چرا کرباسچی از اعلام لیست اموال خود طفره می رود؟!

گروه سیاسی- کرباسچی که دبیرکلی حزب کارگزاران را بر عهده دارد و از طرفداران پر و پا قرص شیخ حسن روحانی  در نشست‌خبری ستاد نامزد متبوعش در واکنش به اعلام دارایی نامزدها و اطرافیانش که توسط قالیباف مطرح شد گفته اینکه افراد به عنوان نامزد بیایند و لیست دارایی خود را اعلام کنند نوعی کار تبلیغاتی است و از نظر ما جنبه تخریبی دارد. 

به گزارش افکارنیوز، وی در پاسخ به این سوال که آیا حاضر هستید به عنوان حامی روحانی و از سیاسیون شاخص حزب کارگزاران اموال خودتان را علام کنید تا انگیزه‌ای برای کاندیداها برای اعلام دارایی‌هایشان باشد؟ تصریح کرد اگر شما دارایی‌های خود را اعلام کردید بنده نیز قطعاً اعلام خواهم کرد.

به راستی چرا کرباسچی از اعلام اموال خود طفره می رود؟

مردم هنوز دادگاههای کرباسچی را به دلیل فساد اقتصادی از یادشان نرفته است، وی به اتهام برداشت 260 میلیون تومان جهت ستاد کارگزاران، 25 میلیون تومان به نامزدهای انتخابات مجلس، 60 میلیون تومان به شخصی دیگر، 87 میلیون تومان برای خود، خرید 90 هزار دلار از حساب مدیران شهرداری و پرداخت به نماینده جمهوری اسلامی در نیویورک، پرداخت 50 میلیون تومان به تعدادی از مدیران شهرداری به 3 سال زندان و 10 سال انفصال از خدمات دولتی و بازگرداندن اموال محکوم شد.وی همچنین به دلیل تضییع سه و نیم میلیارد (که نیمی از آن به حساب شهرداری باز نگشته بود) به چهار سال حبس و 60 ضربه شلاق تعلیقی محکوم شد.

مطمئنا کسی که فساد اقتصادی در کارنامه او و همفکرانش وجود دارد نباید هم منابع مالی و درآمدها و اموال خود را اعلام کند زیرا با منش و رفتار آنها منافات دارد.

ضرب المثلی آشنا وجود دارد که می گوید آن را که پاک است از محاسبه چه باک است، اگر آقای کرباسچی و همفکرانش مشکلی ندارند چرا نباید اموال خود را اعلام کنند، آیا زندگی این افراد و کارگزارانی ها با ساده زیستی منافات دارد؟

صحبت های کرباسچی کاملا با وعده آزادی و شفافیت و راستگویی که به مردم می دادند منافات دارد ،مگر همین آقایان در طول این سالها ادعای آزادی نداشتند پس چرا در بزنگاهها طفره می روند و از پاسخ به مردم شانه خالی می کنند؟

مردم حق دارند بدانند به چه کسانی رای می دهند وچه کسانی هستند که این نامزدها را حمایت می کنند، کرباسچی نیز حامی دولتی است که در آن بزرگترین فساد های اقتصادی و حقوق های نجومی در آن رخ داده است.