حمید جاسمیان درباره اینکه از جمع بازیکنان پرسپولیس فقط یک نفر در مراسم ترحیم زنده یاد بهزادی شرکت کرد اظهار داشت: جای تأسف دارد که ما برای مرحوم رضا احدی به اتفاق همه پیشکسوتان باشگاه به مراسم ترحیم می رویم ولی بازیکنان تیم خودمان برای ترحیم پیشکسوت پرسپولیس به مجلسش نمی آیند! من فقط بنگر را دیدم و چشم مان به در خشک شد تا بقیه بازیکنان را هم ببینیم ولی دیگر هیچ بازیکنی به مسجد نیامد.

 

وی اضافه کرد: مگر همایون پرسپولیسی نبود؟ ما این کوتاهی را از چشم مدیرعامل و هیأت رییسه باشگاه میبینیم که نتوانستند بازیکنان تیم را به این مراسم بیاورند. آقایان فقط بلد شده اند بروند پشت میکروفن و حرف بزنند. یعنی نمی توانستند یک اعلامیه بزنند که بازیکنان در این مراسم شرکت کنند؟ همه آمدند غیر از خود پرسپولیسی ها.

 

جاسمیان با تقدیر از عملکرد تیم تراکتورسازی ادامه داد: امیر قلعه نویی که یک استقلالی است همه تیمش را برای شرکت در مراسم به مسجد آورد. مهدی مناجاتی هم بود که دست شان درد نکند ولی اثری از بازیکنان تیم پرسپولیس نبود؟ می خواهم بدانیم که آیا برای  پول شان هم با این بی تفاوتی رفتار می کنند؟ وقتی بین اعضای هیأت مدیره باشگاه فقط یکی دو نفر هستند که به این باشگاه عرق دارند بیشتر از این نمی توان انتظار داشت.

 

 

وی افزود: سابقه زادمهر در این سالها را همه ما می دانیم که به کدام باشگاه ها رفت و چه کارهایی کرد آن وقت امثال طاووسی باید بیرون از هیأت مدیره باشند تا این افراد در این باشگاه به خواسته های شان برسند و مصاحبه کنند. یک سری از آنها را هم که اصلا کسی نمی شناسد. یکبار کسی از من پرسید که در شاهین و پرسپولیس چکاره بوده ام و از چه سالی برای این دو باشگاه توپ زدم؟ نه نامی و نه نشانی از ما وجود ندارد.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که خیلی ناراحت به نظر می رسید با اشاره به حضار شرکت کننده در مراسم چهارشنبه گذشته گفت: دکتر عارف در مراسم ترحیم بهزادی شرکت کرد و مانند او از چهره های سیاسی کم نیامده بودند. سعید راد از هنرمندان به نام ایران هم بود ولی بازیکنان پرسپولیس نیامدند تا بگویند که نمی دانند روزی خودشان هم به این جایگاه می رسند و پیشکسوت پرسپولیس می شوند.