بهترین هتل های تهران از نظر زیبایی، بهداشت، خدمات، لوکیشن و … را برایتان لیست کرده ایم. بی دقتی در انتخاب هتل می تواند کیفیت سفرتان را پایین بیاورد و ضرر های زیادی به شما بزند. پارس مگ ویژگی هایی که برای رزرو هتل باید به آن توجه نمایید را به شما یاد می دهد.

بهترین هتل های چهار ستاره تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس - بهترین هتل های تهران

بی‌شک هم‌اکنون بهترین هتل تهران هتل اسپیناس پالاس است. این هتل با ظاهر بسیار شیک، سوئیت‌هایی مجهز و امکانات تفریحی عالی این عنوان را به دست آورده است. هتل اسپیناس پالاس چندین رستوران شیک و لوکس دارد. علاوه بر این مهمانان برای استراحت و تفریح می‌توانند از امکانات تفریحی متنوع هتل لذت ببرند. مجموعه آبی شامل استخر، سونا و جکوزی از جمله این امکانات است.

مهمانان خارجی و داخلی که در این هتل بوده‌اند، اقامت خود را عالی و بی‌نقص توصیف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع سفر به ترکمن صحرا به همرا عکس زیبا

هتل پارسیان آزادی از بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان آزادی تهران - بهترین هتل های تهران

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی، با امکانات فوق‌العاده‌اش یک میزبان حرفه‌ای برای سفرهای حرفه‌ای شماست. ضمناً سویئت‌های ویژه این هتل بسیار شیک و مجهز هستند. موقعیت مکانی مناسب هتل پارسیان آزادی، امکانات تفریحی و خدمات عالی، هتل پارسیان آزادی را در بین بهترین هتل های تهران قرار داده است.

اگر دلتان می‌خواهد از چشم‌انداز کوهستانی هتل لذت ببرید، اتاق‌هایی در طبقه دهم یا بالاتر رزرو کنید. ضمنا چنانچه می‌خواهید اتاقتان ساکت باشد، ترجیحا اتاقتان در بال غربی انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین سواحل تفریحی استانبول که برای همیشه در خاطرتان میماند

هتل استقلال تهران

هتل استقلال تهران - بهترین هتل های تهران

هتل استقلال، هتلی ریشه‌دار و معتبر است؛ این هتل که تا مدت‌ها به تنهایی عنوان بهترین هتل تهران را از آن خود کرده بود، همچنان در میزبانی ایده‌آل است.

به نظر می‌رسد هتل استقلال با توجه به ساختار و بافتش، بیشتر مناسب مهمانان داخلی باشد تا خارجی. امکانات بال شرقی در سطح هتل پنج ستاره و بال غربی در سطح هتل چهار ستاره است.

هتل هما از بهترین هتل های تهران

هتل هما تهران - بهترین هتل های تهران

دیگر هتل معروف تهران، هتل هما است. این هتل پنج ستاره که در نزدیکی میدان ونک واقع شده هم به شمال شهر تهران دسترسی مناسبی دارد و هم به مناطق مرکزی.

صبحانه‌ای متنوع و لذیذ از مزایای هتل هماست. البته اقامت طولانی (مثلا ۳ هفته یا بیشتر) مهمانان را از تکراری شدن غذاها، کمی دلزده می‌کند. اگر می‌خواهید مدت طولانی در این هتل بمانید، برای ناهار و شام به رستوران‌های اطراف هتل هم سری بزنید.

هتل لاله تهران

هتل لاله تهران - بهترین هتل های تهران

یکی دیگر از هتل‌های زیبای تهران، هتل لاله است. این هتل با سوئیت‌های مجهز، رستوران‌های متنوع و امکانات تفریحی عالی، در رده بهترین هتل‌ های تهران قرار می‌گیرد.

هتل لاله از شناخته‌شده ترین و معتبرترین هتل های تهران است. اگرچه هتل بازسازی شده و تجهیزات مدرن در آن وجود دارد، اما با این حال اگر خواهان امکاناتی بسیار مدرن‌تر هستید، هتل لاله تنها گزینه‌تان برای رزرو نباشد.

هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا تهران - بهترین هتل های تهران

یکی دیگر از هتل های ۵ ستاره تهران، هتل پرشین پلازا است. هتل پرشین پلازا کاملا نوساز است. این هتل که در مرکز شهر، در خیابان سهروردی تهران واقع شده، برای مدیران، بیزینس‌من‌ها و در کل افراد حرفه‌ای بسیار مناسب است. در طبقه یازدهم هتل علاوه بر سویئت‌های مجلل، یک اتاق کار بزرگ نیز وجود دارد. اتاقی مجهز به کتابخانه، میز جلسه، مبلمان و… است. همین اتاق نیز عامل دیگری است که مطمئن شوید هتل برای حرفه‌ای‌ها بسیار مناسب است.

هتل نووتل از بهترین هتل های تهران

هتل نووتل تهران - بهترین هتل های تهران

هتل نووتل هم هتلی ۵ ستاره با امکانات رفاهی و خدماتی عالی است. اما این هتل با سایر هتل های تهران یک تفاوت مهم دارد. این تفاوت موقعیت مکانی هتل است. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی واقع شده و مناسب مسافرانی است که عازم سفر خارجی‌اند.

هتل نووتل علاوه بر اقامت روزانه، امکان رزرو و اقامت ساعتی را هم برای مهمانان فراهم آورده است.

هتل آپارتمان تاج‌ محل تهران

هتل آپارتمان تاج‌ محل تهران - بهترین هتل های تهران

هتل آپارتمان تاج‌محل با عمارتی زیبا و جذاب، یکی دیگر از بهترین هتل‌ های تهران است. علاوه بر تمام ویژگی‌های شاخص، رستوران هندی این هتل، معروفش کرده است.

محیط گرم و صمیمی هتل، دسترسی مطلوب به مناطق شمالی تهران و امکانات کامل، تاج محل را به هتلی ایده‌آل برای سفرهای کوتاه یا طولانی مدت تبدیل کرده است.

هتل های چهار ستاره تهران

بعد از بررسی هتل های ۵ ستاره نوبت به معرفی بهترین هتل های ۴ ستاره تهران می‌رسد. در ادامه با برخی از این هتل ها آشنا می‌شویم.

هتل پارسیان کوثر از بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان کوثر تهران - بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان کوثر که در مرکز شهر واقع شده، اگرچه چهار ستاره است اما با امکانات تفریحی و رفاهی مناسب، خود را در بین بهترین هتل‌ های تهران جا داده است.

نظر یکی از کاربران Trip Adviser درباره هتل پارسیان کوثر: «هتل پارسیان کوثر هیچ چیز فوق‌العاده‌ای ندارد اما جایی برای شکایت هم نیست».

هتل برج سفید تهران

هتل برج سفید تهران - بهترین هتل های تهران

هتل برج سفید با ظاهر مدرنش، نگین خیابان پاسداران است. علاوه‌ بر رستوران گردان، اتاق‌های شیک و خدمات عالی این هتل را به یکی از بهترین‌ های تهران تبدیل کرده است.

با اقامت در اتاق‌های هتل، چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر خواهید داشت؛ سر و صدا هم آزارتان نمی‌دهد. فقط در لابی ممکن است کمی سرگردان شوید. البته با کمک پرسنل از این سرگردانی بیرون می‌آیید.

هتل سیمرغ از بهترین هتل های تهران

هتل سیمرغ تهران - بهترین هتل های تهران

یکی دیگر از هتل های ۴ ستاره تهران، هتل سیمرغ است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی مطلوبی به نقاط مختلف پایتخت دارد. استخر و مجموعه آبی کامل، رستوران‌های مجلل و امکانات رفاهی مناسب از امتیازات این هتل است.

موقعیت مکانی خوب، صبحانه لذیذ و نزدیک بودن به ایستگاه اتوبوس BRT نکات مثبتی است که مهمانان درباره هتل سیمرغ به آن اشاره می‌کنند.

هتل پارسیان اوین تهران

هتل پارسیان اوین تهران - بهترین هتل های تهران

هتل پارسیان اوین، از دیگر هتل های چهار ستاره پایتخت است که در بین بهترین هتل های تهران قرار می‌گیرد. پارکینگ، اینترنت رایگان، فروشگاه و چند رستوران شیک از امکانات هتل پارسیان اوین است.

سبک بودن ترافیک در اطراف هتل را نیز باید به عنوان نقطه قوت آن یادآور شد.

هتل ارم از بهترین هتل های تهران

هتل ارم تهران - بهترین هتل های تهران

هتل ارم در شمال تهران واقع شده است. آب و هوای دلپذیر، چشم‌اندازی زیبا از شهر و فضای سبز وسیع، مهمانان را بانشاط می‌سازد. سالن ورزشی هتل و استخر شنا نیز امکان فعالیت جسمی را برای مهمانان فراهم آورده است.

اگر هزینه اقامت برایتان مهم است، شاید بتوانید هتل دیگری با قیمت ارزان‌تر پیدا کنید.

هتل های سه ستاره تهران

برای برخورداری از امکانات رفاهی مناسب و پرداخت هزینه کمتر، هتل ۳ ستاره می‌تواند گزینه خوبی برای مهمانان باشد. بنابراین در ادامه به چند نمونه از بهترین هتل های ۳ ستاره تهران اشاره می‌شود.

هتل بلوط از بهترین هتل های تهران

هتل بلوط تهران - بهترین هتل های تهران

در هتل بلوط تهران خبری از ساختمانی چند طبقه نیست. هتل در فضایی سرسبز و باغی بزرگ ساخته شده است. اتاق‌های هتل با طراحی داخلی زیبا و رنگارنگ، باعث نشاط مهمانان می‌شود.

هتل در ولنجک واقع شده و دسترسی مطلوبی به مناطق شمال پایتخت دارد. رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی شیک با خوراکی‌های خوشمزه از دیگر امکانات هتل بلوط تهران است.

هتل شهر تهران

هتل شهر تهران - بهترین هتل های تهران

هتل شهر در شرق تهران واقع شده است. با اقامت در این هتل به پایانه مسافربری شرق، ایستگاه اتوبوس BRT و جاده دماوند نزدیک هستید. ساختمان زیبا با طراحی جذاب و شیشه‌های رنگی، جلوه ویژه‌ای به ظاهر هتل شهر داده است.

اگرچه هتل ۳ ستاره است اما استخر بزرگ و تمیزی دارد که می‌تواند محل مناسبی برای ورزش و تفریح مهمانان باشد.

نداشتن جای پارک و قدیمی بودن برخی اتاق‌ها از نقاط ضعف هتل شهر تهران است که مهمانان به آنها اشاره می‌کنند.

هتل مارلیک از بهترین هتل های تهران

هتل مارلیک تهران - بهترین هتل های تهران

یکی دیگر از هتل های سه ستاره تهران هتل مارلیک است. این هتل در مرکز شهر واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز مهم شهر دارد. علاوه بر این تاکسی، اتوبوس و مترو هم برای جابه‌جایی در شهر در دسترس است. هتل مارلیک استخر، سونا و جکوزی هم دارد.

معیارهای یک هتل خوب

موقعیت مکانی

در انتخاب یک هتل خوب موقعیت مکانی نقش زیادی ایفا میکند. در صورتی که سفر شما توریستی باشد، دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، رستوران ها، مراکز توریستی و حتی مراکز خرید اهمیت زیادی خواهد داشت. همچنین در سفرهای کاری لازم است تا هتل شما در موقعیتی باشد که به محل کار و جلسات شما نزدیک باشد. بنابراین قبل از رزرو هتل موقعیت مکانی آن را بررسی کنید و براساس نیاز و هدفتان هتل را انتخاب کنید.

رفتار کارکنان

کارکنان یک هتل باید اصول اخلاقی و حرفه ای را به خوبی رعایت کنند. کارکنان هتل باید اطلاعات کامل درباره قیمت، خدمات و پذیرش را در اختیار مسافرین قرار دهند. همچنین در صورتی ایجاد مشکل باید با رعایت اصول اخلاقی سعی در رفع مشکل مسافر و یا هتل داشته باشد. رفتار مودبانه همراه با امانت داری از مهمترین ویژگی های کارکنان هتل است. شما برای پی بردن به این موضوع کافیست قبل از رزرو هتل در قسمت نظرات سایت هتل و یا دیگر شبکه های اجتماعی رفتار کارکنان را در انتخاب خود لحاظ کنید.

امکانات رفاهی

تعداد ستاره های یک هتل میتواند در تعداد خدمات رفاهی و امکانات تفریحی موثر باشد. استخر، باشگاه های ورزشی، زمین های بازی و حتی کافی شاپ ها در هر هتل متفاوت است. و این تفاوت در یمت و ستاره های یک هتل کاملا مشص است.

غذا و رستوران

تقریبا تمام هتل‌ها رستوران دارند و غذای مهمانان‌شان را فراهم می‌کنند. برخی از هتل‌های ۵ و ۴ ستاره هم چندین رستوران با منوهای متفاوت دارند و انتخاب بیشتری خواهید داشت. اما صرفا داشتن رستوران مطرح نیست بلکه سلامت و کیفیت غذای رستوران معیار انتخاب یک هتل خوب است، یک غذای ناسالم میتواند کیفیت سفر شما را پایین آورده و سلامت شما را به خطر بیندازد.

بهداشت محیط

یکی از مهمترین فاکتورهای تمایز هتل ها از یکدیگر بهداشت محیط به خصوص اتاق محل اقامت شما است. ملحفه های تمیز، سرویس بهداشتی تمیز و اتاق خوشبو میتواند تاثیر زیادی بر کیفیت اقامت شما بگذارد. در صورتی که شما بهداشت اتاق خود را پایین دیدید، کافیست از کارکنان بخواهید تا مشکلتان را حل کند.

امنیت و حفاظت

وجود دوربین های مداربسته و به روز ترین سیستم های محافظتی اتاق ها یک فاکتور مهم در انتخاب هتل است. درهای با ایمنی بالا میتواند به شما این اطمینان را بدهد که در نبود شما کسی نمیتواند وارد اتاقتان شود و وسایل شما در امنیت بالا قرار خواهند داشت. همچنین برخی از هتل ها دارای گاوصندوق در اتاق هستند و شما با اطمینان خاطر میتوانید وسایل با ارزشتان را در آن قرار بدهید.

اینترنت

امروزه بسیاری از کارهای روزمره با اینترنت صورت میپذیرد. یک هتل خوب علاوه بر اینترنت رایگان در لابی هتل، دسترسی خوبی به اینترنت در اتاق ها فراهم میکند و مسافر به راحتی به اینترنت دسترسی دارد.

آرامش محیط

یکی از اصلی ترین فاکتورهای یک هتل خوب محیط آرام اطراف و داخل هتل است.کارکنان نباید صدای زیادی ایجاد کنند و در ابتدای پذیرش از مسافر بخواهند که آرامش دیگر مسافران را برهم نزنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید