غلامرضا عنایتی  در مورد شرایط سیاه‌جامگان پیش از دیدار روز جمعه با نفت تهران در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: ما اردوی خوبی را در آنتالیا برگزار کردیم که ماحصل آن آمادگی کامل و هماهنگ شدن بازیکنان با هم بود. در مجموع آماده بازی با نفت هستیم.

 

وی ادامه داد: همه ما می‌دانیم 13 بازی سخت که حکم بقای ما در لیگ است را پیش رو داریم به خاطر همین با تمام توان باید تا پایان لیگ به زمین برویم. 

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان در خصوص رقابتش با آلاجی سوسه مهاجم جدید و خارجی این تیم هم گفت: همه با هم رفیق هستیم،‌ هدف همه این است که تیم موفق شود اما در کل تنها رقیب من در سیاه‌جامگان خودم هستم!

عنایتی درباره مشکلات مالی باشگاه سیاه‌جامگان هم عنوان کرد: یک نفر پیدا شده و از جیب خودش برای ورزش مشهد هزینه می‌کند که کار بزرگی است. واقعاً باید به آقای عباسی تبریک بگویم که در این شرایط برای ورزش از جیبش هزینه می‌کند.

وی در خصوص عملکرد تیم امید در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: تیم ایران به جز بازی قطر در تمام بازی‌ها و حتی دیدار با ژاپن هم از حریف سرتر بود اما در بازی آخر با ژاپن بدشانسی نصیب ما شد و باختیم. اگر کمی خوش‌شانس بودیم باید 3،4 گل به ژاپن می‌زدیم اما نشد. 

مهاجم تیم سیاه‌جامگان در پاسخ به این سوال که چه زمانی قصد خداحافظی از فوتبال را دارد خاطرنشان کرد: فعلاً تا 6،7 سال دیگر می‌خواهم بازی کنم و قصد خداحافظی ندارم!