روش های زیبایی پوست و مو

معرفی روش های زیبایی پوست و مو

روش های زیبایی پوست و مو

معرفی روش های زیبایی پوست و مو

میزان مدت اثر گذاری بوتاکس چه قدر می باشد؟

طول مدت اثر تزریق بوتاکس در هر فرد متفاوت از دیگران است اما معمولاً نتایج تا ۴ ماه باقی می‌مانند. زمانی که اثر بوتاکس از بین برود، عضلات شل‌شده دوباره به حالت قبل خود بازگشته و چین و چروک‌های صورت بازمی‌گردند. اگر شما درمان را ادامه ندهید، چین و چروک‌ها و خطوط ریز به مرور دوباره بازمی‌گردند. هر چه درمان بیشتر ادامه یابد، چین و چروک‌ها کمتر می‌شوند.

هر تزریقی ممکن است درد داشته باشد اما سوزن‌هایی که برای تزریق بوتاکس به کار برده می‌شوند بسیار ریز هستند بنابراین درد بسیار کمی دارند. محل تزریق را می‌توان با کرم‌های بیحس کننده موضعی یا با استفاده از بسته‌های یخ که ۱۰ تا ۲۰ دقیقه قبل از انجام تزریق روی ناحیه تحت درمان قرار داده می‌شود، بیحس کرد تا شما درد کمتری احساس کنید. شما پس از رفع اثر کرم‌های بیحس کننده ناراحتی کمتری احساس خواهید کرد. در زیر به برخی دیگر از عوارض جانبی ناشی از تزریق بوتاکس اشاره شده است.

برخی از عوارض جانبی احتمالی تزریق بوتاکس عبارتند از: سر دردهای ناپایدار، تورم، کبودی، درد در هنگام تزریق، احساس جمع شدگی پوست، خارش، بیحسی، عدم تقارن (ناهمواری)، ضعف موقتی عضلات گردن، افتادگی موقتی پلک‌ها یا ابروها (پتوز)، اختلالات موقتی در بلع. این عوارض جانبی در صورتی که تزریق توسط دکتر خوب تزریق بوتاکس انجام شود، به ندرت اتفاق می‌افتند اما در برخی موارد بروز آنها گزارش شده است. در تعداد بسیار کمی از افراد، تزریق به خوبی جواب نمی‌دهد یا اثر آن کمتر از موعد معمول از بین می‌رود. از نظر تئوری و نظری بروز عوارض ناشناخته محتمل است. احتمال بروز کبودی پس از تزریق بوتاکس در صورتی که بیمار از ویتامین ای، آسپیرین، کومادین، موترین و داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی استفاده کرده باشد افزایش می‌یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد