اخبار بازیگرانسریال ایرانیسریال خارجی

بررسی بازی مصطفی زمانی در سریال سوریه ای آمرلی

سریال آمرلی درامی، عاشقانه و جنگی محصول سال 2024 به کارگردانی احمد ابراهیم احمد با بازی مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی بازیگر محبوبِ جهانِ عرب و دیگر بازیگران مشهور عرب، هم‌زمان با پخش جهانی در روزهای جمعه و شنبه‌ هر هفته ساعت ۸ صبح از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شود. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال آمرلی و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال آمرلی منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال آمرلی چه کسی است؟

کارگردان سریال آمرلی احمد ابراهیم احمد است.

موضوع سریال آمرلی چیست؟

سریال آمرلی روایت‌گرِ عاشقانه‌ یک خبرنگار عراقی برای یافتن راز زندگی‌اش در یک موقعیت جنگی است و در ژانر درام، عاشقانه و جنگی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است.

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال آمرلی چیست؟

در سریال آمرلی گروهی از بازیگران شامل مصطفی زمانی و ناریمان الصالحی، رامز اسود، عواطف السلمان و… حضور دارند.

مشخصات سریال آمرلی

نام سریالآمرلی
کارگرداناحمد ابراهیم احمد
تهیه کنندهامیرمهدی پوروزیری
کشور سازنده عراق
ژانردرام، عاشقانه و جنگی
شبکه پخش فیلمنت
تاریخ‌ انتشار26 و 27 اسفند
تعداد قسمت ها
 10 قسمت

لیست بازیگران سریال آمرلی

لیست بازیگران سریال آمرلی

  • مصطفی زمانی
  • ناریمان الصالحی
  • رامز اسود
  • عواطف السلمان
  • مازن محمد مصطفی
  • حیدر منعثر
  • امیر احسان‌
  • تحریر الاسدی
  • لوی احمد
  • حیات حیدر
  • لیلی محمد
  • طلال هادی
  • هاله العادل
  • رنیم التمیمی
  • فالح کریم
  • علی صبیح
  • عبیر فرید

لیست بازیگران سریال آمرلی

معرفی سریال آمرلی

سریال آمرلی محصول مشترک دو کشور ایران و عراق یکی از جدیدترین سریال‌های ایرانی است که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

معمولا در ایران کمتر پیش می‌آید که فیلم و سریال‌های محصول مشترک تولید شوند اما اینطور نیست که اصلا چنین چیزی اتفاق نیافتد. مثلا پروژه معروفی مثل فیلم مست عشق محصول مشترک کشور ایران و ترکیه بود که در آن بازیگران و عوامل از هر دو کشور بودند. یا برای مثال سریال وفا با حضور بازیگران و عوامل ایرانی و لبنانی ساخته شد. اکنون قرار است به سراغ محصول مشترک ایران و عراق برویم.

سریال عراقی آمرلی به کارگردانی احمد ابراهیم احمد و تهییه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری ساخته شده است و از فیلم نت پخش می‌شود. این اثر با حضور عوامل و بازیگران هردو کشور ساخته شده و محصول شبکه نمایش خانگی است.

به جز کارگردان سوری، «احمد ابراهیم احمد»، سایر اعضای اصلی گروه تولید این سریال از ایران هستند. گروه بازیگران این سریال نیز شامل هنرمندانی از ایران، عراق و سوریه است.

آمرلی در کشور عراق فیلمبرداری شده‌ است و تمامی بازیگران آن از جمله مصطفی زمانی تنها بازیگر ایرانیِ این سریال، به زبان عربی صحبت می‌کنند.

از جمله گویندگان این سریال که به جای شخصیت‌های این سریال صحبت می‌کنند می‌توان به افرادی چون: امیر منوچهری، منوچهر زنده دل، تورج مهرزادیان، مریم صفی خانی، مهین برزویی، غلامرضا صادقی، نازنین یاری، شراره حضرتی، امیر عباس‌پیام، صنم نکواقبال، محسن بهرامی، مهیار ستاری و دیگر افراد مطرح عرصه‌ دوبله اشاره کرد.

خلاصه داستان سریال آمرلی

خلاصه سریال آمرلی درباره یک خبرنگار و نویسنده به نام رافد است که بخاطر درخواست مادرش تصمیم می‌گیرد از خبرنگاری و سردبیری انصراف داده و به همراه خانواده خود به آمرلی بیاید. او در شهر آمرلی احساس خوبی دارد تا اینکه سرهنگ مصطفی متوجه می‌شود اتفاقات مشکوکی در منطقه در حال وقوع است. از سوی دیگر همسر رافد، هاله، به ارتباط او با دختری به نام سجی شک کرده و آشفته است. رفته‌رفته رازهای درباره مرگ پدر رافد آشکار می‌شود که همه را آشفته می‌کند…

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال آمرلی

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال آمرلی

ژانر سریال آمرلی درام و جنگی است. دو قسمت اول این اثر برای بار نخست در تاریخ 26 و 27 اسفند از فیلم نت پخش شدند. از سال 1403 نیز سریال روزهای جمعه و شنبه ساعت 20:00 منتشر می‌شود. تعداد قسمت های سریال آمرلی 10 قسمت است.

پیش از این در خبرها اعلام شده بود که سریال آمرلی سه روز در هفته و ساعتِ ۸ شب پخش می‌شود؛ اما با توجه به مهیا شدن هم‌زمان نمایش نسخه دوبله شده و عربی(همراه با زیرنویس فارسی)، سریال «آمرلی» در روزهای جمعه و شنبه‌ هر هفته ساعت ۸ صبح در شبکه خانگی در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بازگشت مصطفی زمانی پس از ۵ سال

مصطفی زمانی، بازیگر مشهور ایرانی نقش اصلی این سریال فردی به نام دکتر رافد را برعهده دارد که به همراه خانواده‌ی خود مجبور به نقل مکان به شهر آمرلی می‌شود.

مصطفی زمانی بازیگر سینما و تلویزیون پس از ۵ سال بایک سریال جدید به شبکه خانگی آمده است. البته او در این سال‌ها چند فیلم بلند بازی کرده، اما در هیچ سریالی حضور نداشته است.

آخرین سریال او «کرگدن» بود که به کارگردانی کیارش اسدی زاده از شبکه خانگی پخش شد. زمانی در سریال‌های «نهنگ آبی»، «شهرزاد»، «در چشم باد» و «یوسف پیامبر» نقش آفرینی داشته است. این اولین پروژه بین المللی او به حساب می‌آید.

نقش آفرینی او در سریال آمرلی مورد توجه مخاطبان ایرانی قرار گرفته است. او در نسخه اصلی این سریال عربی صحبت می‌کند و نسخه‌ای که توسط فیلم نت منتشر شده، دوبله شده است.

پوستر سریال آمرلی

پوستر سریال آمرلی

پوستر سریال آمرلی

تیزر سریال آمرلی

بیوگرافی بازیگران سریال آمرلی

مصطفی زمانی

مصطفی زمانی هنرپیشه اهل ایران متولد 30 خرداد 1361 است. این بازیگر در سال 1385 پس از تست دادن برای نقش یوسف پیامبر در سریال معروف تلویزیونی آن ایفای نقش داشت و به سرعت با اولین ایفای نقش خود شهرت زیادی کسب کرد. آقای زمانی بعد از آن نقش کوتاهی در سریال در چشم باد ایفا کرد و پس از آن با مجموعه شبکه نمایش خانگی شهرزاد و نقش فرهاد توانست جایگاه خود را تثبیت کند. مصطفی زمانی از سال 1388 با فیلم سینمایی آل وارد دنیای سینما شد. این هنرپیشه تا کنون برای فیلم‌های یک عاشقانه ساده و عطرآلود نامزد سیمرغ بلورین شده است.‌

از آثار معروف این هنرمند باید به سریال‌های نهنگ آبی، کرگدن، کیفر، پریناز، ملکه، خط ویژه و عطرآلود اشاره کنیم.

مصطفی زمانی

ناریمان الصالحی

ناریمان الصالحی بازیگر عراقی در سال 1994 (1373) به دنیا آمد. او تحصیل کرده رشته تئاتر است و اولین بار با فیلم جهان ما را میبیند جلوی دوربین رفت. سریال‌های آسمان من (لبنانی)، نامدار، دختر بی بضاعت و کجا میخواهم بروم از آثار دیگر این بازیگر هستند.

ناریمان الصالحی

رامز اسود

رامز اسود بازیگر اهل سوریه در 15 اکتبر 1976 (23 مهر 1355) متولد شد. شروع بازیگری اسود از سال 1998 بود. او در سال 2001 با سریال سحر الشرق وارد تلویزیون شد و تا کنون در آثار مختلفی همچون سریال‌های خالد بن الوليد، يوميات مدير عام الجزء الثاني، بهلول، أنا القدس و شتي يا بيروت حضور داشته است.

رامز اسود

عواطف السلمان

عواطف السلمان بازیگر اهل کشور عراق در 29 اوت 1954 (7 شهریور 1333) به دنیا آمد. او یکی از هنرمندان به نام عراقی محسوب می‌شود که با ایران ‌نیز مراوده داشته است. سریال‌هاق فتاة في العشرين، دائما نحب، الأماني الضالة، القلب في مكان آخر، هوى بغداد و قصص لجابر آثار معروف او هستند.

عواطف السلمان

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا