عمل های زیبائی

جراحی زیبایی

عمل های زیبائی

جراحی زیبایی

عمل تزریق چربی

عمل تزریق چربی

تزریق چربی صورت و بدن یک روش گسترده تر نسبت به استفاده از سایر پر کننده های تزریقی است؛ به این دلیل که برای استفاده از این روش نیاز به لیپوساکشن موضعی نیز هست. روش کار در تزریق چربی صورت و بدن به این شکل است که ابتدا دکتر متخصص مقداری از چربی در نواحی که چربی مازاد وجود دارد از طریق تکنیک لیپوساکشن از بافت بدن بیمار برداشت کرده و پس از آماده سازی چربی آن را به محل مورد نظر بیمار تزریق می کند. برای آماده سازی تزریق چربی به صورت و بدن بهتر است از کشیدن سیگار و مصرف قرص هایی از قبیل آسپرین، داروهای ضد التهابی و مکمل های گیاهی اجتناب کنید.


بهترین محل هایی که می توان چربی را برداشت کرد در افراد مختلف متفاوت است و منطقه ای مناسب است که تزریق چربی به صورت آن با رژیم غذایی کم نمی شود. برای این منظور نواحی ران ها، پهلوها، کنار زانو چربی مقاوم تری دارند و اغلب از این مناطق استفاده می شود.

عمل تزریق چربی حدود 2 تا 3 ساعت طول می کشد و اغلب بیماران به راحتی و بدون احساس درد این عمل را انجام می دهند. همچنین انجام تزریق چربی نیاز به بیهوشی ندارد و برای استفاده از روش تزریق چربی صورت و بدن معمولا تزریق چربی به دست از بی حسی موضعی استفاده کرده و نوع عمل سرپایی می باشد.


در این روش با سوزن های مخصوص شبیه عمل های لیپوساکشن چربی از قسمت های خاص بدن بیمار گرفته شده و بعد از جدا کردن ناخالصی و تبدیل به چربی خالص به داخل ناحیه مورد نظر جهت افزایش حجم آن ناحیه تزریق می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد