اخبار بازیگرانسریال ایرانی

جنگل آسفالت جدیدترین سریال نوید محمد زاده در نماوا

سریال جنگل آسفالت تازه‌ترین سریال شبکه خانگی در ژانر درام به کارگردانی پژمان تیمورتاش است که به زودی منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال جنگل آسفالت و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال جنگل آسفالت منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال جنگل آسفالت در این مطلب قرار داده شده است.

سریال جنگل آسفالت ساخته پژمان تیمورتاش است.

در خلاصه سریال جنگل آسفالت آمده است:”توی جنگل یا باید جنگیدن بلد باشی یا فرار کردن. یا شکارچی هستی یا شکار. جنگل جای ترسیدن نیست…

نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین‌فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، آزاده صمدی و مسعود کرامتی از بازیگران سریال جنگل آسفالت هستند.

مشخصات سریال جنگل آسفالت

نام سریالجنگل آسفالت
کارگردانپژمان تیمورتاش
تهیه کنندهاسماعیل عفیفه
نویسندگانپژمان تیمورتاش، مهدی اسدزاده
ژانردرام
تاریخ انتشارنوروز 1403
توزیع کنندهنماوا
تعداد قسمت ها

دانلود رایگان سریال جنگل آسفالت

اکازیون" class="index-title">

دانلود رایگان سریال جنگل آسفالت

قرار است سریال جنگل آسفالت به زودی منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال جنگل آسفالت را در این مطلب قرار می دهیم.

لیست بازیگران سریال جنگل آسفالت

  • نوید محمدزاده
  • امیر جعفری
  • مریلا زارعی
  • فرشته حسینی
  • علیرضا جعفری
  • ریما رامین‌فر
  • نازنین فراهانی
  • مجید آقاکریمی
  • دیبا زاهدی
  • آزاده صمدی
  • مسعود کرامتی

بازیگران سریال جنگل آسفالت

عوامل سریال جنگل آسفالت

  • کارگردان:پژمان تیمورتاش
  • نویسندگان: پژمان تیمورتاش و مهدی اسدزاده
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
  • مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی
  • تدوین: امیر ادیب پرور
  • آهنگساز:افشین عزیزی

بلیت یک طرفه" class="index-title">

معرفی سریال جنگل آسفالت

«جنگل آسفالت» جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی با بازی نوید محمدزاده و امیر جعفری است که نوروز ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

این سریال که کارگردانی آن را پژمان تیمورتاش برعهده دارد؛ یک درام اجتماعی است.

خلاصهٔ داستان سریال جنگل آسفالت

در خلاصه سریال جنگل آسفالت آمده است:”توی جنگل یا باید جنگیدن بلد باشی یا فرار کردن. یا شکارچی هستی یا شکار. جنگل جای ترسیدن نیست…

این سریال داستان زندگی هنگامه (دختری ۲۵ ساله) روایت می کند که با بحرانی بزرگ روبه‌رو می‌شود. برادر کوچک‌تر او، دانیال، به دنبال نزاعی در گذشته در آستانه قصاص قرار دارد و هنگامه تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند مبلغ مورد نظر اولیا دم را فراهم کند و برادرش را نجات دهد.

خلاصهٔ داستان سریال جنگل آسفالت

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال جنگل آسفالت

سریال جنگل آسفالت یک درام ملتهب و جذاب است که به صورت اختصاصی از ۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح از نماوا پخش می‌شود.

پوستر سریال جنگل آسفالت

بیوگرافی بازیگران سریال جنگل آسفالت

نوید محمدزاده

نوید محمد‌زاده، بازیگر سینما و تئاتر، متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۵ در ایلام است. او فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و برای اولین بار با فیلم عصبانی نیستم در دنیای سینما به شهرت رسید. اولین تجربه قرار گرفتن نوید محمدزاده در برابر دوربین، با فیلم آندو به کارگردانی بهروز قبادی رقم خورد که هیچ‌ وقت پروانه نمایش نگرفت.

از جمله افتخارات نوید محمد‌زاده می‌توان به کسب دو جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر و کسب جایزه بهترین بازیگر مرد از بخش افق های هفتاد و چهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز اشاره کرد.

نوید محمد‌زاده سابقه بازی در فیلم‌هایی همچون متری شیش و نیم، لانتوری، ابد و یک روز، خشم و هیاهو، خفه‌گی و عصبانی نیستم را در کارنامه هنری خود دارد. او همچنین در سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی و سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی نقش آفرینی کرده و در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

نوید محمدزاده

امیر جعفری

امیر جعفری متولد شهریور ماه1353 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی است. بازیگری را زیر نظر استاد حمید سمندریان فرا گرفت. فیلم سینمایی نان عشق موتور 1000 در سال 1380 نخستین تجربه سینمایی اش بود. سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح به عنوان یک بازیگر کمدی شناخته شد.مجموعه های کمربندها را ببندیم، من یک مستاجرم، برای آخرین بار، میوهٔ ممنوعه، چاردیواری، زیر هشت، توطئه فامیلی، شیدایی، چک برگشتی و تعبیر وارونه یک رؤیا از دیگر کارهای جعفری در تلویزیون هستند. او همچنین در آثار دیگری از جمله فیلم های سینمایی بی پولی، کیفر، نفوذی، زاپاس، اکسیدان، زیرنظر، گشت ٣، مجموعه های نمایش خانگی شهرزاد 2 و 3 ، ممنوعه، جیران و یاغی حضور داشته است.

امیر جعفری

مریلا زارعی

مریلا زارعی، بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران است. وی فارغ ‌التحصیل رشته‌ صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است.

مریلا زارعی با مجموعه‌ تلویزیونی کارآگاه علوی، به کارگردانی حسن هدایت، وارد عرصه‌ بازیگری شد. وی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره‌ فیلم فجر، تندیس بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه‌ سینما، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از جشنواره‌ فیلم فجر، لوح زرین بهترین بازیگر زن و بسیاری جوایز دیگر را در کارنامه هنری خود دارد.

از میان آثاری که مریلا زارعی در آنها نقش آفرینی کرده، می توان عناوینی همچون نوبت لیلی، حکم، بادیگارد، سیزده گربه روی شیروانی، درباره الی، زیر سقف دودی، شیار ۱۴۳، مانکن، ایده اصلی و گیتا اشاره کرد.

مریلا زارعی

فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر ایرانی افغان‌تبار سینما و تئاتر، متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران است. وی از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در زمنیه بازیگری آغاز نمود. فرشته حسینی تحت هدایت بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران به نام های اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان، دانش بازیگری را فراگرفت و با نقش آفرینی در فیلم رفتن، به کارگردانی نوید محمودی، موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش شد. از دیگر افتخارات او می توان به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

از جمله آثار فرشته حسینی می ‌توان به عناوینی همچون قورباغه، شکستن همزمان بیست استخوان، سونامی، هفت و نیم و یلدا اشاره کرد.

فرشته حسینی

علیرضا جعفری

علیرضا جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی اولین کار خود را با فیلم تلویزیونی «دیوار» ساختهٔ بیژن صمصامی آغاز کرد.وی از جمله بازیگرانی است که فعالیت خود را از کودکی آغاز کرده اند، جعفری از ۵ تا ۱۵ سالگی در ۳۰ سریال و فیلم نقش های مختلفی را بازی کرد که از جمله این فیلم ها می توان به مهمان مامان، اثر داریوش مهرجویی اشاره کرد. علیرضا جعفری در سریال هایی نظیر بچه های خیابان و صیام و تیام محبوب شد.عموی وی، امیر جعفری از بازیگران مطرح ایرانی است.

علیرضا جعفری

ریما رامین‌فر

ریما رامین فر زاده هنرپیشه فیلم و تئاتر می باشد.وی کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش «شب بخیر مادر» آغاز نمود و در سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم سینمایی «نان و عشق و موتور ۱۰۰۰» پا به عرصه سینما نهاد.او همسر امیر جعفری بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.رامین فر در فیلم های سینمایی ابد و یک روز، زاپاس، فصل نرگس، مرگ ماهی، سیزده ، قصه ها، یه حبه قند و رفیق بد نقش آفرینی داشته است. او بیشتر به خاطر نقش آفرینی در سریال پایتخت به محبوبیت رسید.

ریما رامین‌فر

نازنین فراهانی

نازنین فراهانی دانش آموخته روزنامه نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و بازیگر سینما است. وی فعالیت خود را از سال 1379 آغاز کرد. فراهانی در آثار بسیاری از جمله وقتی همه خواب بودند، تهران ساعت ۷ صبح، نیمه پنهان، از کنار هم می گذریم، کوپال، دل بی قرار، زیر پوست شهر، ترانه ، طعم شیرین خیال ، نبات و مصلحت حضور داشته است.

نازنین فراهانی

مجید آقاکریمی

مجید آقاکریمی هنرپیشه و صداپیشه اهل ایران، فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی سینما از دانشگاه سوره است.آقاکریمی فعالیت خود را با گویندگی در برنامه های رادیویی از سال 1377 آغاز کرد و از سال 82 در عرصه دوبله شروع به کار کرد. او در چندین نمایش و فیلم از جمله فیلم سینمایی فردا حضور داشته است.

مجید آقاکریمی

دیبا زاهدی

دیبا زاهدی بازیگر زن اهل ایران است.او در چند فیلم سینمایی از جمله آزاد به قید شرط، بادیگارد، سایه، پنج ستاره، لامینور و اگزما حضور داشته است.

دیبا زاهدی

آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. در تئاتر «بی شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد.صمدی در فیلم های سینمایی آفریقا، سیزده، طبقهٔ حساس، ارغوان، گاهی، ۵۰ کیلو آلبالو، خوب، بد، جلف، یکی از میان همه، ساعت ۵ عصر و لابی ایفای نقش کرده است.

آزاده صمدی

مسعود کرامتی

مسعود کرامتی تهیه کننده، کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. آشنائی با اردشیر کشاورزی در سال 1355 باعث ورودش به دنیای هنر شد. در ادامه با عروسک گردانی در فیلم شهر موشها ساخته مرضیه برومند و محمدعلی طالبی و نقش آفرینی در شب تاب، یک، دو، همه باهم وارد دنیای سینما شد. سینمای حرفه ای را با دستیاری رسول ملاقلی پور در فیلم افق تجربه می کند. کرامتی سال ۱۳۷۱ مؤسسه سینمایی کارنامک را تأسیس کرد. به یادماندنی ترین اثر او فیلم «پاتال و آرزوهای کوچک» است.

مسعود کرامتی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا