اخبار بازیگرانسریال خارجی

نگاهی به سریال کره ای دکتر اسلامپ (Doctor Slump 2024)

سریال دکتر اسلامپ (Doctor Slump) درامی پزشکی محصول سال 2024 به کارگردانی اوه هیون-جونگ (Oh Hyun-jong) درباره رشد و زندگی عاشقانه زوجی است که آینده کاری امیدبخشی داشتند اما حالا شغل خود را به عنوان پزشک ترک کردند. در این مطلب، خبرهای مربوط به سریال دکتر اسلامپ و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال دکتر اسلامپ منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان سریال دکتر اسلامپ چه کسی است؟

کارگردان سریال دکتر اسلامپ اوه هیون-جونگ (Oh Hyun-jong) است.

موضوع سریال دکتر اسلامپ چیست؟

سریال دکتر اسلامپ دربارهٔ رشد و زندگی عاشقانه نام ها نول (پارک شین هه) و یو جونگ وو (پارک هیونگ شیک) است که آینده کاری امیدبخشی داشتند اما دچار یک افت ناگهانی سریع می‌شوند و شغل خود را به عنوان پزشک ترک کردند و در اتاقی روی پشت بام زندگی می‌کنند.

اسامی بازیگران نقش اصلی سریال دکتر اسلامپ چیست؟

در سریال دکتر اسلامپ گروهی از بازیگران شامل پارک هیونگ شیک، پارک شین هه، یون پارک، کونگ سونگ ها و… حضور دارند.

مشخصات سریال دکتر اسلامپ

نام سریالدکتر اسلامپ Doctor Slump
نام سریال به زبان کره ای
닥터슬럼프
کارگرداناوه هیون جونگ
نویسندهبک سون وو
تهیه کنندههان سوک وون
هوانگ گی یونگ
موسیقی ازکیم جون سوک
جونگ سه رین
کشور سازندهکره جنوبی
ژانردرام پزشکی
کمدی رمانتیک
شبکه پخشجی‌تی‌بی‌سی
تاریخ‌های انتشار۲۷ ژانویه ۲۰۲۴
تعداد قسمت ها
۱۶ قسمت
تولیدکننده‌ها
اس‌ال‌ال
های‌زیوم استودیو

لیست بازیگران سریال دکتر اسلامپ

  • پارک هیونگ شیک در نقش یو جونگ وو (یک جراح پلاستیک مشهور که دچار حادثه پزشکی شد.)
  • پارک شین هه در نقش نام ها نول (یک پزشک که پس از حادثه‌ای از بیمارستان می‌رود.)
  • یون پارک در نقش بین ده یونگ (یک جراح پلاستیک.)
  • کونگ سونگ ها در نقش لی هونگ ران (یک متخصص هوش‌بری و بهترین دوست ها نول.)

بازیگران سریال دکتر اسلامپ

معرفی سریال دکتر اسلامپ

سریال دکتر اسلامپ یکی از جدیدترین سریال‌های کره ای سال 2024 محسوب می‌شود که این روزها به خوبی مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

سریال دکتر اسلامپ (Doctor Slump) به کارگردانی اوه هیون-جونگ (Oh Hyun-jong) و نویسندگی بک سون-وو (Baek Seon-woo) ساخته شده و هم اکنون از شبکه JTBC پخش می‌شود. پارک هیونگ-شیک (Park Hyung-sik) و پارک شین-هه (Park Shin-hye) بازیگران اصلی این درام پزشکی هستند.

معرفی سریال دکتر اسلامپ

تولید

اولین جلسه فیلمنامه خوانی در ۴ مارس ۲۰۲۳ برگزار شد و فیلم‌برداری در همان ماه آغاز شد.

در ۱۴ مارس ۲۰۲۳، ایفای نقش پارک شین هه، پارک هیونگ شیک، یون پارک و کونگ سونگ ها در این مجموعه تأیید شد.

خلاصه داستان سریال دکتر اسلامپ

خلاصه سریال Doctor Slump 2024 درباره دو شخصیت به نام‌های یو جونگ وو و نام ها نول است. آنها در دبیرستان رقبای درسی یکدیگر بودند و پس از اتمام دوره دیگر یکدیگر را ندیدند.

یو جونگ وو همیشه شاگرد اول بود و در بهترین دانشگاه تحصیلاتش را انجام می‌دهد و تبدیل به یکی از جراحان پلاستیک موفق کره می‌شود. اما درست در اوج موفقیت اتفاقی می‌افتد که شغل او و تمام چیزهایی که به دست آورده بود، به خطر می‌افتد.

از سودی دیگر نام‌ها نول را دادیم که به واسطه هوش سرشارش همیشه به او لقب نابغه را می‌دانند و سخت درس خواند تا تبدیل به یک پزشک موفق شود. او اکنون یک متخصص بی‌هوشی است و تمام زندگیش در کار و درس خلاصه می‌شود‌‌. روزی او از زندگی کسالت بارش خسته می‌شود و دوست دارد تا تغییری ایجاد کند. تا اینکه در بدترین وضعیت پیش آمده زندگی خود، باری دبگر با یو جونگ وو که در شرایط مشابه او قرار دارد، ملاقات می‌کند. آنها این بار جور دیگدی باهم آشنا می‌شوند‌.

خلاصه داستان سریال دکتر اسلامپ

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال دکتر اسلامپ

ژانر سریال دکتر اسلامپ کمدی، عاشقانه، درام و پزشکی است. این سریال نخستین بار در تاریخ 27 ژانویه 2024 (7 بهمن 1402) بر روی آنتن شبکه JTBC کره رفت و قرار است در تاریخ 17 مارس 2024 (27 اسفند 1402) به پایان برسد. تعداد قسمت های سریال کره ای دکتر اسلامپ مجموعا 16 قسمت است و روزهای شنبه و یکشنبه ساعت 22:30 به وقت کره جنوبی بر روی آنتن می‌رود.

پوستر سریال دکتر اسلامپ

پوستر سریال دکتر اسلامپ

تیزر سریال دکتر اسلامپ

بیوگرافی بازیگران سریال دکتر اسلامپ

پارک هیونگ شیک از بازیگران مرد در نقش یو جونگ وو

پارک هیونگ-شیک بازیگر و خواننده اهل کره در 16 نوامبر 1991 (25 آبان 1370) به دنیا آمد. او پش از سه سال آموزش دیدن، به عنوان یکی از اعضای گروه پسرانه کیپاپ ZE:A دبیو کرد. سپس از سال 2011 با سریال Prosecutor Princess وارد دنیای بازیگری شد. پارک هیونگ-شیک را بیشتر به واسطه ایفای نقش‌هایش در سریال‌های وارثان (The Heirs)، قشر مرفه (High Society)، هوارانگ (Hwarang: The Poet Warrior Youth)، دو بانگ سو قوی (Strong Girl Bong-soon)، کت‌شلواری‌ها (Suits)، شادی (Happiness) و سریال شکوفایی جوانی ما (Our Blooming Youth) می‌شناسند. او در چندین فیلم و تئاتر موزیکال نیز ایفای نقش داشته است.

پارک هیونگ شیک در نقش یو جونگ وو

پارک شین هه در نقش نام ها نول

پارک شین-هه بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی در 18 فوریه 1990 (29 بهمن 1368) به دنیا آمد. او بازیگری را از سنین کودکی و سال 2001 شروع کرد و دو سال بعد با سریال Stairway to Heaven و سپس سریال Tree of Heaven به شهرت رسید. این هنرپیشه با بازی در فیلم معجزه سلول شماره ۷ (Miracle in Cell No. 7) به شهرت زیادی رسید و در جهان شهرت پیدا کرد. او در سال‌های 2017، 2021 و 2022 جز لیست قدرتمندترین سلبریتی‌های کره بود. از دیگر آثار مشهور این هنرپیشه باید به سریال‌های تو زیبایی (You’re Beautiful)، وارثان، پینوکیو (Pinocchio)، پزشکان (Doctors)، خاطرات الحمرا (Memories of the Alhambra)، افسانه سیزیف (Sisyphus: The Myth) و فیلم هشتگ زنده (#Alive) اشاره کنیم.

پارک شین هه در نقش نام ها نول

یون پارک در نقش بین د یونگ

یون پارک (Yoon Park) بازیگر کره‌ ای در 18 نوامبر 1987 (27 آبان 1366) به دنیا آمد. او بازیگری را از سال 2012 با سریال Read My Lips شروع کرد. این بازیگر در سریال‌های دکتر خوب (Good Doctor)، چه اتفاقی برای خانواده ام افتاده (What Happens to My Family)، گل ملکه (Flower of Queen)، کلاس ایته وون (Itaewon Class)، پیش بینی عشق و آب و هوا (Forecasting Love and Weather) و فریبکاری لذت بخش (Delightfully Deceitful) ایفای نقش داشته است.

یون پارک در نقش بین د یونگ

کونگ سونگ ها در نقش لی هونگ ران

کونگ سونگ-ها (Gong Seong-ha) هنرپیشه اهل کره متولد 16 آوریل 1992 (27 فروردین 1370) است. او بازیگری را از سال 2017 با فیلم The Mayor شروع کرد و در سال 2021 اولین سریالش یعنی جیریسان (Jirisan) را بازی کرد. سریال از میان تاریکی (Through the Darkness) باث دیده شدن این بازیگر شد. او در آثاری همچون گنگستر پلیس شیطان (The Gangster, The Cop, The Devil)، هدیه (The Present) و فرزند اول (First Child) حضور داشته است.

کونگ سونگ ها در نقش لی هونگ ران

نقد سریال دکتر اسلامپ

هنوز مدت زمان زیادی از پخش سریال نگذشته و نمی‌توان چندان به بررسی آن پرداخت. اما در همین قسمت‌های اولیه فیلم‌برداری عالی، طراحی صحنه و کارگردانی خوب سریال را شاهد بودیم. پارک هیونگ-شیک و پارک شین-هه نیز به عنوان بازیگر مرد و زن اصلی شیمی خوبی را به مخاطب نشان می‌دهند و بازی آنها نیز همانند همیشه جذاب است. فیلمنامه نیز با وجود داشتن ریتم آرام، خسته‌کننده به نظر نمی‌رسد و مهمتر از همه واقع‌گرایانه نوشته شده است‌.

یکی از مهمترین مسائل در کره محیط و شرایط سخت‌کاری و بی‌انصافی مدیران در حق کارمندان است که این مجموعه به آن نیز می‌پردازد. هرچند که با کلیشه‌هایی همچون رابطه از نفرت به عشق و روند داستانی مشابه آثار دیگر روبه‌رو هستیم اما با وجود کشش داستان و حضور بازیگران جذاب نمرات سریال کره ای دکتر اسلامپ بالاست و با یک یک درامای عالی برای دور کردن استرس و ناملایمات روبه‌رو هستیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا