پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

لیزر موهای زائد چیست : مزایا، عوارض، هزینه ها

۹ بازديد

 

رشد موهای زائد یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که تقریبا همه افراد با رسیدن به بلوغ آن را تجربه می‌کنند. لیزر موهای زائد نه‌تنها ظاهر بدن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، بلکه رشد آن‌ها در بعضی از نقاط بدن مانند زیربغل مشکلاتی مانند عرق کردن و بو گرفتن را به همراه دارد. از طرفی اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری مانند زخم شدن، خارش و حتی در بعضی از موارد باعث تیره شدن پوست می‌شود. ضمن اینکه اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد کاری زمان‌بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست.

چه عواملی بر هزینه لیزر موهای زائد بدن موثرند؟

در گذشته قیمت لیزر را با توجه به تعداد شات‌های دستگاه محاسبه می‌کردند. امروزه قیمت گذاری با توجه به ناحیه‌ی تحت درمان و جنسیت تعیین می‌شود. مثلاً هزینه لیزر موهای زائد بدن خانم‌ها با هزینه لیزر موهای زیر بقل آقایان تفاوت قیمت دارد.

عوامل موثر بر هزینه لیزر امروزه به سه عامل کلی بستگی دارد: دستگاه لیزر، مهارت و تجربه‌ی کادر درمانی و همچنین ناحیه‌ی تحت درمان. دو مورد اول باعث تعیین قیمت پایه‌ای برای لیزر هر ناحیه می‌شود.

مزایا و عوارض لیزر صورت

لیزر صورت بر خلاف سایر روش های دیگر، عوارض چندانی ندارد و عوارض آن بسیار جزئی و ساده هستند که آن هم به علت از بین رفتن پیاز مو به وجود می آیند و خود به خود از بین می روند.

می توان از لیزر موهای زائد صورت به قرمزی و التهاب پوست و یا سوزش پوستی اشاره کرد. همچنین در موارد بسیار نادری سوختگی، تاول، لک، عفونت و آکنه دیده شده است.

اما به طور کلی این روش کمترین و جزئی ترین عوارض ممکن را برای شما خواهد داشت. توجه داشته باشید انجام لیزر در کلینیک های معتبری که از دستگاه های پیشرفته و زیر نظر پزشک متخصص استفاده می کنند، عوارض آن را به شدت کاهش می دهد. بنابراین در انتخاب خود نهایت دقت را به عمل آورید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.