افتتاح حساب ترکیه
تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت لانگ دخترانه از تیشرت هایی است که مورد توجه علاقه مندان به دنیای مد و فشن قرار گرفته است. این تیشرت یک نوع تیشرت گشاد و آزاد است که با طرح های جذابی تولید می شود. برای اینکه بدانید تیشرت لانگ باید با چه لباس هایی ست شود این مطلب گروه استایل شادمگ را از دست ندهید.

تیشرت لانگ دخترانه چیست؟

تیشرت لانگ دخترانه به لباسی گفته می شود که از تیشرت های دیگر بزرگ تر و بلندتر است. همچنین گشاد بودن یکی از مشخصات اصلی این تیشرت های جذاب است. این تیشرت از نظر بلندی، قسمت ران را تحت پوشش خود قرار داده و تا بالای زانو قرار می گیرد. به طورکلی، تولید تیشرت لانگ زنانه در سبک آزاد انجام گرفته و این تیشرت در دسته تیشرت های اسپرت قرار می گیرد به همین خاطر طیف گسترده ای از علاقه مندان به این تیشرت را افرادی تشکیل می دهند که به استایل اسپرت علاقه دارند.

تیشرت لانگ دخترانه

با انتخاب یک تیشرت لانگ دخترانه ساده یا تیشرت لانگ دخترانه فانتزی می توانید استایل خود را به یک استایل شیک و مدرن تبدیل کنید. درواقع، تیشرت های لانگ باوجود راحتی، بسیار شیک هستند که این موضوع باعث فروش بالای آن ها در جهان شده است. در کشور ما نیز بسیاری از افراد به این تیشرت های اسپرت علاقه دارند و از آن در استایل خود استفاده می کنند.

طرح و اندازه تیشرت

ضمن اینکه، «تیشرت لانگ زنانه» در اندازه ها، رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می شود که شما می توانید بنا بر موقعیتی که قرار است از آن استفاده کنید، دست به انتخاب یک تیشرت لانگ جذاب بزنید. در حین انتخاب تیشرت نیز بایستی به اصول ست کردن آن پایبند باشید تا استایل شما از زیبایی لازم برخوردار باشد. در ادامه، نحوه ست کردن تیشرت لانگ با لباس های مختلف را شرح داده ایم.

تیشرت لانگ دخترانهاز طرفی هم، قیمت تیشرت لانگ دخترانه نیز در رنج مناسبی قرار دارد که این مناسب بودن قیمت آن بر میزان فروشش تأثیر بسزایی گذاشته است. همچنین قیمت انواع مدل تیشرت لانگ پسرانه هم مانند مدل دخترانه در رنج رقابتی قرار دارد که این موضوع، زمینه فروش فوق العاده آن ها را فراهم کرده است. با خرید تیشرت زنانه و مردانه می توانید یک ست دو نفره جذاب را برای خود و پارتنرتان ایجاد کنید.

جدیدترین مدل ژاکت زنانه و دخترانه پاییزه 1402 شیک و جذاب

 

راهنمای خرید ست زنانه لانگ و اصول این سبک

با مطالعه راهنمای خرید ست زنانه و راهنمای خرید تیشرت زنانه می توانید خریدهای خود را به صورت اصولی انجام دهید. درواقع، ست کردن با تیشرت لانگ دخترانه آستین بلند و آستین کوتاه کار ساده و راحتی است. بهترین گزینه برای ست کردن با این تیشرت، رفتن به سراغ شلوارهایی مانند شلوار جین جذب ، لگ، اسلش و در کل، شلوارهای تنگ و چسبان است. از آنجایی هم که، تیشرت لانگ یک لباس اسپرت بوده بهتر است از یک کفش اسپرت نیز هنگام پوشیدن آن استفاده کنید.

اگر قصد استفاده از تیشرت لانگ را در فصل پاییز و زمستان دارید، بهتر است از کفش های اسپرت نیز استفاده کنید و درصورتی که این تیشرت قرار است در فصل های گرم سال استفاده شود، پوشیدن صندل گزینه راحت و مناسبی محسوب می شود. رنگ کفش و صندل خود را نیز هماهنگ با رنگ تیشرت انتخاب کنید تا هماهنگی لازم بین اجزای استایل شما به وجود آید.

تیشرت لانگ دخترانه

رنگ استایل

توجه داشته باشید که رنگ تیشرت لانگ بایستی با رنگ کلی استایل هماهنگ باشد. درواقع، تیشرت هایی که رنگ آن ها خنثی است را راحت تر می توان با انواع لباس و اکسسوری ست کرد؛ به همین خاطر تیشرت های لانگ تولیدشده در رنگ خنثی فروش فوق العاده ای دارند. همچنین انتخاب رنگی که به رنگ شلوار شما نزدیک است، تناسب خوبی در استایل تان به وجود می آورد. تیشرت لانگ مشکی دخترانه یکی از پرفروش ترین تیشرت های لانگ در ایران و جهان است که جذابیت خاصی به استایل می بخشد.

ضمن اینکه، تنها مدل شلوار یا تیشرت نیست که اهمیت دارد؛ بلکه مسائلی نظیر رنگ تیشرت نیز می تواند بر زیبایی استایل تان تأثیر به سزایی بگذارد. ضمن اینکه، تیشرت های لانگ را می توان در تمام فصول سال استفاده کرد. به عنوان مثال، می توان تیشرت لانگ را در فصل پاییز یا زمستان همراه با یک کت جین یا هودی جذاب پوشید و یک استایل مدرن را شکل داد.

تیشرت لانگ دخترانه

نکات ست کردن تیشرت لانگ

در سال‌های گذشته دختر خانم‌ها مانتوهای جلو باز را بیشتر در استایل خود به کار می‌برند. اما در حال حاضر تیشرت‌های لانگ در میان خانم‌‌ها بسیار پرطرفدار شده است.

راهنمای جامع برای انتخاب مدل لباس خانم های لاغر | لاغر اندام ها اینطوری شیک و مجلسی شوید !

 

این نوع تیشرت‌ها را می‌توانید در فصل تابستان که هوا گرم‌تر است مورد استفاده قرار دهید. از جمله مزایای تیشرت لانگ می‌توان به ست کردن آن با شلوار جین و یا شلوار بگی اشاره کرد. شما می‌توانید این تیشرت‌ها را در طرح‌های مختلف و با سایز بندی‌های متفاوت انتخاب کنید.

خانم‌ها می‌توانند برای حضور در مکان‌های ورزشی و حتی دورهمی‌های خودمانی از تیشرت لانگ استفاده کنند. اما توجه داشته باشید که این تیشرت‌ها را با اکسسوری و لباس‌های مناسب بپوشید تا استایلی امروزی و زیبا داشته باشید. این نوع تیشرت‌ها در انواع طرح‌ها و مدل‌های ساده و زیبایی وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به سبک و علاقه خود انتخاب کنید و همچنین اگر علاقه به تیشرت‌های طرح‌دار دارید می‌توانید آن‌ها را هم با استایل خود ست کنید.

تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت لانگ دخترانه با چه شلواری ست میشه

برای ست کردن تیشرت لانگ دخترانه بهتر است شلوار اسکینی بپوشید. استفاده از شلوار اسلش با تیشرت لانگ هم مناسب است اما از پوشیدن شلوار خیلی گشاد با تیشرت لانگ خودداری کنید چون ظاهر شما را نامرتب نشان می دهد.

با استفاده از تیشرت لانگ دخترانه بهمراه شلوار ورزشی و کتانی هم می توانید یک استایل اسپرت ورزشی داشته باشید. اگر مربی ورزشی هستید و با به ورزش کردن در فضای باز علاقه دارید، تیپ با تیشرت لانگ دخترانه برای شما مناسب است. به این دلیل که هم آزاد و راحت و هم پوشیده است.

تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت لانگ دخترانه استین بلند برای بیرون از خانه بسیار کاربرد دارد و می توان به عنوان تیشرت زیر مانتو برای مانتو های جلوباز از آنها استفاده کرد.

ویژگی های تیشرت زنانه

در حالی که انواع مختلف تی شرت برای خانم ها در دسترس است، در اینجا چند ویژگی این لباس های ساده و در عین حال راحت و آسان آورده شده است.

تی شرت های لانگ زنانه دارای طرح های متفاوتی هستند. آنها همچنین می توانند دقیقاً ست با شلوارک و یا شلوار شوند، باریک، بزرگ یا گشاد، در انواع چاپی یا گلدوزی شده باشند.

آستین های تی شرت می توانند هم بلند و هم کوتاه باشند جدیدترین مدل ها نیز دارای مدل های جدیدی مانند تی شرت های لانگ، تی شرت های بلند … هستند!

مهمترین نکات خرید شال و روسری نخی مجلسی ؛ اصول شستشوی روسری نخی

تیشرت لانگ دخترانه

تیشرت ها با توجه به نوع و تنوع قابل استفاده هستند. لباس های مجلسی، لباس های غیر رسمی و همچنین لباس های ورزشی وجود دارد. شما بر اساس نیاز خود بهترین گزینه را برای بهترین استفاده از آن انتخاب می کنید.

قد تیشرت لانگ به طور کلی یکنواخت و تا قد کمر است اما جدیدترین مدل ها نیز تی شرت هایی برای دختران جوان مدرن دارند که شیک و مد روز هستند.

۹ روش کارآمد برای ست کردن تیشرت لانگ دخترانه

  • اولین و بهترین روش استفاده از شلوار‌های جین چسبان است.
  • گره بزنید! با گره زدن لبه پایینی تیشرت استایل خود را تا حد زیادی ارتقا دهید.
  • تیشرت لانگ دخترانه
  • اطمینان حاصل کنید که آستین‌های تیشرت خود را تا کرده اید!
  • تیشرت لانگ خود را می‌توانید با انواع شلوارک و دامن جین یا کتان ست کنید.
  • از تیشرت‌های لانگ آف شولدر غافل نشوید. توصیه می‌کنیم همراه با تیشرت‌های لانگ آف شولدر از گردنبند‌های رو لباسی برای ارتقای استایل خود بهره ببرید.
  • در فصول سرد و یا برای استایل‌های رسمی تر، کت‌های کوتاه و پالتو‌های گشاد را امتحان کنید.
  • هیچ چیز به اندازه کفش‌های کتانی تک رنگ ساده با تیشرت لانگ جور نمی‌شود. اما، بد نیست گاهی کفش‌های پاشنه دار را هم می‌توانید امتحان کنید.
  • بیلرسوت جین (شلوار‌های پیشبند دار) را فراموش نکنید!
  • در صورت تمایل، برای تیشرت‌های لانگ خیلی بلند می‌توانید از کمربند نیز استفاده کنید.
  • تیشرت لانگ دخترانه

چگونه تی شرت لانگ مناسب زنانه را انتخاب کنیم؟

بسته به ترجیحات مناسبت ها و تیپ بدنی شما چند نکته و ترفند برای انتخاب مناسب برای خود وجود دارد. بگذارید چند راز به شما بگویم ابتدا نوع بدن و ساختار خود را بررسی کنید. اگر فرم بدنی ساعت شنی دارید، خوش شانس هستید که با اکثر مدل ها هماهنگ هستید.

کسانی که ساختار بدنی بزرگ یا حجیم دارند، از تنوع زیاد یا تناسب مناسب برای یقه گرد استفاده می کنند. به طور مشابه، برای بدن گلابی شکل، با پهن و سبک ست کنید.

آنها انواع ، باریک یا مشابه را برای دختران و زنان لاغر ترجیح می دهند. همچنین در مورد استفاده و مناسب بودن پوشیدن تی شرت تصمیم بگیرید. بسته به روز، ممکن است لباس های غیررسمی یا پیراهن های مهمانی را ترجیح دهید.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

12 مهر 1402

بروز رسانی توسط

سیده سمانه جلیلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *