روش های جوانسازی پوست صورت

روش های جوانسازی پوست صورت

روش های جوانسازی پوست صورت

روش های جوانسازی پوست صورت

بهترین هزینه ی تزریق بوتاکس

عوامل موثر بر هزینه بوتاکس

از جمله عوامل موثر در هزینه نهایی تزریق بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وسعت ناحیه درمان : یکی از عوامل بسیار مهمی که بر روی هزینه بوتاکس تاثیر می گذارد، وسعت ناحیه درمان است که هر چه ناحیه ای که تزریق باید انجام شود، وسیع تر باشد، هزینه نهایی نیز بیشتر خواهد بود. به عنوان مثال، هزینه تزریق بوتاکس گونه بیشتر از تزریق بوتاکس به اطراف چشم ها یا ما بین ابروها می باشد.

میزان دوز تزریق بوتاکس : هر چه شدت و عمق چین و چروک ها بیشتر باشد، دوز تزریق بوتاکس بیشتر می شود و هزینه نهایی افزایش خواهد یافت تا نتایج مطلوب تر و ایده آل تری حاصل گردد. به همین خاطر، توصیه می شود به منظور صرفه جویی در هزینه ها، به محض مشاهده اولین خطوط ایجاد شده روی صورت و قبل از عمیق شدن آن ها، برای انجام این روش درمانی اقدام کنید.

برند بوتاکس : انواع مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی بوتاکس در بازار در دسترس هستند که از لحاظ مواد اولیه، کیفیت و ماندگاری، تفاوت هایی با یکدیگر دارند که همین موضوع باعث می شود از لحاظ قیمت نیز باهم متفاوت باشند. برندهای خارجی مانند دیسپورت که تحت تاثیر نوسانات ارز قرار می گیرند، گران قیمت هستند اما در مقابل، برندهای ایرانی مانند مسپورت و دیستون که تولید کشور خودمان هستند، ارزان تر هستند.

دستمزد پزشک : مهارت و تخصص پزشکی که تزریق بوتاکس گونه را انجام می دهد، از جمله عوامل موثر بر هزینه نهایی بوتاکس می باشد. کاملا بدیهی است که پزشک برای تجربه و مهارت خود دستمزدی را در نظر می گیرد و زمانی که شما هزینه بیشتری را بابت تخصص پزشک پرداخت می کنید، از حاصل شدن نتایج ایده آل اطمینان خواهید داشت

در کاربرد های درمانی بوتاکس نیز هزینه ی تزریق بوتاکس متفاوت می باشد. به عنوان مثال هزینه ی تزریق بوتاکس کف دست به عوامل مختلفی بستگی دارد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد