اخبار بازیگرانسریال ایرانی

بازیگران فصل دوم رئالیتی شو زودیاک؛ بازی بیرانوند در مافیا

آیا منتظر شروع سری جدید زودیاک هستید و برای دیدن دوباره این رئالیتی شو جذاب هیجان دارید؟ بازیگران فصل دوم زودیاک را میشناسید؟ زودیاک 2 به کارگردانی محمدرضا رضائیان به زودی پخش خود را آغاز می‌کند.زودیاک2 محصول زمستان 1402 است که قرار است از بستر فیلیمو در اختیار مخاطبان قرار گیرد. در این مطلب، خبرهای مربوط به فصل دوم زودیاک و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فصل دوم زودیاک و بازیگران فصل دوم زودیاک منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فصل دوم زودیاک چه کسی است؟

کارگردان فصل دوم زودیاک محمدرضا رضائیان است.

گرداننده فصل دوم زودیاک چه کسی است؟

فصل دوم زودیاک را محمد بحرانی به‌عنوان گرداننده اجرا می‌کند

اسامی بازیگران فصل دوم زودیاک چیست؟

علیرضا بیرانوند، فاطمه مسعودی‌فر، آصف آریا، مونا کرمی، جواد خیابانی، شیدا خلیق، شهرام قائدی، اشکان دلاوری، امید حاجیلی، ابوطالب حسینی و سروش رفیعی بازیگران فصل دوم زودیاک هستند.

مشخصات فصل دوم زودیاک

نام مسابقه زودیاک2
تهیه کننده و کارگردان محمدرضا رضائیان
گرداننده محمد بحرانی
انتشار 22 بهمن 1402
توزیع‌کننده فیلیمو
رده سنی مناسبِ بالای 15 سال
روز پخش
یکشنبه‌ها، ساعت 8 صبح

دانلود فصل دوم زودیاک

فصل دوم زودیاک کاری است از پلتفرم «فیلیمو» که از 22 بهمن 1402 یکشنبه ها ساعت 8 صبح پخش میگردد.

لیست بازیگران فصل دوم زودیاک

  • علیرضا بیرانوند
  • فاطمه مسعودی‌فر
  • آصف آریا
  • مونا کرمی
  • جواد خیابانی
  • شیدا خلیق
  • شهرام قائدی
  • اشکان دلاوری
  • امید حاجیلی
  • ابوطالب حسینی
  • سروش رفیعی

معرفی فصل دوم زودیاک

جدیدترین فصل گیم شو شب های مافیا و در واقع فصل دوم زودیاک از فیلیمو پخش شد. همه می‌دانیم که در گیم‌شو محبوب و پرطرفدار شب های مافیا -این‌بار- یک قاتل سریالی به نام «زودیاک» در سیسیل به جان شهر و مافیا افتاده است.

«آه سرد» روی پرده سینماهای هنر و تجربه میرود

زمان پخش سری جدید شب های مافیا زودیاک

مسابقه یا گیم شوی شب های مافیا با عنوان سری زودیاک با اجرای محمد بحرانی به‌عنوان گرداننده و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضاییان یکشنبه ها ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش می‌شود. ملاقات دوباره با مافیایی ها و این بار در پاییزِ سیسیل که در سری اول از ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ شروع شده بود، حالا با اجرا و شرکت‌کنندگانی جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد.

نقش های مسابقه شب های مافیا زودیاک

نقش های گروه مافیا

آل کاپن

در واقع پدرخوانده مافیا است که قبلا با نام پدرخوانده حضور داشت و در این مسابقه به دلیل توجه سازندگان به شهر سیسیل نام یکی از مافیاهای بزرگ را به عنوان رییس مافیا انتخاب کرده است. فرق آل کاپن با پدرخوانده‌های دیگر این است که هیچ گونه جلیقه نجات ندارد و با هر شلیک توسط حرفه‌ای در همان شب کشته می‌شود. در نسخه‌های دیگر رییس مافیا یک بار از تیر حرفه‌ای جان به در می‌برد ولی در زودیاک اینطور نیست.

بمب گذار

بمب‌گذار برای اولین بار در مسابقات مافیا معرفی می‌شود و عضوی از تیم مافیا است. بمب‌گذار یکبار در طول بازی اجازه بمب‌گذاری در شهر را دارد. بمب ۴ تا سیم دارد که با ۳ تا از سیم‌ها بمب منفجر می‌شود و با یک سیم بمب خنثی می‌شود. نکته جالب این است که وقتی بمب در شهر گذاشته می‌شود کد بمب‌گذاری شده توسط بمب‌گذار به گرداننده گفته می‌شود. اگر کسی که بمب روبرویش هست بتواند درست حدس بزند و بمب را خنثی کند در بازی می‌ماند در غیر این‌صورت از بازی حذف می‌شود و به جمع کشته‌شدگان اضافه می‌شود.

بیوگرافی داریوش ارجمند
شعبده باز

شعبده باز یکی دیگر از اعضای تیم مافیا است که قابلیت این را دارد که هر شب یکی از اعضای شهر را با مشورت دیگر اعضای تیم انتخاب کرده و قابلیت بازیکن را از او بگیرد.

نقش های شهروندان

دکتر

دکتر همانطور که از اسمش مشخص است وظیفه نجات شهروندان را دارد. دکتر در طول بازی می‌تواند خودش را یک بار از شلیک مافیا نجات دهد و دیگر بازیکنان را به دفعات می‌تواند نجات دهد. او هر شب تنها می‌تواند یک نفر را انتخاب کند و اگر شانس با او یار باشد می‌تواند بازیکن هم تیمی‌اش را از شلیک مافیا نجات بدهد. اما اگر دکتر بدشانس باشد یکی از بازیکنان مافیا را از شلیک حرفه‌ای نجات دهد آنوقت به تیم رقیب کمک کرده و اگرچه به وظیفه ذاتی‌اش رسیده است اما به تیم رقیب یک فرصت اضافه می‌دهد.

کارآگاه

کارآگاه هر شب می‌تواند استعلام یک نفر را بگیرد تا بتواند از میان آن‌ها مافیا را شناسایی کرده و در طول روزهای مختلف به هم‌تیمی‌هایش به صورت غیرمستقیم کمک کند. در استعلام‌هایی که از سوی گرداننده انجام می‌شود تنها استعلام بمب‌گذار و شعبده‌باز مثبت می‌شود و اگر کارآگاه استعلام آل کاپن یا همان رییس مافیا را بگیرد استعلام از سوی گرداننده منفی می‌شود. ضمن اینکه زودیاک هم استعلامش برای کارآگاه منفی می‌شود.

حرفه‌ای

حرفه‌ای دو تیر جنگی در اسلحه‌اش دارد که می‌تواند در طول بازی و در شب‌های مختلف با قطعی شدن نظرش نسبت به مافیا بودن بازیکن‌ها از آن استفاده کند و به سمت مافیا شلیک کند. اگر نظرش اشتباه باشد خودش از بازی بیرون می‌رود و اگر درست شلیک کند یکی از مافیاها را به بیرون می‌فرستد.

طوبا بویوک اوستون بازیگر زن مشهور ترکیه را بیشتر بشناسید
تفنگ‌دار

تفنگ‌دار برای اولین بار در مسابقه شب‌های مافیا رونمایی می‌شود. این بازیکن سه تا تفنگ دارد که دو تا تفنگ آن تیرهای مشقی دارد و یکی از تفنگ‌ها تیر جنگی دارد. تفنگ‌دار خودش امکان شلیک ندارد و می‌تواند اسلحه را در اختیار یارانش قرار دهد و آن کسی که اسلحه را از تفنگ‌دار گرفته است در طول روز هر زمان که به قطعیت درباره مافیا رسیده است در طول روز به او شلیک کند. کسی که می‌خواهد شلیک کند با لایک به عنوان تیر جنگی و به دیسلایک به عنوان تیر مشقی به گرداننده اعلام می‌کند.

محافظ شهر

محافظ یکی از نقش‌های مهم مسابقه مافیا است. او در طول شب کاری انجام نمی‌دهد و در طول روز وقتی که بمب‌گذاری صورت می‌گیرد محافظ می‌تواند خودش را فدای کسی که بمب در مقابلش قرار گرفته کند و او را از گزند بمب نجات دهد و کشته شهر شود. محافظ این تصمیم را زمانی می‌گیرد که گرداننده در طول روز تمام بازیکن‌ها را به خواب نیم‌روزی می‌برد تا محافظ تصمیم‌اش را بگیرد که می‌خواهد خودش را فدای شهر کند یا نه. اگر محافظ بتواند بمب را خنثی کند و در واقع کد را درست تشخیص دهد در بازی می‌ماند و اگر بمب منفجر شود از بازی خارج می‌شود.

اوشن

اوشن الهام گرفته از کاراکتر دنیل اوشن از فیلم یازده یار اوشن با بازی جرج کلونی است. اوشن در بازی شب‌های مافیا زودیاک برای اولین بار در مقابل مافیای آگاه نقش شهروند آگاه را بازی می‌کند. شاید بتوان گفت حضور اوشن در بازی مافیا یکی از لذت‌بخش‌ترین بخش‌های بازی است. اوشن دو بار در طول بازی می‌تواند یارانی را به اجتماع زیرپوست شهر اضافه کند و در واقع این موضوع باعث می‌شود شهروندان با آگاهی بهتری به جنگ مافیا بروند.

دانلود سریال خون سرد ؛ فیلمی ترسناک و جنایی با هنرنمایی امیر آقایی
شهروند ساده

در بازی مافیا و در تیم شهروندان دو شهروند ساده حضور دارند که اگرچه قابلیت ویژه‌ای ندارند و ظاهرا کاری نمی‌کنند اما شهروندان ساده بدون دغدغه داشتن نقش خود می‌توانند با راحتی خیال به کمک شهروندان بیایند و در حدس‌ها همراه شهر باشند. در واقع شهروندان ساده بدون استرس و با تمرکز کامل می‌توانند سوار بازی باشند و با استدلال‌های درست به شهر کمک کنند.

نقش زودیاک در شب های مافیا

زودیاک یک نقش مستقل است که برای اولین بار در مسابقه شب‌های مافیا طرح‌ریزی شده است. در واقع زودیاک که برگرفته از یک قاتل سریالی به همین نام است -که دیوید فنیچر نیز فیلمش را ساخته- به تنهایی به جنگ شهروندان و مافیا می‌رود و می‌تواند به عنوان یک تیم مستقل در پایان بازی برنده بازی شود. زودیاک تا پایان بازی مستقل می‌ماند و به هیچ تیمی ملحق نمی‌شود و در واقع برای اولین بار است که در میان تمامی بازی‌های استدلالی و استنتاجی چنین نقشی تعریف شده است و یکی از جذابیت‌های بازی شب‌های مافیا زودیاک به حساب می‌آید. زودیاک شب‌های زوج می‌تواند به شهروندان و یا اعضای مافیا شلیک کند و در شب‌های فرد هم یک نامه می‌نویسد که می‌تواند راهنمایی‌کننده یا گمراه‌کننده باشد!

زودیاک تنها عضو مسابقه است که شب‌ها با شلیک کشته نمی‌شود و تنها با بمب به بیرون می‌رود و یا با رای‌گیری که در طول روز انجام می‌شود می‌توان او را از بازی خارج کرد. زودیاک اگر در شب به نقش «محافظ شهر» شلیک کند خودش کشته می‌شود.

پوستر فصل دوم زودیاک

پوستر فصل دوم زودیاک ۲ پوستر رسمی فصل دوم شب های مافیا یا زودیاک ۲ – طرح از عرفان شریفی

تیزر فصل دوم زودیاک

بیوگرافی بازیگران فصل دوم زودیاک

علیرضا بیرانوند

علیرضا صفر بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در لرستان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

سفری شگفت‌انگیز به آینده ایران با «اسپینجر»

بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی از فصل ۹۴–۱۳۹۳ تا ۹۸–۱۳۹۷ بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل ۹۸–۱۳۹۷، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. او با پیراهن پرسپولیس بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸ شد. وی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بود و در تمامی بازی‌ها به صورت فیکس حضور داشت و در تیم منتخب جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ نیز قرار گرفت. نام بیرانوند به‌عنوان رکورددار بلندترین پرتاب دست و بلندترین ضربهٔ زیر توپ جهان در کتاب گینس ثبت شده است.علیرضا بیرانوند یکی از بازیگران فصل دوم زودیاک است.

علیرضا بیرانوند

فاطمه مسعودی‌فر از بازیگران فصل دوم زودیاک

فاطمه مسعودی فر هنرپیشه و فارغ التحصیل کارشناسی ادبیات انگلیسی است. بازیگری را با حضور در صحنه تئاتر آغاز کرد. با فیلم سینمایی پوست در سال 1397 پا به عرصه سینما گذاشت. او در سریال جیران که به صورت اختصاصی از فیلیمو منتشر میشود نیز حضور داشته است.

فاطمه مسعودی‌فر از بازیگران فصل دوم زودیاک

شیدا خلیق از بازیگران فصل دوم زودیاک

شیدا خلیق بازیگر جوان سینما و تئاتر و دانشجوی مقطع کارشناسی دانشگاه هنر می باشد. او فعالیت خود را در سال 80 با اجرای تئاتر آغاز کرد.او تاکنون در فیلم سینمایی یه حبه قند به کارگردانی رضا میرکریمی در سال 1389، فیلم سینمایی بوسیدن روی ماه فیلمی به کارگردانی و نویسندگی همایون اسعدیان در سال 1390 ، تله فیلم چند روز بیشتر به کارگردانی پریسا گرگین ، نمایش زائر به کارگردانی حمید امجد ، نمایش تبار شناسی دروغ و تنهایی به کارگردانی سجاد افشاریان ، نمایش ماضی استمراری به کارگردانی ندا هنگامی ، نمایش خانه ایران به کارگردانی آشا محرابی ، نمایش بهار و آدم برفی به کارگردانی ناصر کامکاری ، نمایش پاییز به کارگردانی نادر برهانی مرند به ایفای نقش پرداخته است.وی بازیگری در سینما را با فیلم دختران قاسم جعفری تجربه کرد و بازی در نقش مریم سریال زعفرانی را نیز در کارنامه هنری خود دارد.مادر او ناهید مسلمی از بازیگران پیشکسوت عرصه تئاتر و تلویزیون است.

شباهت باورنکردنی رضا کیانیان و آل پاچینو

شیدا خلیق از بازیگران فصل دوم زودیاک

شهرام قائدی از بازیگران فصل دوم زودیاک

شهرام قائدی بازیگر سینما، تلویزیون ایرانی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۴ در قیر و کارزین است. او از سال ۱۳۷۰ به تهران آمد و اولین کار تصویری تلویزیونی‌اش خودروی پلاک ۱۱ بود و پس از آن در سریال بازگشت پرستوها بازی کرد.

از دیگر آثار او می توان به آسپرین، معتاد اجباری، روز سوم و لعنتی خنده‌ دار اشاره کرد.

شهرام قائدی از بازیگران فصل دوم زودیاک

اشکان دلاوری از بازیگران فصل دوم زودیاک

اشکان دلاوری بازیگر جوان متولد ۱۹ فروردین سال ۱۳۷۰ در تهران است که فعالیت هنری خود را با تئاتر شروع کرد و در نمایش‌های ریچارد، پاتوق، کالاندولا، نگو نیست بگو نمی‌بینم، تابستان سی و دو، کله پوک‌ها و همسایه آقا، اولدسیبروک، برگشتن افتخارآمیز مردان جنگی و… ایفای نقش کرده است.
او همچنین در فیلم سینمایی «خانه ماهرخ»، فیلم‌های کوتاه «نبض» و «راس ساعت ۰۰:۰۰»، سریال‌هایی از جمله فصل دوم «گاندو» «خانه امن»، «خواب زده»، «ستارخان»، «ایراندخت» به عنوان بازیگر حضور داشته است.«احمد بلور» عنوان جدیدترین نقش اشکان دلاوری در سریال حیثیت گمشده است.

اشکان دلاوری از بازیگران فصل دوم زودیاک
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا