اخبار بازیگرانفیلم ایرانی

سفر به دهه پنجاه همراه با امین حیایی، احمد مهرانفر و پژمان جمشیدی

فیلم کوکتل مولوتف اثری به کارگردانی حسین دوماری و تهیه کنندگی محمد کمالی‌پور محصول سال 1402 است که به تازگی فیلمبرداری آن به پایان رسیده است. در این مطلب، خبرهای مربوط به فیلم کوکتل مولوتف و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل فیلم کوکتل مولوتف منتشر شده می‌خوانید.

کارگردان فیلم کوکتل مولوتف چه کسی است؟

کارگردان فیلم کوکتل مولوتف حسین دوماری است.

خلاصه داستان و موضوع فیلم کوکتل مولوتف چیست؟

فیلم کوکتل مولوتف روایتی است کمدی در دهه ۵۰.

اسامی بازیگران نقش اصلی فیلم کوکتل مولوتف چیست؟

امین حیایی، احمد مهرانفر، ستاره پسیانی، یکتا ناصر، پژمان جمشیدی، علیرضا استادی، سیاوش چراغی‌پور، نیلوفر کوخانی، شادی خلیلی، محمد نیکبخت، سعید امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

مشخصات فیلم کوکتل مولوتف

نام فیلمکوکتل مولوتف
کارگردانحسین دوماری
نویسندهاحمد رفیع‌زاده
تهیه کنندهمحمد کمالی‌پور
ژانر کمدی
مدت زمان –
تاریخ‌های انتشار
 به زودی
توزیع کننده

لیست بازیگران فیلم کوکتل مولوتف

  • امین حیایی
  • احمد مهرانفر
  • ستاره پسیانی
  • یکتا ناصر
  • پژمان جمشیدی
  • علیرضا استادی
  • سیاوش چراغی‌پور
  • نیلوفر کوخانی
  • شادی خلیلی
  • محمد نیکبخت
  • سعید امیرسلیمانی
  • کمند امیرسلیمانی

عوامل فیلم کوکتل مولوتف

  • کارگردان: حسین دوماری
  • نویسنده: احمد رفیع‌زاده
  • تهیه کننده: محمد کمالی‌پور
  • مدیر فیلمبرداری: میلاد پرتوی
  • طراح صحنه: محمدرضا شجاعی
  • طراح لباس: مجید لیلاجی
  • صدابردار: سعید زند
  • طراح گریم: عباس عباسی
  • مدیر برنامه‌ریزی: رضا بختیاری
  • دستیار یک کارگردان: هانیه بساتینی
  • مدیر تولید: نادر اژدری
  • منشی صحنه: مرجان تاجیک
  • طراح جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیک
  • طراح جلوه‌های ویژه بصری: بهنام خاکسار
  • پشت صحنه: نرگس صلاح‌ورزی
  • مدیر تدارکات: وحید اژدری
  • عکاس: احمدرضا شجاعی

معرفی حسین دوماری کارگردان فیلم کوکتل مولوتف

حسین امیری دوماری نویسنده و کارگردان اهل کرمان، از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز نمود. او اولین فیلم سینمایی بلند خود را به نام جان دار ساخت که در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

از جمله آثار او می توان به شنای پروانه، جان دار، روزی که زن شدم، سفر قندهار، تخته سیاه و سکوت اشاره کرد.

حسین دوماری کارگردان فیلم کوکتل مولوتف

معرفی فیلم کوکتل مولوتف

از میان فیلم های در حال تولید سینمای ایران، فیلم کوکتل مولوتوف حسین دوماری است که این روزها مخاطبان را مشتاق تماشای خود ساخته. بازی پژمان جمشیدی و امین حیایی در این فیلم سینمایی طنز را میتوان از دلایل اصلی این اشتیاق در میان کاربران دانست. در مورد جزئیات این فیلم سینمایی و زمان پخش آن در سینما هنوز اطلاعات کاملی در دسترس نیست چرا که فیلم در مرحله فنی پس از تولید قرار دارد

خلاصه فیلم کوکتل مولوتف

درمورد داستان این فیلم سینمایی جدید پژمان جمشیدی و امین حیایی فقط جزئیات خاصی منتشر نشده است و در این حد میدانیم که این فیلم روایتی طنز است از دهه 50 که حسین امیری دوماری کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

پوستر فیلم کوکتل مولوتف

تنها تصویر منتشر شده از فیلم کوکتل مولوتف

تنها تصویر منتشر شده از فیلم کوکتل مولوتف

بیوگرافی بازیگران فیلم کوکتل مولوتف

امین حیایی

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و یکی از چهار داور برنامه عصرجدید متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران است. او در سال ۱۳۷۰ بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود و در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده ‌های خورشید شد. خیلی زمان برد تا بتواند به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم ‌های سینمایی بازی کند و در اولین نقش آفرینی اش به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم سیب سرخ حوا چندان موفق نبود. امین حیایی در سال ۱۳۸۱ با بازی در شش فیلم: مزاحم، مانی و ندا، مونس، اثیری، رز زرد و بوی بهشت روی پرده سینماهای تهران رفت و از این حیث رکورد دار بود. از جمله افتخارات امین حیایی می توان به سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره سی و ششم فیلم فجر اشاره کرد. همسر وی نیلوفر خوش ‌خلق از بازیگران سینمای ایران است.

امین حیایی سابقه بازیگری در آثاری همچون خودزنی، رژیم طلایی، مهمان، ستاره می شود، سلام بر عشق، عروس فراری، رز زرد، شارلاتان، زن ها فرشته اند، تکیه بر باد، بوی خون، شب، بیداری رویاها، آقازاده، قلب یخی، ساخت ایران، جانان، چشم و گوش بسته، درخونگاه، شعله ور، آسمان من، دارکوب، خانوم، ثبت با سند برابر است، سه بیگانه، هلن، سن پطرزبورگ، چه کسی امیر را کشت؟، اخراجی ها و دایره زنگی را در کارنامه هنری خود دارد.

امین حیایی

احمد مهرانفر

احمد مهران‌ فر، بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در کاشان است که به واسطه بازی در نقش ارسطو عامل در سریال تلویزیونی پایتخت شهرت یافته است. احمد مهران‌ فر از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را در زمینه بازیگری تئاتر آغاز نمود. وی در سال ۱۳۸۰ با نقش آفرینی در فیلم نان، عشق، موتور ۱۰۰۰ به کارگردانی ابوالحسن داوودی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد و دو سال بعد، با سریال تلویزیونی بانکی‌ها به تلویزیون آمد.

فعالیت احمد مهران‌ فر در قالب نقش‌های کوتاه و فرعی در سینما و تلویزیون سال‌ها ادامه پیدا کرد. او سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون آکتور، روابط، شاعر زباله‌ها، عصر روز دهم، درباره الی، ماجرای نیمروز، بیخود و بی جهت، زاپاس، پایتخت ۵، سال ‌های دور از خانه، کاتیوشا، خجالت نکش، انفرادی و دینامیت را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

احمد مهران‌ فر در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است.

احمد مهرانفر

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد ۱۷ شهریور ۱۳۶۴ در تهران و دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است.

ستاره پسیانی موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران برای بازی در نمایش صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شده است.

ستاره پسیانی در فیلم و سریال‌ های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که می‌ توان به خاتون، لتیان، آماده باش، ننه دلاور و فرزندان او، ولپن، بیست و یک بار مردن در سی روز، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، لانتوری، کوچه بی‌ نام، وارونگی، فرشتگان قصاب، خوب بد جلف ۲، نهنگ آبی، جمشیدیه، کرگدن، سرخ پوست، اتاق ورونیکا و پاییز اشاره کرد.

ستاره پسیانی

یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران است.

وی در ۱۹ سالگی به واسطه علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرده و در تست انتخاب بازیگر شرکت نمود بطوریکه در نهایت برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد.

یکتا ناصر پس از بازی درسریال گلهای کاغذی، کماکان فعالیتهای خویش را ادامه داد و در چند مجموعه تلویزیونی دیگر نیز بازی کرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با ایفای نقش در فیلم ساقی رسما فعالیت خود را در سینما آغاز نمود. او در این مدت وارد دانشگاه نیز شد و در رشته محیط زیست مشغول به تحصیل گردید. از نمونه آثار او می توان به یکی می خواد باهات حرف بزنه، فصل نرگس، رحمان ۱۴۰۰، دل، آینه بغل، ابله، ساقی و آشوب اشاره کرد.

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای ایران است. این زوج صاحب فرزندی به نام سوفیا هستند.

یکتا ناصر

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق فوتبال، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و مجری ایرانی،‌ متولد ۲۰ شهریور ۱۳۵۶ در تهران است. وی در باشگاه‌ های مطرح سایپا، پرسپولیس و پاس تهران سابقه بازی دارد و تک گل ملی خود را مقابل گرجستان زده است.

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۹۲ در سریال تلویزیونی پژمان به ایفای نقش پرداخت. این در حالی است که طرح اولیه سریال پژمان نیز با ایده خود او شکل گرفته ‌است. از جمله افتخارات پژمان جمشیدی می‌توان به نامزدی دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

پژمان جمشیدی سابقه بازی در آثاری همچون آنتن، آتش ‌بس ۲، ۵۰ کیلو آلبالو، خوب بد جلف، لونه زنبور، آذر، تگزاس، ایده اصلی، سوءتفاهم، هزارتو، تگزاس ۲، جهان با من برقص، خوب بد جلف ۲، آرسنیک و دینامیت را در کارنامه هنری خود دارد. وی در برنامه همرفیق نیز به عنوان مهمان حضور داشته است. از جمله برنامه هایی که پژمان جمشیدی به عنوان مجری در آنها حضور داشته، می توان به عناوینی همچون کلاسیکو و پیشگو اشاره کرد.

پژمان جمشیدی

علیرضا استادی

علیرضا استادی بازیگر ایرانی متولد ۱۳۵۲ در شهر ری است که از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را در زمینه بازیگری آغاز کرد. وی در بسیاری از فیلم و سریال‌های تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته است که می‌توان به هفت و نیم، زیر نظر، نارگیل، لاتاری، گینس، چند متر مکعب عشق، انزوا، بدون تاریخ بدون امضاء، ملبورن، سال‌های دور از خانه، چراغ های ناتمام، شکستن همزمان بیست استخوان، سال دوم دانشکده من، زیر نظر و نسل سوخته اشاره کرد.

علیرضا استادی

سعید امیرسلیمانی

سعید امیرسلیمانی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده اهل ایران متولد ۱۷ آبان ۱۳۲۱ در سنگلج است که از سال ۱۳۳۹ فعالیت خود را آغاز نمود.

وی پدر سپند و کمند امیرسلیمانی بازیگران سینما و تلویزیون است. از میان افتخارات او می توان به کاندیداتوری بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای فیلم آبادانی‌ها در یازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

از جمله آثار او می توان مردی که موش شد، کفش های میرزا نوروز و سوفی و دیوانه را نام برد.

سعید امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی

کمند امیرسلیمانی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.وی فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۳۷۶ می باشد. بازی در نمایش «سنجاب ها» در سن ۷ سالگی نخستین فعالیت او در عرصهٔ تئاتر به حساب می آید.امیرسلیمانی در سال ۱۳۶۰ به تلویزیون آمد و در سال ۱۳۶۵ در فیلم سینمایی «ترنج» به هنرنمایی پرداخت.او در فیلم های سینمایی بسیاری همچون پاستاریونی، قرمز و شیدا حضور داشته است.

کمند امیرسلیمانی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا