بهترین مرکز زیبایی تزریق چربی در ایران

چهارشنبه 18 خرداد 1401
16:01
لادن

منظور از تزریق چربی چیست ؟

همان‌طور که گفتیم سلول‌های چربی زیر پوستی در لایه درم قرار دارند؛ در عمل تزریق چربی سلول‌هایی که از قسمت‌هایی مانند شکم، پهلوها یا نواحی داخلی ران‌ها برداشت شده‌اند به این لایه تزریق می‌شوند تا جای چربی‌های از دست رفته را بگیرند. این سلول‌ها باید طی فرایندی با دستگاه سانتریفیوژ کاملا خالص و یکدست شوند تا هیچ مشکلی برای متقاضیان به وجود نیاورده و بتوانند به خوبی با بافت سایر قسمت‌های بدن ترکیب شوند.

با استفاده از این عمل می‌توان مشکل پیری زودرس پوست و بروز چین و چروک‌ها و خطوط مختلف در چهره یا بعضی قسمت‌های بدن مانند روی دست‌ها، گردن و ناحیه دکلته را به طور کامل برطرف کرد. علاوه بر این تزریق چربی دارای کاربرد زیبایی نیز هست و می‌توان آن را برای حجم بخشیدن به گونه‌ها، لب‌ها، باسن و سینه استفاده کرد. این روش برای زاویه سازی صورت نیز بسیار کاربردی است و فرمی متفاوت و جذاب به چهره شما خواهد بخشید.

در مقایسه با سایر روش‌های زیبایی و جوان‌سازی، تزریق چربی ماندگاری بیشتری دارد و عوارض آن از جراحی بسیار کمتر است؛ هرچند که نتایجی که ایجاد می‌کند بسیار شبیه به جراحی بوده و طبیعی است. نکته مثبت اینکه در این روش خبری از مواد شیمیایی نیست و چیزی که برای جوان‌سازی صورت استفاده می‌شود چربی‌های بدن خود شما است. در نتیجه در آن خبری از واکنش‌های آلرژیک نیست و می‌توانید در طولانی مدت نیز با خیال راحت از این روش جوان‌سازی استفاده کنید.

تزریق چربی در کدام قسمت‌های بدن امکان‌پذیر است؟

شما می‌توانید از روش تزریق چربی برای جوان‌سازی و برطرف کردن مشکلات مختلف در اکثر بخش‌های بدن استفاده کنید؛ اما بخش‌هایی از بدن هستند که این روش در آن‌ها بهتر جواب داده است و بخش زیادی از متقاضیان به نتایج دلخواه خود از این طریق رسیده‌اند.

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت از پرطرفدارترین کاربردهای این روش است و می‌تواند به شما برای برطرف کردن خطوط چهره یا اصلاح فرم آن کمک کند. در این بخش می‌توان برای برطرف کردن خط اخم و لبخند، خطوط افقی پیشانی یا حتی خطوط ریزی که در اطراف چشم‌ها ایجاد شده‌اند استفاده کرد. علاوه بر این می‌توان خطوط ایجاد شده در نواحی گردن و دکلته را نیز برطرف کرد. این نواحی اغلب دچار فرورفتگی‌های متعددی می‌شوند و رگ‌ها یا استخوان‌های آن‌ها کاملا مشخص است. با تزریق چربی می‌توان این فرورفتگی‌ها را برطرف کرد و پوست را به حالت طبیعی خود برگرداند.

علاوه بر این‌ها تزریق چربی مانند تزریق ژل برای حجم بخشیدن به گونه‌ها و لب‌ها نیز استفاده می‌شود. اگر متقاضیان احساس می‌کنند که دو طرف صورت آن‌ها متقارن نیست یا چانه‌شان باید کمی خوش‌فرم تر باشد می‌توانند روی این روش حساب باز کنند. به علاوه زاویه سازی صورت با تزریق چربی یکی از محبوب‌ترین کاربردهای این روش است که برای افرادی با صورت‌های گرد و تپل بسیار کاربردی خواهد بود و حالتی متفاوت به چهره آن‌ها می‌بخشد. این روش برای از بین بردن جای زخم، جوش و آکنه نیز بسیار مناسب خواهد بود.

روش‌های مختلف تزریق چربی

تاکنون روش‌های مختلفی برای تزریق چربی ابداع شده است که در ایران نیز از برخی از آن‌ها استفاده می‌شود. در این بخش توضیحات مختصری در خصوص هر روش ارائه خواهیم داد تا زمانی که شما نام آن‌ها را در کلینیک می‌شنوید تا حدی در این باره آگاهی داشته باشید.

تزریق چربی به روش نانوفت

تزریق چربی به روش نانوفت همان چیزی است که به عنوان تزریق چربی با سلول‌های بنیادی نیز شناخته می‌شود. در این روش بعد از خالص کردن چربی‌ها از سلول‌های بنیادی برای غنی سازی و بهبود خواص ترمیمی استفاده می‌کنند و سپس ماده حاصل به زیر پوست تزریق خواهد شد. با توجه به اینکه سلول‌های بنیادی خاصیت تکثیر و تبدیل شدن به سلول‌های سالم پوستی دارند بعد از تزریق بافت‌های پوست با سرعت زیادی ترمیم می‌شوند و علاوه بر برطرف شدن جای جوش، زخم و آکنه کیفیت پوست نیز به طرز چشمگیری بهبود پیدا می‌کند.

تزریق چربی به روش میکروفت

در تزریق چربی به روش میکروفت دیگر از سلول‌های بنیادی استفاده نمی‌شود و این بافت‌های زنده چربی است که به زیر پوست تزریق خواهد شد. به همین دلیل این روش خاصیت حجم بخشی نیز دارد و می‌تواند بافت فرو رفته پوست را به حالت عادی برگرداند. مدت زمان انجام عمل تزریق با روش میکروفت کوتاه‌تر است و مراحل کمتری را نیز نیاز دارد. این موضوع به دلیل عدم نیاز به تغلیظ و توانمند سازی سلول‌های خارج شده با استفاده از سلول‌های بنیادی است.

کاندیدای مناسب تزریق چربی

تزریق چربی را مانند تزریق بوتاکس می‌توان برای همه افراد در هر سن و سالی استفاده کرد؛ تنها نکته مهم این است که فرد باید چربی کافی برای تزریق داشته باشد. با توجه به اینکه در این روش نمی‌توان از چربی‌های بدن فرد دیگری برای تزریق استفاده کرد، فرد باید چربی‌های اضافه در شکم، پهلوها یا ران‌ها داشته باشد تا بتوان از آن‌ها برداشت کرد و به برطرف کردن چین و چروک‌ها یا خطوط موجود در چهره و سایر نواحی بدن پرداخت. در مواردی که از این عمل برای افزایش حجم یک ناحیه مانند سینه یا باسن استفاده می‌شود حجم چربی مورد نیاز بالاتر می‌رود؛ در نتیجه شخص نیز باید ذخیره چربی بیشتری داشته باشد.

علاوه بر این موضوع می‌توان گفت که این عمل برای مواردی که در لیست زیر قرار دارند بسیار مناسب خواهد بود و در مقایسه با روش‌های دیگر بهتر جواب می‌دهد.

از بین بردن چین و چروک و خطوط ایجاد شده در صورت، گردن یا ناحیه دکلته،

برگرداندن حجم از دست رفته و پر کردن قسمت‌های فرو رفته پوست،

از بین بردن جای زخم و اسکار، بریدگی یا بخیه‌های قدیمی،

قرینه کردن فرم و حالت بخش‌های مختلف چهره مانند گونه‌ها، چانه، اطراف لب، بینی و

افزایش حجم سینه، باسن، لب‌ها و گونه‌ها،

زاویه سازی صورت.

تزریق چربی

نمونه تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به چه افرادی توصیه نمی‌شود؟

با وجود اینکه از نظر سنی و جنسیتی محدودیتی برای تزریق چربی وجود ندارد؛ اما این روش را نمی‌توان برای همه افراد به کار برد. به همین دلیل هم هست که پزشک قبل از انجام عمل شما را به طور کامل معاینه می‌کند تا مطمئن شود که کاندید مناسبی برای تزریق هستید. به طور کلی پزشکان تزریق چربی را به افراد زیر توصیه نمی‌کنند.

کسانی که چین و چروک‌های بسیار عمیقی دارند.

کسانی که پوستشان خاصیت ارتجاعی خود را به طور کامل از دست داده و حجم بالایی از چربی‌های زیر پوست از بین رفته‌اند.

کسانی که به بیماری‌های خاص مانند مشکلات انعقاد خون، دیابت، سرطان، فشار خون و… مبتلا هستند.

افراد لاغری که در نواحی برداشت چربی اضافه ندارند.

مراقبت‌های لازم قبل از تزریق چربی

اولین و مهم‌ترین نکته قبل از تزریق چربی این است که به دنبال یک مرکز معتبر برای تزریق بگردید که دستگاه‌های باکیفیت و به‌روز و پزشکانی حاذق و باتجربه دارد. این مرحله بسیار مهم است و باید به اندازه کافی برای آن وقت بگذارید و پرس و جو کنید. بعد از پیدا کردن این کلینیک باید در جلسه مشاوره شرکت کنید تا پزشک ضمن انجام معاینات لازم از انتظارات شما مطلع شود و آن‌ها را واقعی‌تر کند. علاوه بر این پزشک باید تشخیص دهد که شما کاندید مناسبی هستید و محل‌های مناسب برای برداشت و تزریق را نیز مشخص کند. به همین دلیل در جلسات مشاوره به طور کامل شرکت کنید و بدون تعارف همه سوالات خود را از پزشک بپرسید.


[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما : امتیاز شما ثبت شد ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به روش های جوانسازی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]