اخبار بازیگرانسریال ایرانی

نگاهی به فیلم افعی تهران؛ پیمان معادی درگیر یک پرونده قتل شد

سریال افعی تهران تازه‌ترین سریال شبکه خانگی در ژانر درام اجتماعی به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی است که به زودی از طریق پلتفرم فیلمنت منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال افعی تهران و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال افعی تهران منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال افعی تهران در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال افعی تهران چه کسی است؟

سریال افعی تهران ساخته سامان مقدم است.

خلاصه داستان و موضوع سریال افعی تهران چیست؟

«افعی تهران» در ژانر درام اجتماعی، ماجراهای یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.

اسامی بازیگران سریال افعی تهران در نقش های اصلی چیست؟

در سریال افعی تهران بازیگرانی چون پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی با حضور مریلا زارعی، هومن سیدی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرین غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر و بازیگر خردسال ماهور نعمتی حضور دارند.

مشخصات سریال افعی تهران

نام سریالسریال افعی تهران
کارگردانسامان مقدم
تهیه کنندهجواد فرحانی
نویسندهپیمان معادی
ژانردرام اجتماعی
تاریخ انتشارچهارشنبه 16 اسفند ماه
توزیع کنندهفیلمنت
تعداد قسمت هاحدود 20 قسمت

دانلود رایگان سریال افعی تهران

دانلود رایگان سریال افعی تهران

قرار است سریال افعی تهران به زودی منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال افعی تهران را در این مطلب قرار می دهیم.

لیست بازیگران سریال افعی تهران

  • پیمان معادی
  • سحر دولتشاهی
  • آزاده صمدی
  • پژمان جمشیدی
  • مریلا زارعی
  • هومن سیدی
  • مهسا حجازی
  • بهادر مالکی
  • به‌آفرین غفاریان
  • نیلوفر کوخانی
  • تورج اصلانی
  • امیراحمد قزوینی
  • محمد صدیقی مهر
  • ماهور نعمتی

عوامل سریال افعی تهران

  • کارگردان: سامان مقدم
  • نویسنده: پیمان معادی، پویا مهدوی زاده
  • تهیه کننده: جواد فرحانی
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری
  • مدیر برنامه ریزی: علیرضا شمس
  • مدیر صدابرداری: محمود خرسند
  • صداگذاری: ایرج شهزادی
  • طراح صحنه: کامیاب امین عشایری
  • طراح گریم: ایمان امیدواری
  • طراح لباس: ندا نصر
  • تدوین: سیامک مهماندوست
  • موسیقی: امیر توسلی
  • مدیر تولید امیر یمینی
  • منشی صحنه: دنیا راد

معرفی سامان مقدم کارگردان سریال افعی تهران

سامان مقدم نویسنده و کارگردان ایرانی در سال 1347 به دنیا آمد و از سال 1370 فعالیت خود را با شروع کرد و سرانجام در سال 1377 فیلم سینمایی سیاوش که در آن در مقام ندیسنده نیز حضور داشت را کارگردانی کرد. این کارگردان تا کنون آثاری همچون فیلم‌های کافه ستاره، نهنگ عنبر، سریال‌های قلب یخی فصل سوم و دیوار به دیوار را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است و اکنون شاهد جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی او هستیم.

معرفی سریال افعی تهران

پیمان معادی اردیبهشت سال 1401 با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی‌اش اعلام کرده بود که قصد دارد سریالی کمدی برای شبکه نمایش خانگی بسازد و در توضیح آورده بود: «خیلی وقت بود دلم می‌خواست فیلمنامه‌کمدی دیگه‌ای بنویسم. سال‌ها قبل تجربه‌های شیرین و خوبی در نوشتن سناریوهای طنز داشتم ولی تا امروز دنبال فرصتی بودم تا در ژانر مورد علاقه‌ام که کمدی سیاه است ؛ کار کنم. این روزها با همکاری پویا مهدیزاده مشغول نوشتن اپیزودهای پایانی قصه هستیم.» معادی پیش‌تر اعلام کرده بود این اثر، کمدی سیاه است و حس مالیخولیایی غمگین دارد.

معادی قرار بود ابتدا این فیلمنامه را خودش جلوی دوربین ببرد، اما با توجه به حجم زیاد نقشی که در این سریال داشت، تصمیم براین شد تا کارگردان دیگری آن را بسازد. سامان مقدم که در شبکه خانگی تجربه ساخت فصل سوم سریال «قلب یخی» را داشت در نهایت کارگردانی سریال «افعی تهران» را برعهده گرفت تا بعد از گذشت یک دهه سریالی را برای شبکه خانگی کارگردانی کند.

سامان مقدم از جمله کارگردانانی است که ستارگان به او اعتماد بسیاری دارند از همین رو همیشه کارهایش را با حضور طیف وسیعی از ستارگان سینما می‌سازد. هنوز هم قلب یخی 3 یکی از پرستاره‌ترین سریال‌های شبکه خانگی است. او برای ساخت افعی تهران هم ستارگان زیادی را به صف کرده است. آنطوری که همشهری آنلاین خبر داده علاوه بر پیمان معادی، سحر دولشتاهی و پژمان جمشیدی هم در سریال جدید سامان مقدم بازی دارند. ستارگان دیگری هم در این سریال بازی دارند که اسامی آن‌ها به زودی اعلام خواهد شد.

علی سرتیپی مدیرعامل پلتفرم «فیلمنت» پیش از این در گفت و گویی با ایرنا از صدور پروانه ساخت سریال «افعی تهران» توسط ساترا خبر داده بو. این سریال قرار است به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلمنت» پخش شود.

خلاصهٔ داستان سریال افعی تهران

«افعی تهران» در ژانر درام اجتماعی، ماجراهای یک کارگردان سینما است که درگیر پرونده قتلی می‌شود.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال افعی تهران

این مجموعه در حال اتمام مراحل فیلم‌برداری خود است.قرار است از چهارشنبه 16 اسفند ماه شاهد پخش سریال باشیم.

تعداد قسمت های سریال افعی تهران حدود 20 قسمت اعلام شده است.

پوستر سریال افعی تهران

پوستر سریال افعی تهران

تیزر سریال افعی تهران

بیوگرافی بازیگران سریال افعی تهران

پیمان معادی

پیمان معادی بازیگر، نویسنده و فیلم‌ساز اهل ایران در 9 تیر 1349 به دنیا آمد. او کار هنری را از سال 1379 با نوشتن فیلمنامه فیلم آواز قو شروع کرد. آقای معادی سپس در سال 1387 نخستین بار با فیلم درباره الی جلوی دوربین رفت و بعد از آن تبدیل به یکی از بازیگران تراز اول ایرانی شد. از جمله آثار معروف او در حوزه بازیگری باید به جدایی نادر از سیمین، ابد و یک روز، بمب؛ یک عاشقانه، متری شیش و نیم و درخت گردو اشاره کنیم. او در سینمای بین‌المللی نیز فیلم‌های همچون کمپ ایکس ری (Camp X-Ray)، آخرین شوالیه‌ها (The Last Knights) و سریال وست ورلد (Westworld) را بازی کرده است. پیمان معادی تا کنون موفق شده تا جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را دریافت کند.

پیمان معادی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی بازیگر ایرانی متولد 16 مهر 1358 است. او بازیگری را از سال 1380 وارد دنیای تئاتر شد و 4 سال بعد در سال 1384 اولین فیلم خود چهارشنبه سوری را بازی کرد. دو سریال در کارنامه هنری خانم دولتشاهی نقش بزرگی داشتند. اولین سریال مسافران در سال 1388 بود که باعث شد سحر دولتشاهی دیده شود و دومین نیز نابرده رنج بود که به معروفیت این بازیگر کمک کرد. خانم دولتشاهی تاکنون دو بار موفق به کسب سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده است. او نقش اصلی زن سریال افعی تهران را ایفا می‌کند.

سحر دولتشاهی

آزاده صمدی

آزاده صمدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی پایان به شهرت رسید.او پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. در تئاتر «بی شیر و شکر» حمید امجد ایفای نقش کرد.صمدی در فیلم های سینمایی آفریقا، سیزده، طبقهٔ حساس، ارغوان، گاهی، ۵۰ کیلو آلبالو، خوب، بد، جلف، یکی از میان همه، ساعت ۵ عصر و لابی ایفای نقش کرده است.

آزاده صمدی

مریلا زارعی

مریلا زارعی، بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون، متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ در تهران است. وی فارغ ‌التحصیل رشته‌ صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است.

مریلا زارعی با مجموعه‌ تلویزیونی کارآگاه علوی، به کارگردانی حسن هدایت، وارد عرصه‌ بازیگری شد. وی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره‌ فیلم فجر، تندیس بازیگر نقش مکمل زن از جشن خانه‌ سینما، دیپلم افتخار بهترین بازیگر زن از جشنواره‌ فیلم فجر، لوح زرین بهترین بازیگر زن و بسیاری جوایز دیگر را در کارنامه هنری خود دارد.

از میان آثاری که مریلا زارعی در آنها نقش آفرینی کرده، می توان عناوینی همچون نوبت لیلی، حکم، بادیگارد، سیزده گربه روی شیروانی، درباره الی، زیر سقف دودی، شیار ۱۴۳، مانکن، ایده اصلی و گیتا اشاره کرد.

مریلا زارعی

هومن سیدی

هومن سیدی کارگردان، بازیگر، فیلمنامه نویس و تدوینگر است. سال 1359 در رشت متولد شد. مادرش بازنشسته نیروی دریایی و پدرش کارمند بانک کشاورزی بود. او دو برادر به نام های حامد و هامون و یک خواهر به نام هیلدا دارد. هومن سیدی در دوران دبیرستان رشته گرافیک را دنبال کرد.پس از اخذ دیپلم در کلاس های انجمن سینمای جوان رشت شرکت کرد و چندین فیلم کوتاه ساخت. دوره های بازیگری را موسسه کارنامه زیر نظر پرویز پرستویی گذراند. سال 1383 در فیلم یک تکه نان به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد سپس در فیلم سینمایی چهارشنبه سوری نقشی کوتاه را ایفا کرد. سال 1386 با بازی در سریال راه بی‌پایان وارد تلویزیون شد. او پس از ساخت چندین فیلم کوتاه از جمله ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی (که به خاطر آن‌ها جوایز بسیاری از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران گرفت) اولین فیلم سینمایی خود را با نام آفریقا کارگردانی کرد. او فیلمنامه نویسی و تدوین این فیلم را نیز برعهده داشت. به گفته منتقدان این فیلم از فیلم های نوآر ایران است. بازیگران بسیاری همچون امیر جدیدی، یسنا میرطهماسب، نوید پورفرج، لادن ژاوه‌وند و هامون سیدی از هنرجویان او بوده اند. فیلم سینمایی مغزهای کوچک زنگ زده ساخته های هومن سیدی، از پرفروش‌ترین فیلم‌های اکران سال نود و هفت در ایران بود. شورای عالی انقلاب فرهنگی به پاس موفقیت های فراوان این هنرمند به او دکترای افتخاری اعطا کرد. سیدی در چندین نمایش از جمله همسایه آقا و مشروطه بانو دو اثر حسین کیانی حضور داشته است. او سال 1385 با آزاده صمدی ازدواج کرد. آن ها سال 1392 از یکدیگر جدا شدند. هومن سیدی در سال 1393 با بیتا اصلانی ازدواج کرد. آن ها دختری به نام نیل دارند.

هومن سیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق و بازیگر ایرانی در 20 شهریور 1356 متولد شد. او ابتدا بین سال‌های 1371 تا 1388 بازیکن فوتبال بود و توانست یک گل ملی زده ودر پرسپولیس تهران بازی کند. سپس از سال 1392 با سریال پژمان وارد دنیای بازیگری شد و برخلاف تصورها آنقدر درخشید که امروزه نه تنها بازیگر خوبی است، بلکه موفق شده تا جز پولسازترین هنرپیشگان ایرانی شود. آقای جمشیدی تا کنون سه بار نامزد سیمرغ بلورین و یک بار برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده است. از فیلم‌های شاخص او باید به سوءتفاهم، شیشلیک، علفزار و یادگار جنوب اشاره کنیم.

پژمان جمشیدی

 

 

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا