مسلمان:پرسپولیس خوب است که منم خوبم!

بعد از تعطیلی 10 روزه تمرینات پرسپولیس، بازیکنان این تیم که حسابی خستگی از تنشان بیرون آمده، امروز باید زیر نظر برانکو کار خود را آغاز کنند. هافبک ریزنقش سرخپوشان که در بازیهای اخیر به یکی از مهره های کلیدی برانکو تبدیل شده، امیدوار است در ادامه فصل تیمش موفق تر عمل کند. در ادامه گفت و گوی محسن مسلمان را می خوانید: 

*از شرایط این روزهای پرسپولیس صحبت کن.

از امروز تمرینات پرسپولیس آغاز می شود. شرایط خیلی خوبی داریم. بچه ها در آمادگی کامل هستند. تلاش می کنیم بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کنیم و هواداران را شاد کنیم.

*اولین بازی هم در دور برگشت به مصاف سپاهان خواهید رفت. در خصوص این بازی صحبت کن.

در دور برگشت همه بازی ها سخت است و بازی آسان نداریم اما باید اعتراف کنم این بازی سخت تر از سایر بازی هاست و انشاالله با انجام تمرینات خوب با آمادگی بالا در این بازی ظاهر شویم.

*در خصوص شرایط خودت صحبت کن. در اوج آمادگی قرار داری.

خدا را شکر شرایط خوبی داشتم. البته این به دلیل شرایط خوبی بود که پرسپولیس داشت و این باعث شده بود که من هم در شرایط ایده آل قرار بگیرم. امیدوارم بتوانم با حفظ این روند در موفقیت های پرسپولیس نقشی داشته باشم. البته فکر می کنم اگر هم موفقیتی بوده با تلاش سایر بازیکنان بوده و آنها بودند که باعث شدند من در شرایط خوبی قرار بگیرم.

*فکر می کنی در نیم فصل دوم بدشانسی ها دست از پرسپولیس بردارد؟

امیدوارم شرایط مان در نیم فصل دوم بهتر از نیم فصل اول شود. البته ما در نیم فصل اول هم فوتبال خوبی را به نمایش می گذاشتیم. فقط در کسب نتیجه در بعضی از بازی ها موفق نبودیم.

*در مصاحبه ای گفته بودی برانکو بهتر از سایر مربیان خارجی فوتبال ایران بوده است. درست است؟

من فقط گفتم برانکو بسیار مربی خوبی است و شرایط بازیکنان را عالی درک می کند. او تمرینات خوبی را با بازیکنان انجام می دهد. او حتی می داند چه زمانی بازیکن باید فشار را تحمل و چه زمانی باید ریکاوری کند.

*به عنوان بازیکن سابق تیم امید شرایط این تیم را در آستانه شروع مسابقات چطور می بینی؟

بازی های المپیک خیلی سخت است. امیدوارم بتوانند با انجام بازی های خوب به بازیهای المپیک صعود کنند و بتوانند بعد از40 سال حماسه ساز شوند.دوست داشتم اگر شرایطم به تیم امید می خورد به این تیم کمک کنم. چون فکر می کنم این تیم تمام شرایط را برای صعود به المپیک داراست.

*در خصوص هم تیمی ات سوشا صحبت کن.

اطلاعات زیادی در این خصوص ندارم. فقط امیدوارم که شرایط هرچه است هرچه زودتر ختم به خیر شود. به هر حال سوشا اشتباهاتی داشته که باید حل شود. او جوانی کرده اما امیدوارم بتواند هرچه زودتر به میادین فوتبال بازگردد. به عنوان هم تیمی اگر بتوانم کاری برای سوشا انجام دهم پیگیر خواهم بود تا وی مشکلش حل شود.

*نقل و انتقالات پرسپولیس را چطور می بینی؟

به هر حال نقل و انتقالات با نظر مستقیم سرمربی است. آنها صلاح می دانند چه بازیکنی جذب تیم شود. امیدوارم هر اتفاقی می افتد به صلاح پرسپولیس باشد.