هوشنگ نصیرزاده، در واکنش به احتمال حضور گسترش فولاد در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در جریان این موضوع نیستیم، اما ما همه معیارهای حرفه‌ای‌سازی را داریم. اتفاقاً تنها باشگاه حرفه‌ای ایران که طبق استاندارهای بین‌المللی فعالیت می‌کند، فقط گسترش فولاد است، چون هیچ کمکی از دولت دریافت نمی‌کند، دارای ورزشگاه اختصاصی است و تمامی معیارها را رعایت کرده است.

وی افزود: هیچ تیمی در ایران ورزشگاه اختصاصی ندارد و همه آنها هم به‌نوعی از اعتبارات دولتی استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین باشگاهی که می‌شود به آن حرفه‌ای گفت، فعلاً گسترش فولاد است که آن هم به‌خاطر تلاش‌های آقای زنوزی است. ما کاملاً آمادگی داریم که به لیگ قهرمانان آسیا برویم و می‌توانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

بیشتر بخوانید:

آسیایی شدن گسترش فولاد در صورت حذف یکی دیگر از نمایندگان ایران

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد درباره اینکه اعلام کرده بود باشگاه استقلال چک رضایت‌نامه داریوش شجاعیان را تا پایان هفته جاری پرداخت می‌کند و آیا با توجه به پایان هفته این اتفاق رخ داده است یا خیر، گفت: هیچ مشکلی وجود ندارد. یکی از باشگاه‌هایی که ما با آنها ارتباط صمیمی داریم، باشگاه استقلال است. فعلاً چک استقلال پاس نشده، اما این مشکل هم به‌زودی حل می‌شود.