حکایت شیخی که دستور حمله به سفارت عربستان داد

گروه سیاسی-آن روزها صدای روضه هیات حاج حسن که بلند می شد نه پولدارهای شمال شهر تهران که بچه های فقیر جنوب شهر و حومه کرج بودند که در هیات الرضایش حاضر می شدند و برای غربت سید الشهدا اشک می ریختند. همان جوان هایی که خیلی هایشان حزب الهی نبودند، آدم هایی بودند که می توانستند به خیل اوباش بپیوندند اگر سفره اباعبدالله نبود و اگر نفس گرم شیخ حسن کرد میهن نبود.

به گزارش افکارخبر،چه کسی بود که جوان های خزانه و چاردانگه را با جبهه های جنوب و مناطق عملیاتی آشنا کرد پیش از آنکه فقر و بیکاری با فروش شیشه و مشروبات الکلی آشنایشان کند؟ چه کسی بود که دست همین جوان ها را گرفت و به دفاع از حرم در سوریه بُردشان؟ پیش از انکه وعده های دور و دراز دولتی ها برای تحقق اشتغال جوانان رنگ عمل به خود بگیرد. می گویند بعضی آدم ها در زمین مشهورند و بعضی آدمها در آسمان، شیخ حسن کرد میهن اما میان بچه هیاتی ها مشهور بود. میان دل سوختگان جنوب شهری تهران و مدافعان حرم. همانهایی که اگر نبودند حالا داعش توی خیابان های تهران جولان می داد و سر می بُرید.

حسن کرد میهن و سید امیر حسینی حالا قربانی سیات بازی ها و رقابت های جناحی شده اند. یک روز به جرم آنکه سال 84 برای احمدی نژاد تبلیغ کردند و دیگر روز به دلیل آنکه تصاویرشان با شهردار تهران در زمان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 92 منتشر می شود. این روزها دیگر کسی یادی از نوای گرم کربلایی امیر نمی کند. مقتل خوانی های حسن کرد میهن را به یاد نمی آورند و نمی گویند که حضرت آقا گفت موضوع حمله به سفارت نباید دستاویز حمله جوان های حزب الهی قرار بگیرد. همانهایی که از نسل رزمندگان دفاع مقدسند و با حضور در جبهه های دفاع از حرم راستی امتحانشان را پس دادند. دولتی که سرگرم راستی آزمایی شدن از سوی غرب است کجا به خاطر می آورد این جوان هایی را که در جبهه های جنگ با داعش برای انقلاب آزمون راستی آزمایی داده اند. اما حالا که حسن کرد میهن در حبس است جوان های حزب الهی هم فراموشش کرده اند؟

کرد میهن پس از بیانات آقا درباره اینکه فرمود:" قضیّه‌ی سفارت عربستان که البتّه کار بسیار بدی بود، کار غلطی بود و هرکسی کرده باشد کار غلطی است... در سفارت انگلیس هم که چند سال پیش، آن اتّفاق افتاد، بنده بدم آمد؛ اصلاً هیچ قابل قبول نیست این‌جور عملیّات؛ این عملیّات عملیّات بسیار بدی است، به ضرر کشور و به ضرر اسلام و به ضرر همه است" آنقدر مرد بود و آنقدر شهامتش را داشت که بگوید  "تا زنده‌ایم از رهبری شرمنده‌ایم" به قول محمد مهدی همت که نام بلند و پرافتخار پدرش را به دوش می کشد " قبول؛ این یک اشتباه بود، قبول تر اینکه شما برای بازسازی چهره بیرونی تان باید کاری کنید. ما مردم "بزن و در رو" نیستیم و پای اقدامات خیر و شر خود و هموطنانمان هستیم. اگر بازگشایی سفارت دولت عربستان و آل یهود در تهران نیاز به قربانی دارد "ما" هستیم. می توانید روی ما حساب کنید."

اما شما را به خدا جبهه مقاومت را نا امید نکنید، اهل حرم هنوز چشم به راه کُرد میهن اند. حاج حسن که نباشد انگار دمشق و درعا چیزی کم دارد، انگار داعش جسورتر می شود.