی که غالبا این مبل ها از چرم ساخته می شوند دیگر نباید نگران لکه های روی مبل بود زیرا با یک اسپری تمیز کننده و دستمال به راحتی تمیز می شوند. این دسته از مبل ها به راحتی با هر دکوراسیونی ترکیب شده و یک دکوراسیون خاص و بی نظیر را برای شما ایجاد می کنند.

اگر برای خرید این مبل هزینه ی بیشتری بپردازید و از مدل های با کیفیت آن خریداری کنید، مطمئنا این مبل عمر طولانی داشته و برای مدت زیادی عضوی از دکوراسیون شما خواهد بود. اگر از نوع مکانیزمه آن خریداری کنید برای استراحت های طولانی بسیار مفید است. یکی دیگر از ویژگی های بارز این مبل تنوع در رنگ و نوع پارچه ی مورد استفاده ی این مبل است که این تنوع باعث هماهنگی این مبل با انواع سبک دکوراسیون ها می باشد.

مبل چستر صورتی - مدل مبل چستر جدید

ظاهر این مبل به راحتی قابل تشخیص بوده و از لحاظ کلی با بقیه ی مدل مبل ها متفاوت است. یکی از معایب این مبل سایز بزرگ و دسته های بلند آن می باشد که مناسب فضاهای کوچک و خانه هایی با متراژ کم نمی باشد زیرا در فضاهای کوچک زیبایی و ابهت این مبل به نمایش گذاشته نمی شود. یکی دیگر از معایب این مبل خراش پذیری می باشد، چنانچه شما از یک حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می کنید. بهتر است سراغ چستر مبل نروید، زیرا که چرم بدنه ی آن بسیار خراش پذیر است.

ویژگی‌های مبل چستر

لمسه کاری

لمسه کاری از ویژگی‌های بارز این مدل مبلمان است. در مبلمان چستر، از لمسه‌های زیادی در قسمت‌های پشتی و کفی مبلمان استفاده می‌شود. لمسه‌کاری، در حقیقت همان فرورفتگی‌هایی است که بر روی پارچه‌ی مبل ایجاد می‌شود. نظم و الگوی حاصل از این دوخت می‌تواند، طرح جذابی را بر روی مبلمان ایجاد نماید. البته برای یک لمسه کاری جذاب، باید دقت زیادی انجام شود.

مبل چستر جدید - مدل مبل چستر جدید

پشتی کوتاه

مبلمان چستر، سطح پشتی کوتاهی دارند. این پشتی کوتاه و البته زاویه‌دار، تا حدودی نشستن را از حالت رسمی خارج می‌سازد. هم‌چنین کوتاهی پشتی، به طوری است که از روبه‌رو، فضای دید محدود نخواهد شد. در این حالت استفاده از کنسول‌ها و چیدمان عناصر تزیینی بر روی آن در پشت کاناپه چستر، انتخابی کاملاً به‌جا و مناسب خواهد بود. بنابراین شما می‌توانید با خیال راحت در بخش پشتی کاناپه و مبلمان چستر از المان‌های تزیینی و دکوراتیو استفاده کنید.

راحتی و عدم خستگی

مبلمان چستر، راحتی هستند. بنابراین می‌توان گفت که طراحی آن کاملا بر اساس اصول ارگونومی انجام شده است. نکته‌ی قابل توجه این است که این مبلمان به صورتی طراحی شده‌اند که مانع از چروک شدن لباس خواهند شد.

روکش و جنس

برای روکش این مبلمان، از پارچه‌هایی مانند مخمل و کتان استفاده می‌شود. البته نمونه‌های چرمی چستر نیز طرفداران خود را دارد. انتخاب پارچه در این مدل از مبلمان تا حد زیادی به سبک چیدمان فضا و سایر عناصر بستگی دارد. به طور نمونه، همان‌طور که پیش‌تر نیز بیان شد، پارچه‌های کتان برای فضاهایی با دکوراسیون مدرن مناسب خواهند بود. چرم و مخمل می‌تواند در دکورهای لوکس‌تر و سنتی به کار گرفته شود.

چیدمان پذیرایی - مدل مبل چستر جدید

طراحی خاص در دسته‌های مبلمان

دسته‌های مبل چستر، انحنا و طرح ویژه‌ای دارد. معمولا طرح دسته‌هاس این مبلمان به صورت بلند و استوانه‌ای است. این طرح سبب تمایز این مبلمان از سایر انواع شده است. هم‌چنین بسیاری از افراد معتقد به خاص بودن و جذابیت طرح دسته‌های این مبلمان هستند. البته در مدل‌های امروزی، انواع چستر با دسته‌های تخت و ساده نیز تولید شده است.

تنوع در ابعاد

یکی دیگر از ویژگی‌های مبلمان چستر، تغییر ابعاد آن است. این امر بدان معنی است که مبل چستر را می‌توان در ابعاد ظریف و بزرگ تولید کرد. بدین صورت، در متراژهای پایین، مبلمان ظریف‌تر و در متراژهای بالا، مبلمان بزرگ و پهن، قابل استفاده است. معمولا حجم مبلمان چستر از ناحیه‌ی دسته‌ها افزوده می‌شود. بنابراین مبلمان با دسته‌های قطورتر، برای فضاهای بزرگ‌تر مناسب هستند.

متریال و جنس مدل مبل چستر جدید

برای شناسایی نیازهای خود، ممکن است از خود بپرسید که مبل چسترفیلد از چه متریا‌ل‌هایی ساخته می‌شود؟ برای پاسخ به موارد زیر توجه کنید:

مبل پستر چرم - مدل مبل چستر جدید

چرم

چرم انتخاب بسیار محبوب برای این نوع مبلمان است. درجه‌های مختلفی از چرم وجود دارند که «چرم طبیعی دانه‌دار کامل» بالاترین کیفیت و بیشترین قیمت را نیز داراست. اگر بودجه مناسبی دارید، چرم طبیعی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری عالی باشد. چرم طبیعی دارای دوام و زیبایی منحصربه فردی است و به دکوراسیون شخصیت و استایل می‌بخشد.

پارچه

این فیبر طبیعی مقاومت خوبی در برابر خرابی دارد، اما در برابر خاک، چروک شدن و آتش‌سوزی مقاومتش پایین است. دوام و استحکام مبلمان پارچه‌ای به انتخاب نوع پارچه و کیفیت آن بستگی دارد. پارچه‌های بوم (کنواس) و حریر گل‌دار بسیار زیبا هستند، اما سریع خراب شده و تمیز کرن آنها دشوار است.

کتان

این متریال برای فضاهای رسمی و یا برای خانواده‌های بدون فرزند و حیوانات خانگی مناسب است. کتان پارچه‌ای ظریف است که به راحتی گرد و غبار را جذب کرده و چروک نیز می‌شود. در صورت کثیفی، معمولاً توصیه می‌شود مبلمان به سرعت تمیز شود تا جای آن برای همیشه باقی نماند. در حالی که کتان به مراقبت ویژه نیاز دارد، ولی دوام آن حرف نخست را می‌زند.

مبل پستر کرم - مدل مبل چستر جدید

میکروفیبر

این پارچه گزینه مناسبی برای صاحبان حیوانات خانگی است. میکروفیبر، نوعی پلی آستر است که بسیار نرم و با دوام بوده و تمیز کردن آن نیز آسان است. از آنجا که بافت این متریال بسیار محکم است، موی حیوانات خانگی و گرد و غبار بر روی آن نمی‌‌نشیند؛ همچنین نگهداری از آن نیز بسیار ساده است.

پلی آستر

این یکی از پرمصرف‌ترین پارچه‌های مصنوعی است که برای مبلمان استفاده می‌شود. این متریال گزینه‌ای مقرون به صرفه است که مزایای بسیاری دارد؛ مقاوم در برابر چین و چروک، شیک بودن، طول عمر بالا و آسانی در تمیز کردن. به علت وجود این ویژگی ها، استفاده از این نوع پارچه برای مبلمان در خانواده‌های دارای فرزند محبوبیت بیشتری دارد.

مبل طوسی - مدل مبل چستر جدید

ایده برای چیدمان و تزئین مدل مبل چستر جدید

مبل های چسترفیلد بدون شک یکی از مشهورترین انواع مبل چرمی موجود است. نکته خاصی در مورد این مبل ها وجود دارد، شاید جذابیتی است که آنها به وفور دارند یا شاید این واقعیت باشد که هنگام خرید یکی از آن ها احساس می کنید که یک قطعه تاریخ را خریداری می کنید. در اینجا، چندین نکته برای تزئین اطراف چستر فیلد به شما ارائه می دهیم.

از کوسن ها به عنوان لوازم تزئینی استفاده کنید و ترکیب رنگی را به اتاق نشیمن خود اضافه کنید

در حالی که مبل چسترفیلد با کوسن و بدون کوسن خوب به نظر می رسد، استفاده از کوسن همیشه خوب به نظر می‌رسد. کوسن ها یک روش عالی برای اضافه کردن یک رنگ سفید به اتاق نشیمن و اضافه کردن یک مورد جالب دیگر به مبل شما هستند. رنگی که باید انتخاب کنید به رنگ مبل چستر شما بستگی دارد. به عنوان مثال، اگر مبل چسترفیلد قهوه ای دارید، برای کوسن ها باید رنگ دیگری مانند سفید، لیمو یا کرم را انتخاب کنید.

کوسن مبل - مدل مبل چستر جدید

اگر می خواهید ظاهری جسورانه تر ایجاد کنید، کوسن هایی با رنگ روشن و قرمز، آبی یا سبز انتخاب کنید. اگر مبل چسترفیلد برنزه دارید، می توانید از کوسن های طلایی استفاده کنید. دلیل این امر این است که رنگ چرم برنزه کاملاً با کوسن طلایی رنگ متفاوت است. مراقب باشید که کوسن‌های زیادی به مبل چستر خود اضافه نکنید، زیرا انجام این کار زیبایی مبل را پنهان می‌کند. ایده‌ خوبی است که فقط یک کوسن در وسط مبل چسترفیلد خود قرار دهید.

روش محبوب دیگر برای افزودن کوسن به مبل چسترفیلد این است که 3 کوسن را در یک طرف چستر فیلد پخش کنید و طرف دیگر را خالی بگذارید.

اگر دو مبل چسترفیلد دارید، این ایده طراحی بسیار دیدنی است. یک میز قهوه را مقابل محل آتش خود قرار دهید، سپس دو قسمت چستر فیلد را در دو طرف آن قرار دهید. نتیجه نهایی یک منطقه مکالمه دنج است که در آن نقطه کانونی اصلی شما شومینه است. این ایده طراحی به ویژه به دلیل ظاهر گراند که دارند، به ویژه با چستر فیلدس کار می کند. وقتی از میز قهوه استفاده نمی کنید، یک گلدان گل در وسط آن قرار دهید. با این کار ظاهر کامل می شود و حسادت دوستان و خانواده را به شما تحمیل می کند.

برای ایجاد ظاهری کلاسیک، از روشنایی لامپ ها و مبلمان چوبی استفاده کنید

وقتی بسیاری از مردم نام مبل چسترفیلد را می خوانند، اغلب به مبلی در خانه ای باشکوه فکر می‌کنند که با مبلمان چوبی و کتابخانه های لوکس احاطه شده است. روشی عالی که برای داشتن خانه‌ای با شکوه و کلاسیک، قرار دادن یک قفسه بزرگ کتاب چوبی در پشت مبل و دو روشنایی بلند در دو طرف آن است.

مبل چستر طوسی روشن - مدل مبل چستر جدید

فضای نشیمن برای چیدمان مدل مبل چستر جدید

شما می‌توانید با کمک دو عدد مبل چسترفیلد فضای نشیمن جذابی را بسازید. میز پذیرایی خود را در مقابل شومینه قرار دهید و سپس مبل‎ های چسترفیلد را در دو طرف آن بگذارید. نتیجه‌ی نهایی یک فضای عالی برای گپ و گفتگو و دورهمی‎ های خانوادگی و دوستانه است.

از مبل چستر خود به عنوان نقطه اصلی استفاده کنید

زیبایی مبل چسترفیلد آن را به یک کانون عالی برای هر اتاق نشیمن تبدیل کرده است. مبل های چسترفیلد علاوه بر داشتن ظاهری مسلط و جذابیت فراوان، از تنوع لازم برای کارکرد مناسب در تعدادی از سبک های دکوراسیون اعم از سنتی یا معاصر برخوردار هستند.. برای استفاده از چسترفیلد به عنوان یک نقطه کانونی اصلی، سعی کنید آن را تا آنجا که ممکن است در وسط اتاق نشیمن قرار دهید، این زمانی است که چسترفیلد در بهترین وضعیت خود قرار دارد.

یک فرش جلوی مبل چسترفیلد خود قرار دهید تا یک منطقه کانونی دنج ایجاد کنید

فرش ها با مبل چسترفیلد بسیار عالی کار به نظر می‌رسند، مخصوصاً اگر کفپوش چوبی دارید. اگر به دنبال سبک ملکه ویکتوریا هستند، یک فرش بزرگ طرح دار را انتخاب کنید. این کار باعث می شود اتاق نشیمن شما به زیبایی شکسته شود و یک منطقه کانونی دنج برای لذت بردن شما، دوستان و خانواده ایجاد شود. اگر می خواهید ظاهری به سبک قرن معاصر ایجاد کنید، از یک فرش پررنگ و رنگی استفاده کنید.

کاری که بسیاری از طراحان انجام می دهند قرار دادن دو پایه جلوی مبل چستر بر روی یک قالیچه است. این کار یک روش عالی برای ایجاد یک محل زندگی دنج است.

مبل کلاسیک - مدل مبل چستر جدید

مبلمان چوبی

اگر به دنبال ظاهر باشکوهی برای اتاق‎تان هستید، از مبلمان چوبی در کنار مبل چسترفیلد خود استفاده کنید. بهتون پیشنهاد می‌کنیم که برای پشت مبل چسترفیلد خود از یک کتابخانه‌ی چوبی بزرگ استفاده کنید. همینطور تاثیر آباژورها در کنار مبل را فراموش نکنید.

استفاده از مبل چستر در اتاق خواب

 بیشتر افراد فکر می کنند که اتاق خواب فقط جای کمد و تخت خواب است اما پیشنهاد می کنیم که اگر اتاق خواب شما فضای کافی در اختیار دارد از یک مبل چستر هم در اتاق خواب خود استفاده کنید تا زیبایی حاصل از آن را به چشم ببینید و می توانید از این مبل های چستر فیلد کوچک به عنوان صندلی های پایین تخت یا پاف هم استفاده کنید.

همانطور که گفتیم این مبل ها محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده است و این محبوبیت علتی برای تولید این مبل ها در انواع طرح ها و سبک ها شده است و با یکسری تغییرات در ظاهر مبل ها و استفاده از روکش های پارچه ای مختلف می ‌توانید در خانه خود مبلی را داشته باشید که دقیقاً همسو با نیاز شما طراحی شده باشد.

 در کنار مبل های چستر فیلد خیلی نیازی به استفاده از کوسن ها نیست اما باز هم اگر می‌خواهید از اینها استفاده کنید اگر مبلمان شما رنگ خنثی دارد می توانید از کوسن هایی که پارچه های خاص و یا رنگی رنگی دارند استفاده کنید که خنثی بودن و سرد بودن محیط را با استفاده از این پارچه ها بشکنید.

ولی سعی کنید از رنگ هایی برای کوسن استفاده کنید که در عین زیبا بودن همخوانی بین رنگ‌ها در محیط حفظ شود چون ممکن است قطعات مختلف تک به تک زیبایی چشمگیری داشته باشند اما وقتی کنار هم قرار می گیرند زیبایی که شما انتظار دارید را برای شما فراهم نکنند.

مبل سلطنتی - مدل مبل چستر جدید

روش تشخیص کیفیت مبل چستر چیست؟

تمایل زیاد افراد برای خرید مبل های چستر فیلد باعث شده که بعضی از سودجویان تصمیم بگیرند جنس های بی کیفیت با قیمت های پایین تولید کنند؛ اما ظاهرا این مبل ها را طوری طراحی می کنند که به نمونه های با کیفیت این نوع مبل بسیار نزدیک بوده و تشخیص آن برای افراد معمولی که اطلاعی از مبلمان ندارند بسیار دشوار است.

اگر می خواهید به مرحله‌ای برسید که بتوانید مبل با کیفیت را از مبل بی کیفیت تشخیص دهید باید بگوییم که یکی از راه‌های این تشخیص قیمت مبلمان است. اگر قیمت پیشنهادی ارزان و پایین باشد، یعنی موادی که در ساخت آن استفاده شده کیفیت لازم را نداشته است و شما نمی توانید انتظار کیفیت مطلوب در حد مبل های چستر فیلد با کیفیت که از آن برای شما صحبت کردیم را داشته باشید.

با نگاه دقیق به مبلمان چستر می توانید متوجه شوید که موادی که در ساخت مبل به کار رفته است، دارای کیفیت خوب یا پایین است. پارچه و نوع دوخت هم می‌تواند گویای این قضیه باشد که مبل جزو دسته ارزان قیمت ها یا جزو مبل های با کیفیت با قیمت بالاتر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید