افتتاح حساب ترکیه
چیدمان بهاری خانه

چیدمان بهاری خانه باعث می‌ شود که در خانه احساس تازگی و طراوت ایجاد شده و فضای خانه از گرما و لطافت بهاری پر شود. گروه دکوراسیون شادمگ نات خوب و کم هزینه ای ر به شما آموزش میدهد تا بهار را به خانه خود بیاورید.

دکوراسیون بهاری خانه، 9 ایده ساده و کم هزینه !

خوش آمدگویی به بهار

گام نخست برای ورود بهار به خانه، مرتب کردن درهم‌ ریختگی‌ ها است. خانه شما با برطرف کردن بی‌نظمی‌ ها و ریخت‌ و پاش اسباب‌بازی‌ ها، لباس و دکوراسیون نامرتب، آماده پذیرایی از بهار خواهد شد. شما می‌ توانید برای ساماندهی اسباب و لوازمی که در زمستان از آن ها استفاده می‌ کردید و در فصل بهار دیگر به آن ها نیازی ندارید از سبدهای حصیری، قلاب‌های آویز و جعبه‌ های فلزی و یا چوبی استفاده کنید.

چیدمان بهاری خانه

مرتب بودن خانه، زیبایی مطلوبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. پس به طبقه بندی و نظم دهی در چیدمان منزل برای عید خود اهمیت دهید.

چیدمان بهاری خانه یک مهمان ویژه

ورودی خانه خود را به‌وسیله رنگ‌ آمیزی با رنگ‌ های لطیف و روشن برای استقبال از بهار آماده سازید. پس از آن یک حلقه گل بهاری درست کنید. می‌ توانید این حلقه را با استفاده از ساقه‌ های گیاهان سبز، بسته‌ های بذر گیاهان زینتی و با هر آنچه در دسترس دارید و شاید دورریختنی؛ اما زیبا به نظر برسد، درست کنید. پس بهتر است برای دکوراسیون ورودی آپارتمان، 10 وسیله جذاب دکوری را بشناسید.

 رنگین‌ کمان فصل‌ ها

فصل بهار، بهترین زمان برای آوردن رنگ‌ های شاد و دلپذیر به خانه است. این کار یکی از ارزان‌ ترین و ساده‌ ترین ترفندها برای ایجاد حس سرزندگی است و تأثیر آن می‌ تواند بسیار چشمگیر باشد. نیازی به کار پیچیده نیست. کافی است کار ساده‌ ای مانند قرار دادن یک ظرف رنگارنگ برای چیدن میوه‌ های تازه بر روی کانتر آشپزخانه انجام دهید.

چیدمان بهاری خانه

هنگامی‌ که به استقبال بهار می‌ روید، رنگ‌ های آبی ملایم، صورتی پاستل، بنفش کمرنگ، سبز و هر رنگ روشنی می‌توانند به خانه شما راه یابد. یک راه آسان برای اضافه کردن رنگ به خانه، استفاده از کوسن، پرده و لوازم جانبی رنگین است. مطمئن باشید که کوسن های کوچک، تغییرات بزرگ در دکوراسیون داخلی ایجاد خواهد کرد.

شکوفه‌ های بهاری، این موجودات شگفت‌ انگیز

فضای خانه خود را با گل‌ های تازه بهاری تزئین کنید. با وجود گل‌ های حیرت‌ انگیز و زیبا در اطراف خود، اکنون زمان مناسبی برای آوردن برخی از آن ها به داخل خانه است. گل‌ ها اساسا در هر فضایی تغییر چهره آنی ایجاد می‌ کنند و خلق‌ و خوی فضا را تغییر می‌ دهند. در هر یک از فضاهای نشیمن، غذاخوری، اتاق‌خواب، حمام و آشپزخانه یک دسته‌ گل را در یک گلدان بگذارید تا حضور بهار را برایتان تداعی کنند.

چیدمان بهاری خانه با عطر دل‌ انگیز بهار

یکی دیگر از ایده‌ های بهارانه، اضافه کردن عطرهای موردعلاقه به فضای زندگی است. با آوردن گل‌ های تازه به داخل خانه عطر گل‌ های لوندر، پونه و گل رز را نفس بکشید.

چیدمان بهاری خانه

خورشید درخشان در خانه

برای داشتن فضایی روشن‌ تر در فصل بهار نیاز به نورهای گرم و درخشان دارید تا محیط خانه را برایتان روشن و روح‌ بخش کنند؛ بنابراین می‌ توانید از عناصری استفاده کنید که در بازتاب هر چه بیش تر این نورها مؤثر باشند؛ مثلا می‌توانید فضای خود را با لوازم و هر چیز زردرنگ تزئین کنید. درون یک‌ کاسه بزرگ یا گلدان شیشه‌ ای لیموهای زردرنگ بگذارید و آن را بر روی اپن آشپزخانه خود قرار دهید.

هم‌ چنین برای آنکه فضای خود را آرام و روشن نگه ‌دارید، می‌ توانید پرده‌ های سنگین زمستانی را برداشته و سپس آن ها را با پارچه‌ هایی از جنس وال، توری و یا حریر جایگزین کنید.

چیدمان بهاری خانه زندگی دوباره

لوازم قدیمی خود را احیا کنید. شما می‌ توانید به مبلمان محبوب، ولی قدیمی خود یک فرصت دیگر برای زندگی بدهید. آن را تعمیر کنید و یا از وسایلی که دیگر استفاده نمی‌کردید به‌ منظور عملکرد جدید بهره ببرید؛ به‌ عنوان‌ مثال، یک بطری شیشه‌ ای قدیمی را می‌ توان به یک گلدان عالی تبدیل کرد.

هم‌چنین جعبه‌ های قدیمی می‌ توانند به‌ عنوان قفسه‌ های دیواری عمل کنند. مثالی دیگر اینکه می‌ توانید یک لوستر قدیمی برنجی از مغازه‌ های عتیقه‌ فروشی یا سمساری خریداری کرده و سپس آن ها را رنگ‌ آمیزی کنید. تزیین بطری‌های دور ریختنی می تواند ایده خوبی باشد.

دکوراسیون بهاری با جلوه‌ های بهاری

کوسن‌ های قدیمی خود را با تعدادی از بالش‌های رنگی روشن جایگزین کنید. پتوها و بالش‌ های پشمی مختص فصل زمستان را برداشته و با پتوهای نازک‌ تر و بالش‌ های پنبه‌ ای تعویض نمایید. این به شما کمک می‌ کند تا احساس راحتی و آرامش به فضای خود ببخشید. هم‌چنین می‌ توانید هر فصل، چیز تازه‌ ای از اکسسوری‌ ها و لوازم تزئینی خود را به نمایش بگذارید.

چیدمان بهاری خانه

یکی دیگر از ایده‌ های تزئین ساده بهار این است که آثار هنری خود را به‌ روز کنید. در این مورد بهتر است ترفند های استفاده از تابلو های هنری در دکوراسیون را بدانید.

چیدمان بهاری خانه هم‌ نشینی با بهار

یک نقطه کانونی بهاری ایجاد کنید. هر چیز تزئینی زیبایی را که دوست دارید مانند شاخه‌ های گل چیده شده از باغچه، بطری‌ های شیشه‌ ای، شمع‌ های کوچک، تیله‌ های رنگی و… جمع‌ آوری کرده و آن ها را بر روی یک سینی یا درون یک سبد قرار دهید. سبد را بر روی میز نشیمن قرار داده و از حضور بهار در کنار خود لذت ببرید. از پوشیدن لباس های زیبا با مدل استایل بهاری دخترانه شیک و جذاب غافل نشوید.

ایده های دکوراسیون بهاری خانه

1. رنگ آمیزی دیوارها بارنگ های بهاری

همیشه یکی از بهترین گزینه‌ ها برای تغییر دکور داخلی خانه، رنگ کردن است البته قبول داریم که کار پر دردسری‌ است و همیشه قابل انجام نیست. با اینحال نمی ‌توان از نقش پررنگ آن غافل شد و راجع به آن صحبت نکرد.

کاربرد پادری زیبا در دکوراسیون و تاثیر شگفت انگیز آن در دیزاین منزل

برای دکوراسیون بهاری لازم است از رنگ ‌های روشن و شاد استفاده کنید. اگر دیوارهایتان رنگ روشن و خنثی دارد، می‌ توانید به جای رنگ کردن دیوارها و دردسرهای فراوانش، یکی از دیوارها را انتخاب کرده و همان تک دیوار را به رنگ مثلا سبز یا صورتی ملایم درآورید. این رنگ های الهام گرفته از طبیعت نشاط فصل را در خود منعکس می کنند.

2. محیط را با گل و گیاهان طبیعی مملو سازید

استفاده از گل های تازه و سبزه برای ایجاد زیبایی و طراوت در خانه و فضای بیرون خانه یکی از ساده ترین روش ها برای خلق دکوراسیون بهاری منزل می باشد. اگر یافتن گل های تازه دشوار است، می توانید از گل های مصنوعی ظریف و زیبا بهره ببرید.

چیدمان بهاری خانه

3. مبلمان بهاری تهیه کنید

خیلی از افراد با نزدیک شدن بهار، به فکر تعویض مبل ‌ها و اغلب مبل راحتی می ‌افتند. استفاده مداوم از مبل راحتی باعث می ‌شود تمایل به تعویض زود هنگام آن بیشتر باشد. اگر در حال حاضر سری به بازار مبل یافت آباد و یا هرکدام از بازارهای مبل بزنید، میبینید که مبلمان با طرح‌ های گدار بسیار رواج پیدا کرده‌اند. بنابراین لازم نیست نگران پیدا کردن رنگ و طرح دلخواه باشید. امسال رنگ‌های شاد و بهاری بسیار روی بورس است. در مقاله “کانال مبل ارزان” لیستی از 8 کانال تلگرام مجبوب در حوزه مبلمان را معرفی کرده ایم .

4. سبک خود را تازه کنید

سبک جلوه دادن به خانه شما برای فصل جدید می تواند به سادگی انجام اصلاحات سبک در میزهای قهوه و عسلی، قفسه ها و میزهای پیشخوان باشد. حتی چیزی به سادگی یک حوله زیبا خشک کن ظروف که روی سینک ظرفشویی قرار داده می شود، می تواند ظاهر تازه ای از بهار را به آشپزخانه اضافه کند.

چیدمان بهاری خانه

5. تختخواب خود را به روز کنید

بهار فصل بیداری است، بنابراین این زمان مناسب سال برای بیدار کردن اتاق خواب است. و به سادگی با برداشتن پتوها و بالش های سنگین زمستانی، ظاهر تخت را تازه کنید. پارچه های سبک تر مانند پنبه یا کتان را جایگزین آنها کنید.

6. مدل مبلمان را تغییر دهید

یکی از ساده ترین راه ها برای به روزرسانی چیدمان بهاری خانه ، مرتب سازی مجدد مبلمان است. جابجایی مبلمان نه تنها باعث تغییر شکل در خانه می شود ، بلکه می تواند نحوه زندگی شما را نیز تغییر دهد!

چیدمان بهاری خانه

7. استفاده از کوسن‌‌ های شاد بر روی مبل

از نقش کوسن در زیبایی دکوراسیون که غافل نشدید؟ عوض کردن و خرید کوسن برای ایجاد تغییرات در چیدمان بهاری خانه ، یکی از راحت ‌ترین و کم هزینه ‌ترین راه ‌هاست. پس سریع دست به کار شوید و روی مبل راحتی را با کوسن‌ های رنگ نگی و شاد و حتی گل ‌گلی پر کنید. البته یادتان نرود که اگر طرح پارچه مبل راحتی شما گلدار است، حتما کوسن‌ ها را ساده انتخاب کنید.

8. تراس و پاسیو را فراموش نکنید

تراس یکی از فضاهایی است که می توانید دکوراسیون بهاری منزل را به خوبی در آن منعکس کنید. با افزودن پرده و چند پشتی و موارد تزئینی برای نشیمن از آن بهره ببرید.

چیدمان بهاری خانه

چگونه از وسایل دور ریختنی برای چیدمان بهاری خانه استفاده کنیم؟

همان طور که پیش‌تر اشاره کردیم با رنگ آمیزی بطری‌های خالی و لامپ‌ها و … می‌توانید دکوری‌های زیبایی برای خانه‌ تان بسازید و بهتر است از رنگ‌های شاد استفاده کنید.
اگر میزی برای جلوی مبل یا کاناپه لازم دارید از میزهای قدیمی‌تان استفاده کنید با تغییراتی مانند رنگ کردن کوتاه کردن پایه‌ها و حتی نقاشی کشیدن روی آن‌ها میزهای قدیمی‌تان را دوباره قابل استفاده کنید.
تغییر دکوراسیون و چیدمان بهاری با کم‌ترین هزینه امکان پذیر است و می‌توانید این کار را به‌راحتی انجام دهید.
میز یا جعبه‌ای که قرار است آن را دور بیندازید را رنگ کنید و در گوشه‌ای از دیوار آویزان کرده یا روی زمین قرار دهید و کتاب، مجله و… را درون آن‌ها قرار دهید.

چیدمان بهاری خانه
بوفه یا کمدهایی چوبی و قدیمی را دور نیندازید و با رنگ و کمی ذوق و سلیقه یک اثر هنری از آن‌ها بسازید.

تغییر دکور چیدمان بهاری خانه

تا جایی که می‌توانید برای اینکه تغییر دکور انجام داده و دکوراسیون بهاری داشته باشید گل و گیاهان زیبا را در این فصل وارد فضای خانه‌تان کنید و همان طور که میدانید گیاهان به محیط پیرامون ما هیجان و انرژی داده و موجودی زنده هستند که در برابر، بیماری‌ها و موسیقی عکس‌العمل نشان می‌دهند. با تزیین خانه با گل و گیاه می‌توانید علاوه بر زیبایی محیط آرامش، زندگی و تازگی را به محل سکونتتان اضافه نمایید و چیدمان بهاری را به خانه بیاورید.

چیدمان بهاری خانه
استفاده از شکوفه‌های بهاری را در خانه فراموش نکنید.
لامپ‌ها یا شیشه‌های رنگی را از دیوارهای خانه با رنگ‌های جالب آویزان کنید و داخل هر کدام از آن‌ها را از شکوفه‌های بهاری پر کنید.
شاخه‌های سبز بهاری نیز هیجان انگیزند و شما می‌توانید با کمک شاخه‌های شکوفه بهاری دیوارهای خالی خانه، طاقچه بالای شومینه و قفسه‌هایتان و … را از گیاهان بهاری پر کنید.

15 روش بهارانه برای زیباسازی منزل!

1- رنگ دکوراسیون منزل خود را با بهار همراه سازید

حالا که فصل بهار آمده و می خواهیم آن را به خانه خود بیاوریم بهتر است دیگر رنگ های گرمی که در فصل پاییز و زمستان از آنها در دکوراسیون منزل خود استفاده می کردیم کنار بگذاریم و به سراغ یک پالت رنگی سبک تر و بهاره برویم. سعی کنید با کمک پرده هایی سبک با رنگ های لطیف تر استفاده کنید تا با کمک آن توجه افراد را به منظره بیرون پنجره جلب کنیم و از زیبایی های آن لذت ببریم.

2- هوای تمیز را مهمان خانه خود کنید

طبیعی است که در فصل سرما و زمستان هوای گرم در خانه وجود داشته باشد و همین مسئله نیز تا حدودی باعث سنگینی هوای داخل منزل گردد؛ اما حالا فرصت خوبی است که با فرا رسیدن فصل بهار، پنجره های منزل خود را باز بگذارید و اجازه دهید که هوای تمیز و پاک در فضای خانه تان جریان یابد.

با ایده های کم هزینه و جدید دیوار پشت تلویزیون را دکور کنید

چیدمان بهاری خانه

3- سبزیجات و گیاهان تازه ای بکارید

حالا وقت آن می رسد که به سراغ چیدمان بهاری خانه خود بروید و با کاشتن گیاهان خوشبو و معطر و سبزیجات، بهار را وارد این فضا نمایید. برای این کار می توانید از گلدان های کوچک استفاده کنید. اگر هم حس می کنید که در دکوراسیون منزل خود فضای کافی برای این کار ندارید می توانید مانند این تصویر عمل کنید و با حرکتی هوشمندانه به هدف بهاره خود دست یابید!

4- پنجره های منزل خود را شفاف و درخشان نگه دارید

ممکن است در نظر اول این کار به نظرتان خیلی ساده و معمولی بیاید،‌ ولی باید گفت که داشتن پنجره هایی تمیز و درخشان، نقش بسیار پررنگی در انتقال حال خوب فصل بهار به درون خانه خواهد داشت.

5- کابینت های آشپزخانه خود را تمیز کنید

داشتن فضایی تمیز و مرتب می تواند به مراتب باعث بزرگ تر و روشن تر نشان دادن فضای آشپزخانه شود. طبیعی است که به دلیل استفاده زیاد از وسایل مختلف در دکوراسیون آشپزخانه به مرور زمان، تمام کابینت ها شلوغ شده و وسایل بسیاری را بر روی آنها انباشته کنیم. با این حال سعی کنید همیشه مراقب تمیز و مرتب بودن آشپزخانه و کابینت های آشپزخانه خود باشید و فقط وسایلی را که لازم است را بر روی کابینت ها قرار دهید.

چیدمان بهاری خانه

6- همیشه آماده پیک نیک باشید

فصل بهار معمولا بهترین فرصت برای مسافرت کردن و به پیک نیک رفتن است؛ به همین دلیل به شما پیشنهاد می دهیم که سعی کنید وسایل لازم برای یک پیک نیک را بسته بندی کرده و آماده داشته باشید. شما می توانید وسایلی مثل ظروف مورد نیاز، دستمال کاغذی، در باز کن و وسایلی این چنینی را در وسایل پیک نیک خود قرار داده و آنها را آماده داشته باشید. با این کار در زمان رفتن به پیک نیک و مسافرت،‌ زحمت زیادی برای جمع آوری وسایل نخواهید کشید، چراکه همه چیز آماده است!

7- رنگ سفید را دست کم نگیرید

استفاده از رنگ سفید در چیدمان بهاری خانه می تواند حال و هوای فصل بهار را به خانه شما بیاورد؛ از صندلی و میز ناهارخوری گرفته و سایر وسایل! می توانید امتحان کنید و تاثیر خوب آن را با چشمانتان ملاحظه نمایید.

8- فرش های اضافی را جمع کنید

اگر در فصل پاییز و زمستان از فرش های زیادی در دکوراسیون منزل خود استفاده می کرده اید باید قبول کنید که حالا وقت آن رسیده که کمی تغییر در این شرایط ایجاد کنید. فرش های اضافه خود را جمع کنید و احساس سبکی بیشتری به دکوراسیون منزل خود ببخشید.

9- شاخه های بهاری را به خانه بیاورید

شکوفه ها و گل های بهاری زیبایی خارق العاده خودشان را دارند و می توانند تا مدت یک ماه هم باقی بمانند. پس فرصت را از دست ندهید و از آنها در خانه خود استفاده نمایید. برای زیباتر شدن این فضا می توانید از ظروف مناسب نیز برای قرارگیری شاخه ها و گلها بهره بگیرید و لذت ببرید.

10- گیاهان سبز را از یاد نبرید

یکی دیگر از راه هایی که با کمک آنها می توانید به صورت تضمینی بهار را وارد چیدمان بهاری خانه خود کنید استفاده از این سبزهای زیباست.

چیدمان بهاری خانه

برای این کار کافی است قیچی خود را بردارید و چند شاخه ببُرید و به خانه خود بیاورید. برای این کار می توانید از سرخس و سایر برگهای درختی بهره بگیرید و آنها را با یک آرایش و چیدمان ساده و زیبا تبدیل به نمادی از بهار در دکوراسیون منزل خود نمایید.

11- حیاط و پاسیوی خود را زیباتر از همیشه کنید

نمی شود از بهار گفت و حیاط و فضای سبز منزل را از خاطر برد. گلدان های مناسبی از گل و گیاهانی زیبا و بهاره تهیه کنید و از آنها استفاده نمایید. در عین حال این نکات را هم مدنظر قرار بدهید:

اگر فضای کوچکی دارید می توانید از آینه استفاده کنید تا آن را کمی بزرگ تر نشان دهید.
در محیط شلوغ و پر سر و صدایی زندگی می کنید کافی است از آبنماهای کوچک و مناسب استفاده نمایید و این صداها را خنثی نمایید.
البته اگر فضای حیاط یا تراس شما مشرف است می توانید با کمک گیاهانی با ابعاد مناسب،‌این فضا را پوشش داده و از دید همسایگان محفوظ بدارید.

12- فضای رشد گیاهان را مهیا کنید

کار سختی نیست که با فرا رسیدن فصل بهار،‌ محیط بیرونی خانه را آماده رشد و به رخ کشیدن زیبایی گیاهان کنید. کافی است به چوب هایی در نمای خانه تان وجود دارد کمی براق کننده بزنید و محل مناسبی را برای رشد پیچک ها و گیاهان بالارونده آماده کنید. علاوه بر این می توانید در نورپردازی این فضا نیز تجدید نظر کنید و به سراغ گزینه هایی بروید که برای فضای سبز محیط بیرونی خانه تان مناسب تر است.

13- گیاهان باغ و باغچه خود را مرتب تر کنید

همانطور که با فرا رسیدن فصل بهار به فکر سرزندگی باغ و باغچه خود هستید بد نیست کمی هم در چیدمان آنها دقت نمایید.

چیدمان بهاری خانه

سعی کنید گل های خود را به گونه ای چیدمان بهاری خانه کنید که حدفاصل هرکدام مشخص باشد تا همه گل ها بتوانند خودشان را به خوبی نشان دهند. این کار در زیباتر شدن طراحی باغ و باغچه و فضای سبز منزل شما نقش بسزایی خواهد داشت.

14- از فضای سبز منزل خود لذت ببرید

همانطور که می دانید فصل بهار تنوع گلهای بسیاری را به دنبال دارد. پیشنهادی که برایتان داریم این است که گلهایی مثل لاله را یاد نبرید، چراکه هم هزینه مناسبی دارند و هم زیبایی خارق العاده ای به همراه دارند. اگر به سراغ گلها و بذرهای مناسبی برای کاشتن بروید می توانید علاوه بر امسال، سال های دیگر هم از آنها لذت ببرید.

15- صبحانه را در فضای بیرون صرف کنید

یکی دیگر از ویژگی های فصل بهار این است که به شما این فرصت را می دهد که بتوانید به خوبی از لحظه لحظه آن لذت ببرید. بهتر است چای و قهوه و سایر مواد غذایی که برای صبحانه میل می کنید را به فضای بیرون منزل و فضای سبز خود ببرید و از نور درخشان و خالص آفتاب لذت ببرید.

با این دکوری جدید و مدرن دکوراسیون خونه تون رو بترکونید

چیدمان بهاری خانه

چگونه دکوراسیون بهاری داشته باشیم؟

برای داشتن چیدمان بهاری خانه باید کمی از قدرت خلاقیت و سلیقه‌تان استفاده کنید.

در وهله اول به شما پیشنهادی می‌دهیم از خانه‌تان عکس بگیرید و با دقت به آن نگاه کنید.
لازم نیست حتماً وسایل تازه بخرید فقط کافی است با کمی خلاقیت از پارچه‌های رنگی، شیشه‌های بدون استفاده و رنگ‌های شاد کمک بگیرید.
ایده ارزان اما جذاب با همین وسایل به نظر ساده یا حتی دور ریختنی محیط اطراف شما را زیبا می‌کنند و حال و هوایی بهاری به خانه‌تان می‌دهند.
خرید آیینه‌های تزیینی که امروزه زیاد در دسترس هستند و البته هزینه زیادی نیز لازم ندارند می‌توانند فضای کوچک منزلتان را دو برابر جلوه دهند و چیدمان بهاری به خانه‌تان بدهد.
برای اینکه چیدمان بهاری داشته باشید از شیشه‌های خالی، انواع چراغ‌ها استفاده کرده و آن‌ها را به گلدان‌های رنگی زیبایی تبدیل کنید یا به کمک همسرتان از آن‌ها چراغ‌های برقی زیبایی بسازید.

لوازم دور ریختنی و دست ستز

وسایل دست ساز و خلاقانه هم زیباتر هستند و هم حال و هوای خانه را به‌طور کل عوض می‌کنند.

چیدمان بهاری خانه
جعبه‌های چوبی میوه‌ها را دور نیندازید و با رنگ‌های بهاری برای خانه‌تان کتابخانه کلاسیک و ارزان بسازید و به کتاب‌هایتان نیز سر و سامان دهید.
برای تمیز کردن در و دیوارهای خانه اگر بودجه‌ای برای رنگ ندارید از کاغذ دیواری که قیمت مناسب‌تری نیز دارند استفاده کنید و ایده ارزان خود را به‌راحتی برای دکوراسیون بهاری خانه اجرا کنید.
کاغذ دیواری رنگ و لعاب بهاری به خانه‌تان خواهد داد و در تغییر دکور شما نقش اساسی خواهد داشت.
چند ایده ارزان می‌توانند کاربردی باشند و فضای خانه‌تان را جادارتر کنند، به‌ طور مثال می‌دانید کمدها در خانه نقش اساسی دارند و با استفاده از جعبه‌های چوبی و نصب آن‌ها داخل کمد دیواری‌ها می‌توانید این گونه فضاها را کاربردی‌تر کنید و فضای بیشتری برای استفاده و قرار دادن وسایل و لباس‌هایتان در اختیار داشته باشید.

چیدمان بهاری خانه با ایده ارزان

استفاده از گلدان‌های رنگارنگ و رنگ‌های شاد در تغییر دکوراسیون ارزان نقش زیادی دارد.
بطری‌های خالی را می‌توانید رنگ کنید و به‌جای خریدن گلدان‌های گران قیمت درون آن‌ها گل‌های بهاری بگذارید و خانه را بهاری کنید.
تعویض کابینت‌ها هزینه زیادی لازم دارد. اما با تمیز و مرتب کردن آن‌ها و خرید برچسب‌های مخصوص کابینت یا رنگی که خودتان به روی آن‌ها می‌زنید می‌توانید آن‌ها را نو کرده و شادابی بهار را به این فضای اصلی خانه‌تان بیاورید.
نورپردازی فانتزی برای داشتن ایده ارزان دکوراسیون بهاری بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. خریدن لامپ‌ها و آباژورهای فانتزی زیبای بهاری ایده‌های کم خرج اما تأثیر گذاری هستند که می‌توانند فضای شما را شاداب و بهاری کنند.
باکمی ذوق و حوصله دست به کار شوید و چراغ‌های زیبا و خوش رنگ را در جای‌جای خانه‌تان بگذارید.
حتی می‌توانید باکمی خلاقیت خودتان نیز آباژور فانتزی بسازید و در تغییر دکوراسیون منزل با وسایل ساده نقش اساسی داشته باشید.

چیدمان بهاری خانه

ساختنی ها

توجه داشته باشید که برای تغییر دکوراسیون خانه‌تان به دکوراسیون بهاری فقط نباید وسایل بخرید یا چیزی را عوض کنید و گاهی باید با درایت وسایلی را هم حذف کنید.
وسایل کهنه یا زیادی را از خانه حذف کنید و از آن‌ها دل بکنید.

کاسه، سینی کیک که الکی در کمد خانه و آشپزخانه‌تان بیکار گذاشته‌اید را بیرون بیاورید و برای مرتب کردن لوازم خانه و مخصوصاً اتاق‌ها از آن‌ها استفاده کنید.
قرار دادن وسایل کوچک، زیورآلات، برس های آرایشی و … بر روی این گونه لوازم بسیار جالب و البته زیباست و نیاز به هزینه زیادی هم ندارد.
نصب دسته جدید کابینت تازگی زیادی به محیط آشپزخانه البته با کمترین هزینه می‌دهد.
به‌جای استفاده از قاب‌های تکراری بهترین کار استفاده از عکس‌های خانوادگی است که می‌توانید بر روی میزی بچینید یا به دیوار نصب کنید.
به حال پوشش کف خانه نیز فکری کنید، برای اینکه این اقدام شما هزینه زیادی برایتان نداشته باشد بهتر است از لمینت ها استفاده کنید که در مقایسه با چوب ارزان هستند و ایده ارزان و مناسبی محسوب می‌شوند.
جابه به‌جایی و حرکت دادن وسایل و دگرگون کردن ترکیب خانه نیز راه حل خوبی برای تغییر فضای خانه است و این نکته را فراموش نکنید.

چگونه از بهار برای چیدمان بهاری خانه ایده بگیریم؟

استفاده از رنگ‌های شاد در انتخاب کاغذ دیواری یا گل دار فضای شما را بیشتر بهاری جلوه می‌دهد.

چیدمان بهاری خانه
استفاده از رنگ‌های شاد و روشن، انرژی زا و رنگ‌های بهاری زنده را فراموش نکنید تا دکوراسیون بهاری داشته باشید.
در اتاق نشیمن نیز با گلدانی با رنگ روشن، کوسن‌های با رنگ شاد و رنگارنگ، نقاشی مهیج بهاری با گل‌های رنگارنگ و آوردن گیاهان طبیعی به خانه می‌توانید تغییر دکور داده و کاملاً فضایتان را به دکوراسیون بهاری تبدیل کنید.
احساس شادابی با همین کارهای کوچک به شما منتقل خواهد شد و شما انرژی بیشتری برای ادامه کارتان خواهید داشت، بدون اینکه هزینه زیادی بپردازید.
اگر چوب‌های لوازم خانه شما کهنه شده‌اند با کمی رنگ و خلاقیت می‌توانید با رنگ‌های شاد جان ببخشید و فضایتان را نو کنید.
دیوارهای پیش ساخته قیمت مناسبی دارند که می‌توانید با خرید آن‌ها در فضایتان تغییر خوبی ایجاد کرده و فضای جدیدی برای خودتان بسازید.

معجزه رنگ ها

نقش اساسی انتخاب رنگ را برای بهاری کردن فضایتان فراموش نکنید و از هر فرصتی برای استفاده از رنگ‌های شاد و هیجان انگیز بهاری استفاده کنید.

چیدمان بهاری خانه

یک دیوار پیش ساخته یا در واقع پارتیشنی گل‌دار فضای زیبایی را به شما می‌دهد و می‌توانید جهت تفکیک فضای خانه از آن‌ها استفاده کنید.
وسایل خانه سالم را می‌توانید با ایجاد تغییراتی کوچک نو و جذاب کرده و لازم نیست برای خرید وسایل جدید هزینه زیادی متحمل شوید.
بازسازی آشپزخانه، تعویض رنگ و طرح کاشی‌ها و … در آشپزخانه همگی با کمی هزینه و با خرید برچسب کاشی در رنگ‌های متنوع امکان پذیر خواهد بود . فضای شما را شاداب و تمیز خواهد کرد.

چقدر این مطلب برای شما مفید بود؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵

آیا این مفید بود؟

Thanks for your feedback!

نویسنده: سیده سمانه جلیلی

آخرین بروز رسانی

24 اسفند 1401

بروز رسانی توسط

شادی همتی

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *