پشت پرده جلسات معاونین وزارت خارجه / تئوری پردازی برای ورود بازرسان آژانس به پادگانها

گروه سیاسی- جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا باز به ما القا نکنند که اگر فلان کار را بکنیم مشکلات و دشمنی ها برطرف می شود، تصریح کرد: در بحث و مذاکرات هسته ای هم همین را گفتند. می گفتند مذاکره باید شود تا دشمنی ها برطرف شود، اما دیدیم که مذاکره انجام شد ولی دشمنی ها نه تنها برطرف نشد، بلکه بیشتر و حتی 10 برابر شد.

وی با اشاره به بیشتر شدن تبلیغات اسلام هراسی و ایران هراسی در منطقه، تصریح کرد: در آن زمان آقای ظریف وزیر خارجه مرتب جواب اینجانب را می داد که ما دنبال این هستیم تا با مذاکره ایران هراسی و اسلام هراسی را ریشه کن کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری در باره زیاده خواهی های دشمنان افزود: آقای ظریف باید بداند که ایران هراسی و اسلام هراسی یک امر واقعی در عالم نیست بلکه چند کشور خبیث همچون آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در دنیا علیه ایران جو سازی می کنند و مابقی کشورها با ما رابطه دارند.

کریمی قدوسی با بیان اینکه ما رابطه خود را با کشوری قطع نکردیم، گفت: آنها از ما نمی ترسند و ما هم از آنها نمی ترسیم.

وی تصریح کرد: ما زمزمه هایی از جلسات و پشت درهای بسته وزارت خارجه می شنویم که در اتاقهایی در وزارت خارجه معاونینی در باره ورود بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در حال بحث هستند.

چهره شاخص مجلس تصریح کرد: این عده از معاونین وزارت خارجه می گویند ما که در پادگانها کار خلاف، مخفی و فعالیت هسته ای نداریم. اشکالی ندارد بازرسان آژانس بیایند و بازرسی کنند.

کریمی قدوسی افزود: آقایان دارند اینها را تئوری پردازی می کنند.

وی تصریح کرد: بعد از این تئوری پردازیها، یک دفعه فردی پیدا می شود مثل نهاوندیان مشاور رئیس جمهور موضع گیری می کند که اگر جوابش را ندهند، فردا تعدادی روزنامه ها تیتر می زنند و یک موجی درست می کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بعد عده ای می گویند راست می گویند بگذارید بروند تا از پادگانها بازرسی کنند.

کریمی قدوسی افزود: آقایان باید مواظب باشند تا کاری نکنند همان برخوردی که با بنی صدر و منافقین شد با آنها شود.