به گزارش پارس نیوز، جان یامان بازیگر محبوب ترکیه ای که به تازگی با در سریال پرنده سحر خیر با بازیگر معروف دمت اوزدمیر همبازی شده است یکی از بازیگران پر کار ترک به شمار می رود که در حرفه های مختلف مشغول به کار است او مدل برند معتبری می باشد و یک دفتر وکالت نیز در ترکیه دارد. 

بیوگرافی و عکس های جان یامان

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه یدی تپه ترکیه می باشد، او در کنار بازیگری یک ورزشکار حرفه ای می باشد و می گوید خودم را با هیچکس مقایسه نمی کنم.

جان به ۵ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی و ترکی مسلط است، و بسکتیال، تنیسس روی میز و بدمینتون رو به شدت پیگیری می کند.

جان یامان

عکس های جان بازیگر ترک

جان یامان

بازیگر مشهور ترکیه ای

از نقش آفرینی‌ های وی می‌ توان به سریال زیبای (ماه کامل) اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ایفای نقش پرداخته است. وی هم‌ اکنون در سریال پرطرفدار پرنده سحرخیز همراه با بازیگر معروف دمت اوزدمیر ایفای نقش می کند.

جان یامان

جان و دمت اوزدمیر

جان یامان

بازیگر و مدل مشهور ترک

داستان سریال پرنده سحرخیز ، خوش اقبال با بازی جان یامان

صنم هر صبح بعد چند ساعت کار در مغازه پدرش کل روز رو با کتاب خواندن و خیالبافی سپری میکنه و از زندگیش بیش از اندازه راضی هست.ولی تا زمانی که پدر مادرش گفتند اگه شوهر مناسب برای خودش پیدا نکنه به زور شوهرش میدن. صنم هم میره محل کار خواهرش و شروع به کار میکنه. هنوز خبر نداره عشقی که آرزویش رو داشت اونجا منتظرشه. میشه روی دروغ ها عشق ساخت؟ صنم چی؟ میتونه عاشق جان (جان یامان) که ازش متنفره بشه؟

جان یامان

نوجوانی جان یامان

جان یامان

بازیگر ترک

روابط عاشقانه جان

گفتنی است جان یامان در سال ۲۰۱۵ در سریال عشق از روی لجبازی با یکی از بازیگران زن بنام Açelya Topaloğlu رابطه عاشقانه ای برقرار کرد اما مدتی بعد از هم جدا شدند

سپس یک دوره هشت ماه نیز با بستمسو اوزدمیر بود که در سال ۲۰۱۷ جدا شدند. اکنون شایعه رابطه وی با دمت اوزدمیر در فضای مجازی پخش شده است.

جان یامان

سریال های جان یامان

جان یامان

یامان بی شی کیست ؟

جان یامان (به ترکی استانبولی: Can Yaman) زاده ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر، مدل و وکیل اهل کشور ترکیه است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

جان در استانبول و خانواده‌ای که ریشه آن‌ها در یوگسلاوی است، متولد شد.وی تحصیلات خود را در کالج بیلفن و در پایه متوسطه گذراند و در یک دبیرستان ایتالیایی مشغول به تحصیل شد. یامان توانست تحصیلات خود را به عنوان دانش آموز نمونه و برتر به پایان رساند. او تحت برنامه بورسیه دانشجویان راهی آمریکا شد و در سال ۲۰۱۲ در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ‌التحصیل شد.

نخستین سریال او (قلب کار می‌کند) می‌باشد که در این سریال خوش درخشید. از نقش آفرینی‌های وی می‌توان به سریال زیبای (ماه کامل) اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ایفای نقش پرداخته‌است. سپس در سریال پرطرفدار پرنده سحرخیز همراه با بازیگر معروف دمت اوزدمیر به ایفای نقش پرداخت. بازی در این سریال برای جان یامان موفقیت‌های بسیاری در کشور ترکیه و نیز در سطح جهانی در پی داشت. جدیدترین سریال او سریال آقای اشتباه است که جز پربیننده‌ترین سریال‌های ترکیه در ۳ ماه اخیر بوده. گفتنی است که در این سریال با با پارتنر سابقش یعنی اوزگه گورل ایفای نقش کرده‌است.

عکس های جان یامان

Can Yaman accepts that he loves… – Gossip Hunters

عکس جان دیویت

Can Yaman Turkish Actors With Long Hair | Long hair styles men, Hot beards, Long hair styles

جان یاما

MV5BMGIxZDRmZDctY2I5NC00OGMzLTkwNDQtMWE3MDJmYzg1YjQ0XkEyXkFqcGdeQXVyMzA1ODY4NjQ@._V1_

جان دیوید بازیگر ترکی

بیوگرافی جان یامان Can Yaman - ژاویز

جان مایان

عکس های جان یامان Can Yaman بازیگر

عکس جان

زندگینامه جان یامان Can Yaman با عکس جدید شخصی

عکس جان دیوید

سکانسی از " جان دوییت در بیمارستان " از قسمت 48 ( اصلی ) سریال عطر عشق + زیرنویس

عکس های جان

جان یامان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

جان دیویت

عکس لخت جان یامان

CAN YAMAN SEXY HOT shirtless photo 8"x11" BUY 2, GET 1 FREE | eBay

والپیپر جان یامان

عکس های canyaman – سایت عکس

گردنبند جان یامان

بیوگرافی جان یامان Can Yaman - ژاویز

بیوگرافی جان یامان؛ عکس های جان یامان بازیگر ترکی نقش فرید در قرص ماه

بازیگر نقش جان در سریال عطر عشق

MV5BMTUzMTk3MjItOGY3Ni00YjdmLTllNGYtMWJlY2FkYjJlNzI5XkEyXkFqcGdeQXVyNDg4MjkzNDk@._V1_

عکس جان در سریال عطر عشق

سریال عطر عشق قسمت 16 – مشکی مدیا

عکس آقای جان در سریال عطر عشق

سریال عطر عشق

عکس های جان در عطر عشق

untitled

جان در سریال عطر عشق

دانلود سریال عطر عشق (دوبله فارسی پرنده سحرخیز) | طرفداری

عکس جان در عطر عشق

untitled

جان در عطر عشق

بیوگرافی جان یامان؛ عکس های جان یامان بازیگر ترکی نقش فرید در قرص ماه

بازیگر نقش جان در عطر عشق

https://funigma.com/wp-content/uploads/2019/02/Erkenci-kus.jpg

جان در فیلم عطر عشق

untitled

عکس جان در فیلم عطر عشق

Can Yaman is a Turkish actor and lawyer. Born: November 8 1989 (age 28 years) Is | Actors, Turkish actors, Turkish men

خالکوبی پرنده آلباتروس جان یامان

can-yaman-25-e1584721132472

ماشین جان در سریال عطر عشق

سریال عطر عشق قسمت ۱۲ دوبله فارسی - نماشا

untitled

عکس جان و صنم

عطر عشق سریال ترکیه ای عاشقانه و کمدی است که بسیار پر بیننده است . جان و صنم دو شخصیت اصلی داستان هستند . در ادامه عکس های عاشقانه و دونفره صنم و جان در سریال عطر عشق را مشاهده می کنید.

آیا دمت اوزدمیر از جان یامان حمایت میکند !!؟! - گیتی نیوز | گیتی نیوز

عکس صنم و جان

canem_kopilka_106500787_682227312334780_1432690435505965980_n

عکس عروسی جان و صنم

191

آقای جان و صنم

عکس سریال عطر عشق – سایت عکس

عکس های جان و صنم

untitled

عکس جان و صنم برای پروفایل

بیوگرافی جان یامان Can Yaman - ژاویز

دمت‌اوزدمیر کیست ؟

دمت اوزدمیر (متولد ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و رقصنده و مدل کشور ترکیه می‌باشد.

خانواده او از مهاجران بلغارستانی ساکن ترکیه می‌باشند. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد و پدر و مادر او در کودکی از هم جدا شده‌اند.

وی با بازی در نقش آیلین در سریال Sana Bir Sır Vereceğim شناخته شد. او بعد از سریال پرنده سحرخیز در سریال خانه‌ای که در آن زاده شدی تقدیر توست با ابراهیم چلیک‌کول ایفای نقش می کند.

در سال 2021 با خواننده اغوزهان کوچ وارد رابطه شد.

او کوچکترین فرزند از بین ۳ فرزند خانواده است. وی در ۷ سالگی و پس از طلاق والدینش به همراه مادرش آیشن شنر و خواهرش به شهر استانبول نقل مکان کرد و در ۸ سالگی به طور کامل پس از جدایی والدینش، ارتباطش را با پدر از دست داد. وی یک برادر به نام ولکان و یک خواهر به نام دریا دارد.

مادربزرگ او اصالتا از ترک های بلغارستان است که از بلغارستان و به ترکیه مهاجرت کرد. البته مادربزرگ او و برادرش بعدها به آلمان مهاجرت کردند.

حضور در سریال تلویزیونی “پرنده سحرخیز” (Erkenci Kuş) در سال ۲۰۱۸ از سریال های موفق و شناخته شده این بازیگر است که با بازیگر معروف ترک جان یامان همبازی شد. دمت در این مجموعه که تا سال ۲۰۱۹ ادامه داشت و از شبکه استار تی وی در طی یک فصل ۵۱ قسمتی پخش می شد نقش شخصیت صنم آیدین را ایفا می کرد.

پرنده سحرخیز از سریال های موفق کمدی است که در مراسم های مختلف کاندید دریافت جایزه شد و برخی از آنها را نیز از آن خود کرد. مطابق با بیوگرافی دمت اوزدمیر ، از جمله در مراسم اهدای جوایز Murex D’Or در سال ۲۰۱۹، دو بازیگر اصلی یعنی دمت اوزدمیر و جان یامان توانستند جایزه بهترین بازیگر زن خارجی و بهترین بازیگر مرد خارجی را کسب کنند.

اوزگه گورل در عطر عشق

اوزگه گورل (ترکی استانبولی: Özge Gürel‎؛ زاده ۵ فوریه ۱۹۸۷) بازیگر زن سینما و تلویزیون ترکیه است.

او در منطقه سیلیوری به دنیا آمده است. او تا زمان اتمام دبیرستان در سیلیوری زندگی کرد. او از بخش تجارت بین الملل دانشگاه بیکنت انصراف داد و در دروس بازیگری و سپس در مدیریت بازیگری شرکت کرد. او کار بازیگری خود را با شخصیت زینب در سریال دخترم کجاست آغاز کرد. بعداً او در مجموعه های تلویزیونی حریم سلطان بازی کرد. او در سال 2014 در سریال جزر و مد نقش آدا را بازی کرد. در سال 2014 ، او به عنوان بازیگر اصلی مجموعه تلویزیونی فصل گیلاس شناخته شد و در این سریال نقش اویکو آجار را بازی کرد. این سریال باعث ایجاد رابطه عاشقانه بین سرکان چای اوغلو و او شد و این دو چند سالی هست که رابطه عاشقانه بسیار خوبی با هم دارند. در سال 2017 ، او نقش اصلی را در مجموعه تلویزیونی ستاره های شاهد منن ایفا کرد. سپس در سریال ماه کامل نقش نازلی پونار را بازی کرد. در سال های 2018-2019 ، او در سریالی به نام زوج طلایی شخصیتی به نام "نیلوفر" را بازی کرد. در سال 2019 ، ماه کامل در ایتالیا شروع به پکرد کرد. در سال 2019 ، او چهره تبلیغاتی شرکتی به نام پنتی شد. در سال 2020 ، او با همبازی سابق خود جان یامان در سریال آقای اشتباه به بازی پرداخته است.

دوست دختر جان یامان کیست ؟

جان یامان سال 2015 در سریال عشق از روی لجبازی با یکی از بازیگران زن بنام Açelya Topaloğlu رابطه عاشقانه ای برقرار کرد اما مدتی بعد از هم جدا شدند.

طبق گفته ی جان یامان، بیشترین رابطه ی عاشقانه ی جان یکسال طول کشیده ،جان میگه من دم به دقیقه عاشق نمیشم ، شاید منظورش اینه که رو ابطی که تا حالا داشته هیچ کدوم عشق واقعی نبودن و صرفا یه رابطه بودن .

جان اولین رابطه جدیش رو سر صحنه فیلم “عشق از روی لجبازی” با همبازیش آچلیا توپالوغلو که نقش دِفنه رو در این سریال بازی می کرد تجربه کرد. روابط عاشقانه این دو بازیگر چنان احساسی بود که این زوج حتی در صحنه های عاشقانه این فیلم هم احساسات شونو پنهان نمیکردن . تا حدی که یکی از صحنه های احساسی بین دو شخصیت یالین و دفنه در این سریال تبدیل به سوژه کاربران شبکه اجتماعی شد و یکی از پربحث ترین موضوعات بین هواداران این دو بازیگر بود .

اما این رابطه به داغی عشقشون توی سریال نبود و خیلی زود به جدایی منجر شد.

Can Yaman - Açelya Topaloğlu | Uomini bellissimi, Vera bellezza, Uomini

بیوگرافی اچلیا توپال اوغلو

آچلیا توپالوغلو متولد 19 نوامبر 1986 در ترکیه می باشد. این بازیگر بیشتر به خاطر حضور در سریال Darisi Basimiza شناخته می شود.

وی 162 سانتی متر قد و مجرد می باشد. وی در دوران کودکی به آموزش رقص پرداخت تا اینکه در دوران دانشگاه به یک گروه رقص پیوست .پس از آن در سال ۲۰۰۸ – ۲۰۰۹ تحصیلات موسیقی خود را دریافت کرد .

بیوگرافی-بازیگر-نقش-درین-در-سریال-مریم-1

جان یامان سپس یک دوره هشت ماهه نیز با Bestemsu Ozdemir بود که در سال 2017 جدا شدند.

MV5BMDZmZGQ5ZWYtNGEwZC00MTQ2LTkxNmEtOGNkNmNkNTQ4NjcwXkEyXkFqcGdeQXVyNDg4MjkzNDk@._V1_

جان یامان در سال 2018 با دمت اوزدمیر که در سریال پرنده سحرخیز نقش صنم را بازی می کرد همبازی بود اما این عشق از سریال به دنیای واقعی نیز کشیده شد.

این زوج از سال 2019 با یکدیگر روابط عاشقانه ای رو شروع کردند.

پایان رابطه جان و صنم

در سال 2020 یک روزنامه نگار بنام (Dubram Ozlerrich) افشاء کرد این زوج در حالی به سمت نامزدی می رفتند که دمت بعد از اینکه مطمئن شد جان روابط گذرا را به روابط پایدار ترجیح می دهد به رابطه عاشقانه شان پایان داد.

بیوگرافی جان یامان Can Yaman - ژاویز

عکس دوست دختر جدید جان یامان

طبق تصاویر اینستاگرام در حال حاضر جولیا دیلتا لوتا دوست دختر جدید جان یامان است.وی مجری تلویزیون ایتالیا از کاتانیا سیسیل است.

Can Yaman: "Diletta Leotta amore leale". Le parole sul matrimonio

همسر واقعی جان یامان کیست ؟

دوست دختر واقعی جان یامان کیست؟

دلیتا لئوتا (Diletta Leotta) در حال حاضر نامزد جدید جان یامان است. مجری زیبا و جنجالی ایتالیا همیشه با ظاهری آراسته و زیبا با لباس هایی بدن نما در تلویزیون ظاهر میشود.

این مجری در حال حاضر 30 سال سن دارد(August 16, 1991 (age 29)). دیلتا لئوتا با بیشت از 7 میلیون فالوور در اینستاگرام یکی از چهره های معروف و محبوب در فوتبال ایتالیا است. او مدل و ورزشکار فیتنس هم می باشد. گزارشهای دیلتا لئوتا با بازیکنان محبوب همیشه جنجال ساز است زیرا زیبایی بی نظیر او چشمان همه بازیکنان را به خود جذب میکند.

مجری زیبای ایتالیایی خودش هم از جنجال بدش نمی آید و همیشه لباس هایی میپوشد که خیلی بدن نما و کمتر در ورزشگاه فوتبال شاهده اینچنین تیپ هایی هستیم به طوری که در یکی از بازی های سری آ با عبور از رو به روی نیمکت تیم ناپولی همه نگاه ها را به خود خیره کرد.

عکس همسر واقعی جان یامان

1612882258_1612519176_leotta_can

عکس جان یامان و همسر واقعیش

1612882215_diletta_leotta

عکس جان یامان و همسرش

Diletta Leotta e la partenza di Can Yaman: ora il vero motivo della rottura