بهترین روش های جوانسازی صورت بهترین روش های جوانسازی صورت .

بهترین روش های جوانسازی صورت

تفاوت روش های مختلف کاشت مو

کاشت مو به روش HRT چیست؟

اگر به هر دلیل نتوانیم گرافت های طبیعی  موی افراد را برداریم باید از این روش استفاده کنید. در این روش فولیکول های مو به صورت طبیعی تولید نمی شوند کاملا مصنوعی به پوست سر انتقال داده می شود. پزشک ها پارامترهایی مثل جنس مو و رنگ مو را مورد شناسایی قرار می دهند. ولی نتیجه این روش مانند کلاه گیس به پوست سر چسبانده می شود.

به وجود امدن تار موها برخلاف گرافت های مو طبیعی با این روش نمی توانند رشد کنند بهمین خاطر اگر رشد نکنن موها به همین اندازه باقی می ماند  اگر یک سال زمانی را برای این روش در نظر بگیریم. که فرد مجبور به دوبار ترمیم موها می شود. ولی برای دوبار ترمیم موها باید مراحل که قبل گذراندید از جمله هزینه ان را همه را باید برای کاشت مجدد موها در نظر بگیرید.

نحوه کاشت مو سر به روش HRT

در این روش گرافت های طبیعی به گرافت های مصنوعی برای کاشت مو استفاده می کند. جنس گرافت ها از نوع پلمیر یا ترانس درمال نام دارد ضخامت گرافت های مو مصنوعی 35 میلی متر است ولی پزشکان سعی می‌کنند مثل گرافت های طبیعی عمل کنند. یکی از راه های کاشت موHRT مطابقت گرافت های مصنوعی با موهای طبیعی افراد است گرافت های مصنوعی باید انقدر طبیعی باشد که افراد متوجه نشوند این گرافت ها مصنوعی هستند در این مرحله رضایت متقاضیان و نتیجه کاشت گرافت های مصنوعی خیلی اهمیت دارد.

اگر موهای مصنوعی ظاهر طبیعی نداشته باشد برای افراد مشکل ساز می شود. به همین خاطر با استفاده از دستگاه اسکن از استحکام جنس مو و رنگ موها مطمئن می شوید. و این گرافت های مصنوعی با این مشخصات که گفته شده مطابقت دارد. و طبق آمار تراکم از قبل تعیین شده درست می شود.

کاشت مو FUE که به استخراج واحد فولیکول معروف است یا بعضاً به آن پیوند واحد فولیکول گفته می شود نوعی عمل جراحی کاشت مو است که شامل استخراج فولیکول های مو از قسمت دهنده بدن ، معمولاً طرفین و قسمت پشت سر می باشد.

این فولیکول ها در مناطقی که تحت تأثیر قرار گرفته یا تحت درمان قرار می گیرند کاشته می شوند.

به طور معمول ، برای مردانی که از طاسی رنج می برند ، این روش بسیار مفید می باشد

چه دستورالعمل هایی را باید قبل از عمل کاشت مو FUE دنبال کنم؟

هنگامی که از نظر جسمی برای انجام یک عمل کاشت مو FUE آماده می شوید ، دستورالعمل های خاصی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید:

قبل از عمل به مدت یک هفته هیچ داروی ضد التهابی مصرف نکنید.

قبل از عمل کاشت مو به روش FUE ، هیچ ویتامین B یا E مصرف نکنید ،

این شامل هر مولتی ویتامین نیز می شود ، زیرا این قرص ها خونریزی را افزایش می دهد.

داروهای تجویز شده برای شما و داروهای بیماری های قلب و فشار خون باید مطابق پزشک تا روز عمل مصرف شوند

اگر سیگار می کشید و مشروبات الکلی مصرف می کنید ، دو هفته قبل از عمل سیگار کشیدن و مشروبات الکلی را ترک کنید ، زیرا سیگار کشیدن و نوشیدن می تواند در روند بهبودی اختلال ایجاد کند.

اگر موهای خود را رنگ می کنید ، سه روز قبل از عمل موهای خود را رنگ کنید و حتماً در روز عمل ، پوست سر خود را تمیز کنید.

ممکن است برخی از پزشکان از شما بخواهند که قبل از انجام عمل صبحانه و ناهار بخورید ، در حالی که برخی دیگر ممکن است از شما بخواهند حداقل 12 ساعت قبل از عمل از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. لطفا دستورالعمل های پزشک خود را دنبال کنید.

بعضی از پزشکان ممکن است به شما توصیه کنند که موهای خود را در روز انجام عمل کاملاً بشویید ، در حالی که برخی از آنها چنین نیستند.

بنابراین لطفا دستورالعمل پزشک خود را دنبال کنید.

در روز عمل جراحی هیچ گونه اسپری مو یا سایر محصولات آرایش مو استفاده نکنید.

در روز عمل هیچ نوشیدنی که حاوی کافئین می باشند را ننوشید.

کاشت مو به روش SUT

تفاوت اصلی کاشت مو SUT با روش FUE نحوه استخراج گرافت‌ها از منطقه اهداست. در این روش از دستگاه‌های مخصوص برای برداشت گرافت‌ها استفاده می‌شود. سرعت استخراج گرافت‌ها در این تکنیک با توجه به نوع دستگاه مورد استفاده بسیار بالاست. با توجه به سرعت بالای استخراج گرافت‌ها، تعداد گرافت‌های برداشت شده و نیز سرعت پیوند مو در نهایت افزایش پیدا می‌کند.

از طرف دیگر ضریب حفظ شدگی گرافت‌ها نیز بیشتر از سایر تکنیک‌ها است. فولیکول‌ها پس از استخراج در محلولی خاص قرار داده می‌شوند به همین دلیل احتمال حفظ شدگی آنها بالا خواهد بود.  با توجه به ضریب حفظ شدگی بالای گرافت‌ها کیفیت کاشت مو در این روش بسیار بالا خواهد بود.

با توجه به تصاویر کاشت مو این روش نیز از بهترین روش‌های کاشت مو به شمار می‌رود که طرفداران زیادی دارد.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۱:۴۱ توسط:پریسا پورعینی موضوع: نظرات (0)