اخبار بازیگرانسریال خارجی

معرفی سریال وظیفه هیئت منصفه (Jury Duty) ؛ واقعیتی جعلی در دل دادگاه لس آنجلس!

سریال وظیفه هیئت منصفه (Jury Duty) از جدیدترین آثار در ژانر کمدی محصول سال 2023 است که توسط جیک شیمانسکی (Jake Szymanski) ساخته شده‌است. اینجا خبرهای مربوط به سریال وظیفه هیئت منصفه و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال وظیفه هیئت منصفه منتشر شده می‌خوانید.

سازنده سریال وظیفه هیئت منصفه چه کسی است؟

سریال وظیفه هیئت منصفه توسط جیک شیمانسکی (Jake Szymanski) ساخته شده است.

بازیگران اصلی سریال وظیفه هیئت منصفه چه کسانی هستند؟

از بازیگران این سریال کمدی جیمز مارسدن (James Marsden) در نقش خودش، آلن بارینهولتز (Alan Barinholtz) در نقش قاضی، سوزان برگر (Susan Berger) در نقش باربارا گلدشتاین، کاساندرا بلر (Cassandra Blair) در نقش ونسا جنکینز، دیوید براون (David Brown) در نقش تاد گرگوری و کرک فاکس (Kirk Fox) در نقش پت مک کردی هستند.

سریال وظیفه هیئت منصفه درباره ی چیست؟

به طور خلاصه سریال وظیفه هیئت منصفه داستان یک هیئت منصفه در ایالات متحده را دنبال می‌کند که همه حاضران در دادگاه به جز یکی از آن‌ها بازیگر هستند و او نمی‌داند که رویدادهایی که در این دادگاه اتفاق می‌افتد حقیقت ندارد.

مشخصات سریال وظیفه هیئت منصفه

نام سریالوظیفه هیئت منصفه
کارگردانجیک شیمانسکی (Jake Szymanski)
نویسندگانلی آیزنبرگ (Lee Eisenberg) و ژن استوپنیتسکی (Gene Stupnitsky)
تهیه کنندهتانر بین (Tanner Bean) و کاترینا متیوسون (Katrina Mathewson)
آهنگسازدنی دانلپ (Danny Dunlap)
جان ناو (John Nau)
اندرو فلتنشتاین (Andrew Feltenstein)
کشور سازندهمحصول کشور آمریکا
زبان اصلیانگلیسی
ژانرکمدی
شبکه اصلیآمازون فریوی (Amazon Freevee)
تاریخ انتشار اولیهApril 7
شمار فصل‌ها1 فصل
تعداد قسمت ها8 اپیزود

بازیگران سریال وظیفه هیئت منصفه

لیست بازیگران سریال وظیفه هیئت منصفه

  • رونالد گلادن
  • جیمز مارسدن
  • آلن بارینهولتز
  • سوزان برگر
  • کاساندرا بلر
  • دیوید براون
  • کرک فاکس
  • راس کیمبال
  • پرامود کومار
  • تریشا لافاش
  • مکی لیپر
  • ادی مودیکا
  • کری اونیل
  • راشیدا اولای وولا
  • ویتنی رایس
  • ماریا راسل
  • ایشمل سهید
  • بن سیوارد
  • ران سانگ
  • ایوان ویلیامز

معرفی سریال وظیفه هیئت منصفه

سریال وظیفه هیئت منصفه (Jury Duty) محصول سال 2023 در ژانرهای مستند و کمدی است. این سریال به صورت دوربین مخفی است و سکانس‌های فوق‌العاده‌ای را نمایش می‌دهد. تمام افرادی که در وظیفه هیئت منصفه می‌بینید بازیگر هستند، اما یک نفر بازیگر نیست! سکانس‌های کمدی یک سرگرمی جذاب و خنده‌دار برای تماشاگران این سریال هستند. وظیفه هیئت منصفه داستانی تماشایی از جامعه را روایت می‌کند.

کمپانی استدیو آمازون تولیدکننده سریال Jury Duty است. این اثر کمدی یک فصل دارد و در 8 قسمت ساخته شده است. مدت زمان هر قسمت نیز حدود 30 دقیقه است. این سریال امتیاز بسیار خوب 8.3 از 10 را در سایت IMDb دارد و 75 درصد از داوران رسانه Rotten Tomatoes از تماشای آن رضایت داشته‌اند. هم‌چنین 89 درصد از کاربران گوگل نیز این مستند جذاب را پسندیده‌اند.

معرفی سریال وظیفه هیئت منصفه

خلاصه داستان سریال وظیفه هیئت منصفه

رونالد گلدن (Ronald Gladden) فردی است که در هیئت منصفه حضور دارد و بازیگر نیست. او نمی‌داند که کل داستان ساختگی است و همه به جز او بازیگر هستند. تمام اتفاقاتی که در دادگاه و محیط بیرون آن می‌افتد، برنامه‌ریزی شده هستند. تهیه‌کنندگان هیئت منصفه به رونالد گفته‌اند که این نمایش نشان دهنده واقعیت‌هایی در عملکرد سیستم حقوقی و روند هیئت منصفه است. او نیز وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهد، اما نمی‌داند که تمام داستان محاکمه، وکلا، قاضی پرونده و سایر اعضا جعلی و غیرواقعی هستند.

گلدن و اعضای هیئت منصفه‌اش به مدت 3 هفته در به یک هتل منتقل می‌شوند و ارتباطی با فضای بیرون ندارند. آن‌ها حتی تلفن‌همراه ندارند و فقط می‌توانند اطلاعات پرونده را با یکدیگر بررسی کنند. این نمایش نشان می‌دهد که گاهی شکست از تلاش نکردن است. وظیفه هیئت منصفه داستان پیچیده‌ای دارد و تولید و تدوین سکانس‌های آن زحمت زیادی برای عوامل آن داشته است. این اثر حول محور تجربیات رونالد گلدن می‌چرخد و ما شاهد مشورت‌های او، محاکمه و صدور حکم هستیم.

خلاصه داستان سریال وظیفه هیئت منصفه

نقد سریال Jury Duty و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال Jury Duty و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت‌ آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.2 از 10، در سایت راتن تومیتوز نمره 82 از 100 و همچنین در سایت متاکریتیک نمره 51 از 100 را بر اساس نمرات تعداد کمی از منتقدان دریافت کرده است. در ادامه می‌توانید خلاصه چند مورد از نقدهایی که درباره سریال وظیفه هیئت منصفه به سایت متاکریتیک اضافه کرده‌اند بخوانید. نقدهای بیشتر در مورد این سریال را می‌توانید در سایت آی‌ام‌دی‌بی بخوانید.

نقد سریال Jury Duty و نمرات آن

RogerEbert.com / رندی جونز: 80

سریال وظیفه هیئت منصفه آنچه که در خنده کم دارد با جذاب بودن جبران می‌کند. قلب تپنده آن باعث می‌شود این سریال کمدی به طور لذت‌بخشی متمایز شود. سریال Jury Duty آخرین شوخی خود را با بینندگان می‌کند و بیشتر از خنده‌های بلند، در احساس مخاطب تاثیر می‌گذارد.

Decider / جانی لوفتس: 80

سریال Jury Duty در سطح‌های زیادی موفق عمل می‌کند. سریال وظیفه هیئت منصفه با ناپدید شدن بازیگران آن در هویت‌های تولید شده خود، خنده‌های بیشتری را از روزمره‌های تعاملات انسانی ایجاد می‌کند اما تنش درونی نیز وجود دارد.

Pittsburgh Tribune-Review / راب اوون: 53

سریال وظیفه هیئت منصفه با قدرت شروع می‌شود اما در قسمت چهارم از هشت قسمت خسته‌کننده می‌شود و فقط گاهی خنده‌دار است. سریال Jury Duty یکی از سریال‌های دیگری است که فراتر از آنچه مفهوم آن تحمل می‌کند ادامه پیدا کرده است.

The Daily Beast / نیک شیگر: 30

سریال Jury Duty به طور مداوم تلاش می‌کند که رونالد حقیقت را متوجه نشود. با این حال او فقط مانند یک شخص است که به مدت طولانی نمی‌داند که در برابر یک شوخی دوربین مخفی حضور داشته است که این به جالب بودن یا خنده‌دار شدن این سریال کمک نمی‌کند.

پوستر سریال وظیفه هیئت منصفه

پوستر سریال وظیفه هیئت منصفه

تریلر سریال وظیفه هیئت منصفه

 

معرفی بازیگران سریال وظیفه هیئت منصفه

رونالد گلادن از بازیگران مرد سریال وظیفه هیئت منصفه

رونالد گلادن پس از حضور در نقش خود در سریال Jury Duty شناخته شده است و این اولین سریال است که در آن حضور داشته است. گفته شده است که در یک آگهی از افراد مایل به حضور در هیئت منصفه در یک دادگاه که به عنوان مستند تلویزیونی پخش خواهد شد دعوت کردند. او برای این آگهی درخواست فرستاد. پس از مدتی به عنوان یکی از اعضای هیئت منصفه انتخاب شد و فکر می‌کرد که در یک دادگاه حقیقی حضور دارد. البته یکی از موضوع‌هایی که او را کنجکاو کرد این بود که بازیگر معروفی مانند جیمز مارزدن چرا باید در آن‌جا حضور داشته باشد و آن طور که گفته شده است او تا پایان تولید این سریال نمی‌دانست که در یک سریال کمدی حضور داشته است.

رونالد گلادن

جیمز مارسدن

جیمز مارسدن یک بازیگر آمریکایی است که در تاریخ 18 سپتامبر 1973 برابر با 27 شهریور 1352 در ایالت Oklahoma متولد شد. از جمله آثار معروف سال‌های اخیر که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Westworld را نام برد. او همچنین در مجموعه فیلم‌های X-Men به ایفای نقش پرداخته است. جیمز مارزدن در سریال وظیفه هیئت منصفه در نقش خودش حضور داشته است و همچنین برای بازی در این سریال کاندید دریافت جایزه‌های Primetime Emmy و Golden Globe شده است.

جیمز مارسدن

کرک فاکس

کرک فاکس یک بازیگر و استندآپ کمدین است و از جمله سریال‌هایی که او در بعضی از قسمت‌های آن‌ها بازی کرده است می‌توان سریال Parks and Recreation را نام برد. او در سریال وظیفه هیئت منصفه در نقش کاراکتر Pat McCurdy بازی کرده است.

کرک فاکس

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا