اخبار بازیگرانسریال ایرانی

شهاب حسینی با گناه فرشته مهمان خانه ها در شب های بلند زمستان

سریال گناه فرشته تازه‌ترین سریال شبکه خانگی در ژانر درام اجتماعی به نویسندگی و تهیه‌ کنندگی حامد عنقا است که از جمعه اول دی ۱۴۰۲ از فیلیمو پخش شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال گناه فرشته و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال گناه فرشته منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال گناه فرشته در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال گناه فرشته چه کسی است؟

سریال گناه فرشته ساخته حامد عنقا است.

خلاصه داستان و موضوع سریال گناه فرشته چیست؟

سریال گناه فرشته درباره وکیلی است که درگیر پرونده های قتل و … می شود.

اسامی بازیگران سریال گناه فرشته در نقش های اصلی چیست؟

شهاب حسینی، بهروز رضوی، مهدی سلطانی سروستانی، لادن مستوفی، امیر آقایی و پردیس پورعابدینی و … از بازیگران سریال گناه فرشته هستند.

مشخصات سریال گناه فرشته

نام سریالگناه فرشته
کارگردان حامد عنقا
تهیه کننده حامد عنقا
نویسندگان حامد عنقا
ژانردرام اجتماعی
تاریخ انتشار1 دی 1402
توزیع کننده فیلیمو
تعداد قسمت ها16 قسمت

دانلود رایگان سریال گناه فرشته

گناه فرشته" class="index-title">

دانلود رایگان سریال گناه فرشته

در اولین روز زمستان ۱۴۰۲، منتظر این درام پرتعلیق باشید؛ ساعت ۸ صبح یکم دی ماه ۱۴۰۲ اولین قسمت سریال گناه فرشته به‌طور اختصاصی از فیلیمو منتشر می‌شود.

لیست بازیگران سریال گناه فرشته

  • شهاب حسینی (در نقش حامد تهرانی)
  • امیر آقایی (در نقش نوید عشیری)
  • لادن مستوفی (در نقش مهتاب محتشم)
  • مهدی سلطانی سروستانی (در نقش مشفق)
  • دیبا زاهدی
  • آشا محرابی
  • فخرالدین صدیق شریف
  • سیدمهرداد ضیایی
  • نفس بازغی
  • بهروز رضوی
  • پردیس پورعابدینی

درباره شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی

شهاب حسینی در نمایش خانگی بازیگر گزیده کاری است. او بعد از بازی در سریال شهرزاد چند سالی تمرکز اصلی‌اش را روی سینما گذاشته بود و با بازی در نقش سرگرد مشکات در سریال «پوست شیر» باز هم عیار بازیگری خودش را نشان داد. ویژگی‌های بازیگری حسینی از آن جهت قابل توجه است که در هر نقشی که ظاهر می‌شود کاملا ابعاد و مختصات آن نقش را از آنِ خود می‌کند. درک بالای حسینی از تمامی شخصیت‌هایی که بازی کرده است او را در میان بازیگران یگانه کرده است. توجه به جزئیات و نگاه ناقذ در بازیگری و پیدا کردن رابطه علی و معلولی میان آنچه که بازی می‌کند با آنچه که دریافت کرده است باعث شده کارنامه بازیگری او سرشار از نقش‌های ماندگار شود. از حجت در «جدایی نادر از سیمین» تا احمد در «درباره الی» و قباد در سریال «شهرزاد». حالا شهاب حسینی در سریال گناه فرشته نقش متفاوتی را بازی می‌کند که قطعا می‌تواند مخاطب پیگیر بازی‌های او را غافلگیر کند.

درباره شهاب حسینی در نقش حامد تهرانی

درباره مهدی سلطانی در نقش مشفق

مهدی سلطانی در دهه ۹۰ با بازی در نقش‌‌های جدی و با صلابت در ذهن مخاطب ماندگار شده است. بازی او در سریال در مسیر زاینده‌رود از ماندگارترین نقش‌های سلطانی بود. همکاری او با حسن فتحی در سریال‌ شهرزاد از سلطانی بازیگری با ویژگی‌های خاص درست کرد که متانت در گفتار و تاکید بر ادای درست دیالوگ‌ها از ویژگی‌های بازیگری او است. درک درست سلطانی از موقعیت‌هایی که درون آن قرار می‌گیرد و ایجاد شیمی درست میان روابط شخصیت‌های مقابل خودش نقش‌های ماندگاری از او ثبت کرده است. به یاد بیاورید بازی دیدنی او در سریال پدر در نقش یک پدر دلسوز و مهربان را که داغ اولاد دیده و سعی می‌کند برای عروسش پدر خوبی باشد. یا شخصیت منفی او در سریال آقازاده که یک فرد با نفوذ و طماع است که از هر فرصتی برای رسیدن به اهدافش استفاده می‌کند. حالا سلطانی در گناه فرشته همکاری مداومی که با حامد عنقا داشته است را ادامه داده و فرصت دیگری برای ثبت بازی متفاوت از خودش را پیش رویش می‌بیند.

درباره مهدی سلطانی در نقش مشفق

درباره امیر آقایی در نقش نوید عشیری

امیر آقایی بازیگری را پله پله تا رسیدن به اوج ادامه داد. شاید از همان اولین حضورهایش در سریال «اولین شب آرامش» می‌شد نشانه‌هایی از بازیگری شش دانگ را سراغ گرفت که رفته رفته بر جلوه‌های حضورش اضافه کرد و حالا در مقام یک بازیگر که عمده نقش‌هایش در قامت یک مرد عصیانگر و یا چالش‌زا جلوه پیدا کرده است. حضور او در سریال «آقازاده» و بازی در نقش یک آقازاده عیاش و سودجو از امیر آقایی بازیگری ساخت که در نقش‌های منفی می‌تواند درخشان ظاهر شود. حالا او در گناه فرشته دومین همکاری‌اش با حامد عنقا را پشت سر می‌گذارد تا باز هم شاهد هنرنمایی او در کنار بازیگری همچون شهاب حسینی باشیم.

درباره امیر آقایی در نقش نوید عشیری

درباره پردیس پورعابدینی در نقش فرشته

پردیس پورعابدینی را باید یکی از کشف‌های حامد عنقا در بازیگری دانست. بازیگر جوان و مستعدی که با بازی در سریال آقازاده توانست قابلیت‌های خودش را در ارائه نقش یک دختر با دو وجه شخصیتی متفاوت، به نمایش بگذارد. پورعابدینی بعد از آقازاده برای اینکه بتواند مسیر را بدون هیجان طی کند سعی کرد از فضاهایی که دارد مراقبت کند و مسیر را با دقت و مطالعه بیشتر طی کند. عنقا برای بار دوم به او اعتماد کرد و در فیلم غریب ساخته محمدحسین لطیفی بازی درخشانی از او شاهد بودیم که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را در اولین تجربه جدی سینمایی برایش به ارمغان آورد. حالا پورعابدینی در گناه فرشته در نقش «فرشته» حضور دارد. نقش محوری اولین ساخته حامد عنقا در مقام کارگردان که باید منتظر اتفاق‌های جدید در نقش آفرینی جدید او باشیم.

درباره پردیس پورعابدینی در نقش فرشته

درباره لادن مستوفی بازیگر گناه فرشته

شاید به یادماندنی‌ترین تصویر از لادن مستوفی در ذهن همه مخاطبان حضور او در سریال دوران سرکشی به کارگردانی کمال تبریزی باشد. تصویر یک مددکار اجتماعی که با دلسوزی بسیار سعی دارد به دخترانی که در خانواده دچار خشونت خانگی شدند و با بی مهری مجبور به ترک خانه شده‌اند کمک کند. شمایل و بازی درگیر کننده لادن مستوفی با چهره‌ای مصمم و نگاه دلسوز در ذهن مخاطب باقی مانده است. حالا لادن مستوفی با بازی در نقش مهتاب محتشم می‌خواهد چهره یک وکیل قدرتمند را به نمایش بگذارد که مهم‌ترین چالش‌های زندگی‌اش را تجربه می‌کند. چالش‌هایی به سختی خودِ زندگی.

درباره لادن مستوفی بازیگر گناه فرشته

عوامل سریال گناه فرشته

  • تهیه‌کننده، نویسنده و کارگردان: حامد عنقا
  • فیلمبردار: زنده‌یاد مرتضی پورصمدی
  • تدوین: میثم مولایی
  • طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف
  • مدیر صدابرداری: وحید دوزنده
  • مدیر تولید: افشین قلی‌پور
  • مدیر پشتیبانی: سیدعلی اسلامی
  • موسیقی: ستار اورکی
  • طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق
  • طراح گریم: مهرداد میرکیانی
  • سرپرست گروه کارگردانی: احسان سجادی حسینی
  • مدیربرنامه‌ریزی: مجیدرضا فاضلی
  • منشی صحنه: علیرضا فرح زادی
  • طراح جلوه‌های ویژه بصری: امیر ولی‌خانی
  • سرپرست جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقابیگ
  • عکاس: آرش شاه‌محمدی
  • مجری طرح: رسانه مهر طه

معرفی حامد عنقا کارگردان سریال گناه فرشته

حامد عنقا متولد 1357 در تهران، طراح ، فیلمنامه نویس و تهیه کننده است. از سال 1378 فعالیت هایش در حوزه آثار تصویری را با ساخت مستندهای اجتماعی آغاز کرد. کارگردانی سریال ” به همین سادگی ” با بازی اکبر عبدی در سال 1379 اولین تجربه سریال سازی عنقا بود اما پس از آن و تا سال 1394 تنها به طراحی و نگارش فیلمنامه مشغول شد که حاصل آن سریال های نردبام آسمان، فصل اول و دوم قلب یخی، انقلاب زیبا، تنهایی لیلا و تله فیلم های زخم درون، خنده در تاریکی، هرگز رهایم نکن و پوست انداختن بود. عنقا که در سال 1395 سرمایه گذار فیلم موفق ” بدون تاریخ بدون امضا ” شد، در سال 1396 علاوه بر نویسندگی ، تهیه کنندگی سریال جدیدش ” پدر ” را نیز برعهده گرفت. این سریال عنوان پرمخاطب ترین سریال درام ، جایزه بهترین سریال جشنواره جام جم ، نامزدی تندیس حافظ بهترین مجموعه تلویزیونی و عنوان بهترین فیلمنامه در نوزدهمین جشن دنیای تصویر را کسب کرد. ترکیب نویسندگی و تهیه کنندگی در سریال نوروزی ” بر سر دوراهی ” نیز ادامه پیدا کرد. حامد عنقا سال 1399 پس از ده سال به شبکه نمایش خانگی بازگشت و به عنوان طراح ، نویسنده و تهیه کننده سریال ” آقا زاده ” را تولید کرد. این سریال در زمان پخش موفق شد رکوردهای متعدد تماشای آنلاین را بین سریال های شبکه نمایش خانگی بشکند. آخرین فعالیت او نگارش و تهیه کنندگی فیلم سینمایی ” غریب ” در سال 1401 است که علاوه بر دریافت بیشترین تعداد جایزه در جشنواره فیلم فجر ، به عنوان بهترین فیلم در جشنواره مقاومت نیز شناخته شد. همچنین این اثر سینمایی در اکران آنلاین فیلم های غیر کمدی رکورد فروش و تماشای آنلاین را به خود اختصاص داد.

حامد عنقا کارگردان سریال گناه فرشته

گناه فرشته" class="index-title">

معرفی سریال گناه فرشته

ساترا در خبری به گونه رسمی اعلام کرد فیلمنامه سریال خانگی «گناه فرشته» به نویسندگی و تهیه‌ کنندگی حامد عنقا مجوز گرفته تا پس از سریال جنجالی آقازاده ، پروژه جدیدی را برای این شبکه وارد فاز تولید کند. آقازاده از جمله مهم ترین و محبوب ترین سریال های شبکه نمایش خانگی بود که در تابستان 99 پخش شد و بسیار نیز مورد استقبال قرار گرفت.

ژانر سریال گناه فرشته درام، اجتماعی، هیجان‌انگیز و جنایی است.

خلاصهٔ داستان سریال گناه فرشته

داستان سریال گناه فرشته، به‌طور رسمی منتشر نشده ولی روابط‌عمومی سریال، این جمله مبهم و پر رمز و راز را منتشر کرده‌اند: «آتیش چیز بدی نیست، اونچه اضافه اس رو می‌سوزونه، چیزی موندنی باشه می‌مونه!»

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال گناه فرشته

ساعت ۸ صبح یکم دی ماه ۱۴۰۲ اولین قسمت سریال گناه فرشته به‌طور اختصاصی از فیلیمو منتشر شد. این سریال هنوز در حال تدوین است و تعداد قسمت‌های آن نهایی نشده و به زودی در همین صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود. سریال حامد عنقا مینی سریال نیست و تعداد قسمت‌های آن -در حالی‌که تدوین آن ادامه دارد- ۱۶ قسمت در نظر گرفته شده است.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال گناه فرشته

درگذشت زنده یاد مرتضی پورصمدی سر صحنه سریال گناه فرشته

صبح روز شنبه یازدهم شهریورماه خبر درگذشت ناگهانی مرتضی پورصمدی فیلمبردار پیشکسوت و صاحب سبک سینما سر صحنه سریال در حال تولید «گناه فرشته» جامعه سینمایی را در بهت و حیرت فرو برد.

نویسنده و تهیه‌کننده این سریال میگوید: به روایت همکارانم، ایشان برای دقایقی برای رسیدن به سرویس بهداشتی چند پله‌ای را بالا می‌رود، اما پشیمان می‌شود و به همکاران می‌گوید که من را خبر کنند تا جای دوربین را برای سکانس های مورد نظرمان فیکس کنیم. در همین فاصله کوتاه برگشت، دچار سرگیجگی و بی حالی می شود. مهدی سلطانی که نزدیک‌تر به ایشان بود احساس می کند آقای پورصمدی از پله ها سر خورده، سریع خودش را می رساند که می‌فهمد از حال رفته اند. آقای پورصمدی را زمین می‌خوابانند. من که گوشه دیگری بودم متوجه شدم همه در حال دویدن به سمتی‌اند و از این لحظه من هم به صحنه رسیدم. ما به سرعت وضعیت را به اورژانس اعلام کردیم و موتورلانس (آمبولانس موتوری) بلافاصله رسید و شروع به کارهای اولیه کرد. ما هم کمی متشنج بودیم و نسبت به اینکه چرا خود آمبولانس نیامده شاکی بودیم که بعدا متوجه شدیم این روال پروتکل آنهاست و موتورلانس زودتر می رسد. بعد از چند دقیقه عمل احیاء انجام شد و ادامه پیدا کرد تا اینکه آمبولانس هم رسید و سریعا ایشان را به بیمارستان نیکان منتقل کرد. من و خانم لادن مستوفی و آقای قلی‌پور مدیر تولید مجموعه، آمبولانس را همراهی کردیم و حدودا پنج شش دقیقه بعد به بیمارستان رسیدیم.

در ابتدا امیدواری هایی بود و سوالاتی هم در خصوص مصرف دارو یا سابقه بیماری ایشان از ما شد و ما تاکید کردیم که ایشان به واسطه سبک زندگی و دوران طولانی ای که برای عکاسی در کوهستان و بین عشایر داشتند جزو سلامت‌ترین آدم ها بودند و مشکل خاصی نداشتند. در این فاصله خانواده ایشان آمدند و درست دقایقی بعد، فوت ایشان توسط بیمارستان اعلام شد و همه اعضای گروه که نگران و منتظر در بیمارستان بودیم، انگار چک محکمی خوردیم.

طبق تشخیص اولیه پزشکان گویا زخمی در دستگاه گوارش ایشان ایجاد شده بود البته نه چیزی شبیه زخم در معده. این عارضه گویا می توانسته از چند روز قبل ایجاد شده باشد. وجود این زخم باعث شده بود دستگاه گوارش پر از خون شود و آقای پورصمدی حجم زیادی خون از دست بدهند و قلب هم نتوانسته بود پمپاژ سریع‌تری کند تا اکسیژن به مغز برسد. قلب ضعیف شده و همزمان ایشان دچار افت فشار و بی حالی می شوند و متاسفانه این اتفاق رخ می دهد. البته هم ما و هم خانواده پیگیر بررسی بیشتر برای علت این اتفاق شدیم. اما همه چیز سریع، کوتاه و ناباورانه اتفاق افتاد.برخی رسانه ها اعلام کردند که آقای پورصمدی حین کار فوت شدند در حالی که روز کاری ما هنوز شروع نشده بود.

حامد عنقا در پایان صحبت‌های خود درباره اینکه چه کسی قرار است جایگزین مرحوم پورصمدی در ادامه مسیر ساخت سریال شود نیز گفت: «درباره‌ی این موضوع فکر نکرده‌ام چرا که حالم خوب نیست. این روزها عزادارم و فقط به این فکر می‌کنم چه تلخ و دردناک است که رفیق خوبم را از دست داده ام.

رونمایی از لوگوی سریال حامد عنقا

در آستانه پخش سریال «گناه فرشته» به نویسندگی و کارگردانی حامد عنقا، از لوگوی این سریال رونمایی شد؛ این لوگو توسط «مهدی میرباقری» گرافیست و نقاش مدرنیست مطرح کشور که پیش از این لوگو «آقازاده» را نیز طراحی کرده بود، آماده شده است.

نشان نوشته سریال در قالب تایپوگرافی نستعلیق طراحی شده و به سادگی با یک رد خون غلیظ به اتفاقاتی که خواهید دید اشاره دارد. میرباقری طراح گرافیک و مدیر هنری تبلیغات سریال‌های آقازاده، جیران… و مدیر هنری و تبلیغات ۳ دوره جشنواره فیلم فجر، فیلم سلامت، فیلم تصویر دهم و… بوده است.

رونمایی از لوگوی سریال حامد عنقا

نگاهی گذرا به قسمت اول سریال «گناه فرشته»

حامد عنقا امضای همیشگی خودش را که در چند سریال به قلم او شاهد بودیم، این‌بار هم روی اثر گذاشته و از همین قسمت اول می‌توان نشانه‌های آن را به خوبی دریافت. یکی از آنها استفاده از نام حامد تهرانی است که در چند سریال مختلف برای شخصیت مثبت داستانش در نظر گرفته بود و اینبار در اختیار شهاب حسینی گذاشته است. دیگری ساختار ورود مخاطبان به قسمت اول است و شوکی که همان ابتدا می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند.

فضای قسمت اول | ماجرای سریال در قسمت اول با نمایش صحنه یک قتل شروع می‌شود. ما به همراه شخصیت فرشته که دست‌ها و لباس‌هایش خونی است و چهره‌ای آشفته و نگران دارد، تا کلانتری می‌رویم و حس می‌کنیم با پای خودش رفته تا به قتلی که انجام داده اعتراف کند. بعد از این سکانس است که مرحله به مرحله با اطلاعات جدیدتری روبه‌رو می‌شویم و پس از سکانس دادگاه، به این نتیجه می‌رسیم که واقعا قتلی توسط فرشته اتفاق افتاده است. با باز شدن پای حامد به ماجرای این پرونده و پیشینه‌ای که از دارودسته مقتول دارد و ایستادگی مقابل همسرش که وکالت آنها را به عهده گرفته، ماجرا رفته رفته در ذهن‌مان شکل دیگری پیدا می‌کند. نهایتا در انتهای این قسمت، از زبان فرشته، روایتی دیگر درباره همان سکانس ابتدایی می‌شنویم که ذهنمان را به عنوان مخاطب آشفته می‌کند. این همان تعلیقی است که حامد عنقا در قسمت اول ایجاد کرده تا نتوانیم به راحتی از کنار سریال بگذریم.

معرفی شخصیت‌ها | در قسمت اول با مهتاب محتشم با بازی لادن مستوفی به عنوان وکیل دادگستری روبه‌رو می‌شویم؛ زنی که در دادگاه با قدرت مقابل وقت تلف کردن وکیل فرشته می‌ایستد و بعدتر می‌بینیم که با خانواده مقتول ناهار می‌خورد. او در جایگاه مادر و همسر، شمایلی مهربان و صمیمی دارد اما در پایان قسمت اول و فاش شدن رازها، مرموزتر از قبل به نظر می‌رسد. فرشته با بازی پردیس پورعابدینی، اینبار هم به عنوان دختری ساده از طبقه فرودست معرفی می‌شود؛ دختری که از روی چهره و لحن صحبت کردنش می‌توانیم او را باور کنیم اما او هم کماکان برایمان مرموز است. پدر حامد با بازی بهروز رضوی هم به عنوان فردی بانفوذ معرفی می‌شود؛ شخصیتی که فاصله زیادی با پسرش دارد و حامد زیاد باورش نمی‌کند و به طبع آن ما هم هنوز مانده تا بتوانیم دقیق او و موضعش را متوجه شویم. امیر آقایی با نقش نوید عشیری، پسر مقتول معرفی می‌شود؛ شخصیتی که هنوز چیز زیادی درباره‌اش نمی‌دانیم اما مطمئنیم حضور پررنگی در داستان خواهد داشت.

مورد ویژه شهاب حسینی | حامد تهرانی به عنوان وکیل جرائم اقتصادی معرفی می‌شود؛ وکیلی ثروتمند و سرشناس که به راحتی می‌تواند قوانین دادگاه را زیر پا بگذارد و مسیر یک پرونده را تغییر دهد. به دیگران نگاهی از بالا دارد و از شیوه رانندگی و سیگار کشیدن و رفتارش با دیگران، می‌شود به نوعی تبختر در شخصیتش رسید. او مادرش را از دست داده و معتقد است خانواده عشیری باعث قتل مادرش شده‌اند و از آنها کینه‌ای به دل دارد و به همین دلیل هم راضی می‌شود از فرشته دفاع کند. شهاب حسینی که این اواخر نقش پلیس سریال «پوست شیر» را بسیار ملموس و دقیق بازی کرده بود، این‌بار هم وجوه مختلف شخصیت این وکیل را کاملا باورپذیر به نمایش گذاشته. او در جایگاه یک پدر، همسر، فرزند و وکیلی انتقام‌جو قدرتمند به میدان آمده و از کلیشه‌ها دور شده است. نکته قابل توجه درباره بازی شهاب، رویارویی او با فرید سجادی حسینی در نقش عنایت است. آنها در سکانس به‌یادماندنی فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی، مقابل هم قرار گرفتند و صحنه بسیار حساسی را رقم زدند. در این سریال بار دیگر در موقعیتی همبازی شدند اما اینبار بازی متفاوتی به نمایش گذاشتند.

ایجاد تعلیق | بخش مهمی از قسمت اول به معرفی شخصیت‌ها و روابطی که باهم دارند اختصاص پیدا کرد اما در کنار این معرفی، ماجرای اصلی هم مرحله به مرحله بسط و گسترش پیدا کرد. با اینکه هم وکیل تسخیری هم مهتاب و هم حامد تهرانی متفق‌القول بودند که فرشته قاتل است اما در نقطه پایانی قسمت اول، با روایت برخی موارد، ماجرا به سمت دیگری می‌رود. اختلافی اساسی بین حامد و مهتاب شکل می‌گیرد و تعلیقی ایجاد می‌شود برای اینکه مخاطبان تصمیم بگیرند قسمت بعدی را دنبال کنند.

به جریان افتادن ماجراهای اصلی و روشن شدن موتور داستان با قسمت چهارم

زمانی که قسمت دوم «گناه فرشته» منتشر شد، در مطلبی پیش‌بینی کردیم با توجه به شیوه‌ای که از فیلمنامه‌های حامد عنقا بخصوص در سریال «آقازاده» به یاد داریم، چند قسمت اول را صرف معرفی شخصیت‌ها، پیشینه و روابط میان آنها می‌کند و تازه از چند قسمت بعد داستان به جریان می‌افتد.

در قسمت چهارم سریال «گناه فرشته» با باز شدن پای روزنامه‌نگاری به اسم واعظ با بازی مهدی احمدی، مطالبات مالی او از حامد با بازی شهاب حسینی، روابط پنهانی‌اش با بعضی شخصیت‌ها و همچنین سرانجام عجیبی که برایش در نظر گرفته شده، ماجرا ابعاد جدیدی پیدا می‌کند. اینجاست که به اطلاعاتی درباره شخصیت مهتاب با بازی لادن مستوفی می‌رسیم و کانون تمرکز ماجراها تازه روشن می‌شود.

نکته قابل توجه اینکه در این قسمت، دیگر خبری از فلاش‌بک‌های مختلف نیست و همه اتفاق‌ها در زمان حال روایت می‌شود. همین هم کمک می‌کند مخاطبان با پیچیدگی کمتری روبه‌رو باشند و تازه بتوانند وقایعی را که در گذشته به آنها ارجاع داده شده بود، مثل پازلی کنار هم قرار دهند و از آن نتیجه بگیرند.

به طور کلی قسمت چهارم «گناه فرشته» را می‌توانیم نقطه شروعی برای به جریان افتاد ماجرای اصلی در نظر بگیریم و باید منتظر باشیم و ببینیم در ادامه، سریال با چه رویکردی ادامه پیدا خواهد کرد.

پوستر فیلم سریال گناه فرشته

پوستر فیلم

بیوگرافی بازیگران سریال گناه فرشته

شهاب حسینی

سید شهاب حسینی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی متولد ۱۴ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است.

تحصیلات دانشگاهی شهاب حسینی در رشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت. حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرد، فرزند اولشان به نام محمدامین در زمستان ۱۳۸۲ و فرزند دومشان به نام امیرعلی در تابستان ۱۳۹۰ به دنیا آمدند. وی کار خود را با تئاتر دانشجویی و سپس گویندگی در رادیو آغاز کرد و سپس در برنامه‌ ای به نام اکسیژن در تلویزیون ظاهر شد.

شهاب حسینی در چند برنامه دیگر هم مانند به رنگ صبح و سایه روشن به عنوان مجری حضور داشت و با سریال پس از باران پا به عرصه بازیگری گذاشت. او در سال های بعد نیز به فعالیت در زمینه بازیگری و اجرا ادامه داد. شهاب حسینی به واسطه نقش آفرینی در فیلم های سینمایی واکنش پنجم، شمعی در باد و محیا مورد توجه قرار گرفت. او در سال ۱۳۸۶ برای ایفای نقش در فیلم محیا، از جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر، موفق به کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد شد و در سال ۱۳۸۷ در جشنواره بین‌ المللی فیلم فجر برای فیلم سوپر استار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

شهاب حسینی همچنین به واسطه نقش آفرینی در فیلم های پرسه در مه به کارگردانی بهرام توکلی و درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی بازیگر مرد برگزیده چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران نیز بود. جدایی نادر از سیمین از دیگر آثار برجسته او در عرصه بازیگری است که مورد توجه منتقدین و مردم قرار گرفت. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را به خود اختصاص دهد.

از جمله فعالیت های هنری اخیر شهاب حسینی می توان به کارگردانی و اجرای برنامه همرفیق در شبکه نمایش خانگی اشاره کرد.

شهاب حسینی

پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی متولد 1379 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. سال 1397 در کلاس های بازیگری استاد مسعود کیمیایی شرکت کرد. با حضور در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر، پیشنهاد بازی در نمایش قصه ظهر جمعه را از نسیم ادبی دریافت کرد. بهرنگ توفیقی که به تماشای این نمایش رفته بود او را برای بازی در مجموعه نمایش خانگی آقازاده انتخاب کرد. سریال آقازاده اولین تجربه او مقابل دوربین بود. مجموعه بوی خون و فیلم های سینمایی غریزه و خائن کشی از دیگر کارهای این هنرمند هستند.

پردیس پورعابدینی

امیر آقایی

امیر آقایی بازیگر ایرانی متولد ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ در ارومیه است و از سال ۱۳۸۰ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود.

نخستین نقش امیر آقایی در سینما در فیلم ارتفاع پست به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا بود. او با بازی در فیلم زن دوم شاید به تعبیری متفاوت‌‌  ترین حضورش در سینما را تجربه کرد. آقایی در سریال اولین شب آرامش نیز حضور داشت و ارتباط خوبش با احمد امینی کارگردان این سریال موجب شد که در یکی دیگر از آثار احمد امینی یعنی مجموعه تلویزیونی بی‌ گناهان ایفای نقش کند.

امیر آقایی با بازی در فیلم‌‌ های چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت به کارگردانی وحید جلیلوند و کوچه بی‌ نام به کارگردانی هاتف علیمردانی، حضور موفقی در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر داشت. سال بعد در همکاری مجدد با وحید جلیلوند با فیلم بدون تاریخ، بدون امضا در جشنواره فجر حضور پیدا کرد. وی همچنین نویسندگی فیلم‌نامه فیلم آرمان شهر را در کارنامه خود دارد.

امیر آقایی سابقه فعالیت در فیلم‌ و سریال هایی همچون بادیگارد، شیفت شب، درخت بلوط، حریم شخصی، کوچه بی‌ نام، شنای پروانه، رقص روی شیشه، آقازاده، دیدن این فیلم جرم است و آرمانشهر را در کارنامه هنری خود دارد. از جمله افتخارات وی می‌توان به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر و کسب دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در پنجمین دوره انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران اشاره کرد. او در مجموعه پیشگو نیز فعالیت کرده است.

امیر آقایی

فرید سجادی حسینی

فرید سجادی حسینی کارگردان و بازیگر ایرانی متولد 16 فروردین 1328 است. او کار هنری خود را از سال 1369 با فیلم عروس شروع کرد و پس از چند فیلم دیگر تا دهه 90 به عنوان بازیگر فعالیتی نداشت تا اینکه در سال 1394 با بازی در نقشی کوتاه و کلیدی در فیلم فروشنده برنده تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما شد‌. از دیگر عناوین بازیگری فرید سجادی حسینی باید به ایتالیا ایتالیا، مغزهای کوچک زنگ زده، شبی که ماه کامل شد، بی‌همه چیز و پوست شیر اشاره کنیم.

فرید سجادی حسینی

آشا محرابی

آشا محرابی بازیگر، کارگردان، دوبلور و گوینده فارغ التحصیل کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و کارشناسی ارشد در رشته روابط بین الملل است. دوره بازیگری و کارگردانی را زیر نظر حمید سمندریان و دوره فیلمنامه نویسی را نزد ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذراند. برای اولین بار در سریال آیینه مقابل دوربین رفت. سال 1374 به اجرای نمایش های رادیویی روی آورد. سپس وارد تئاتر شد. محرابی در آثار بسیاری همچون سریال های مرگ تدریجی یک رؤیا، سرزمین کهن، آشپزباشی، مهمانان ویژه و هشت و نیم دقیقه و فیلم های سینمایی جنون، دو لکه ابر، جاده مه آلود، از رئیس جمهور پاداش نگیرید حضور داشته است.

آشا محرابی

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا