اخبار بازیگرانسریال ایرانی

سریالی معمایی و جنایی شریک جرم به خط پایان رسید

سریال جدید نماوا در نوبت پخش پاییز قرار گرفت

سریال شریک جرم تازه‌ترین سریال شبکه خانگی به کارگردانی مازیار میری و تهیه کنندگی همایون اسعدیان است که از 12 آذر در پلتفرم نماوا منتشر خواهد شد. اینجا خبرهای مربوط به سریال شریک جرم و همین‌طور اطلاعاتی را که تاکنون از حاشیه و اصل سریال شریک جرم منتشر شده می‌خوانید، همچنین لینک دانلود رایگان سریال شریک جرم در این مطلب قرار داده شده است.

کارگردان سریال شریک جرم چه کسی است؟

سریال شریک جرم ساخته مازیار میری است

خلاصه داستان و موضوع سریال شریک جرم چیست؟

در خلاصه داستان سریال شریک جرم آمده است: میترا وکیل خوش‌نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌به‌رو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می‌اندازد.

اسامی بازیگران سریال شریک جرم در نقش های اصلی چیست؟

سارا بهرامی،محمد امین شعرباف،علیرضا ثانی فر و المیرا دهقانی از بازیگران سریال شریک جرم هستند.

مشخصات سریال شریک جرم

نام سریالشریک جرم
کارگردانمازیار میری
تهیه کنندههمایون اسعدیان
نویسنده امیر عربی
ژانردرام معمایی-جنایی
تاریخ انتشار۱۲ آذرماه
توزیع کننده نماوا
تعداد قسمت ها –

سارا بهرامی در سریال شریک جرم

شریک جرم" class="index-title">

دانلود رایگان سریال شریک جرم

قرار است سریال شریک جرم به زودی منتشر شود. به محض انتشار لینک دانلود سریال شریک جرم را در این مطلب قرار می دهیم.

دانلود رایگان سریال شریک جرم

لیست بازیگران سریال شریک جرم

  • سارا بهرامی
  • بهناز جعفری
  • محمد امین شعرباف
  • علیرضا ثانی‌فر
  • المیرا دهقانی
  • سجاد بابایی
  • محمد رضا مالکی
  • مهتاب ثروتی

بازیگران سریال شریک جرم

عوامل سریال شریک جرم

  • نویسنده: امیر عربی
  • تهیه‌کننده: همایون اسعدیان
  • کارگردان: مازیار میری

معرفی مازیار میری کارگردان سریال شریک جرم

مازیار میری، کارگردان، تدوین‌گر و مجری طرح ایرانی، متولد ۱۳ بهمن ۱۳۵۲ در تهران است. وی از سال ۱۳۷۵ با کارگردانی فیلم کوتاه، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه سینما آغاز نمود.

مازیار میری، نخستین فیلم بلند سینمایی‌‌اش با عنوان قطعه ناتمام را در سال ۱۳۷۹ ساخت. وی سابقه حضور در پروژه تولید آثاری همچون شریک جرم، جوجه اردک من، به آهستگی، به همین سادگی، پاداش سکوت، آن مرد آمد، کتاب قانون، گاوصندوق، سعادت‌آباد، فرات، حوض نقاشی، یک روز بخصوص، گاهی به پشت سر نگاه کن، سارا و آیدا، هیئت مدیره و خسوف را در کارنامه هنری خود دارد.

از جمله افتخارات مازیار میری می‌توان به نامزدی دریافت جایزه حافظ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در چهاردهمین جشن دنیای تصویر، کسب جایزه بهترین فیلم در دومین دوره جشنواره فیلم شارجه و کسب سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر اشاره کرد.

مازیار میری کارگردان سریال شریک جرم

شریک جرم" class="index-title">

معرفی سریال شریک جرم

سریال شریک جرم یک درام پرتعلیق و هیجان‌انگیز است که به زودی و به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

همایون اسعدیان و مازیار میری پیش از این با سریال عاشقانه و جذاب خسوف، همکاری موفقی با نماوا داشته‌اند.

آن‌ها در تولید این سریال مسیر متفاوتی را در پیش گرفتند و به جای دعوت از ستاره‌های سینما نقش‌های اصلی خود را به تعدادی بازیگر جوان و کمتر شناخته شده سپردند و نقش‌های دیگر را هم به بازیگران تئاتری و پیشکسوت واگذار کردند.

فرمول این زوج در استفاده از ترکیبی نا تعارف برای یک سریال خانگی جواب داد و «خسوف» توانست به یکی از سریال‌های محبوب و پرمخاطب پلتفرم«نماوا» تبدیل شود. همایون اسعیدیان و مازیار میری حال بعد از این تجربه موفق سریال دیگری را برای نماوا آماده پخش کرده‌اند.

سریال “شریک جرم” یک درام تعلیق‌آور و هیجان‌انگیز است که تماشاگران را به یک ماجراجویی معقول و جذاب می‌کشاند. داستان پیچیده و معمایی سریال، باعث می‌شود تماشاگران با شخصیت اصلی، میترا، همزمان همدردی کنند و بر روی تحقیقات او تمرکز کنند. بازیگران با اجراهای قوی و بازی‌های متعالی‌شان به ارائه داستان اضافه ارزش می‌دهند. نویسندگی متفاوت و اثرگذار از طریق تحقیقات و دفاع از موکلان وکیل میترا، تازگی به داستان می‌بخشد و از تماشاگران انتظارات بالا را در نسبت به گستره جنایت و رمز و رازهای پنهان انتظار می‌برد.

معرفی سریال شریک جرم

خلاصهٔ داستان سریال شریک جرم

میترا وکیل خوش‌نامی است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌به‌رو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می‌اندازد.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال شریک جرم

سریال «شریک جرم» در قالب یک مینی سریال تولید شده و قرار است طی هفته جاری پخش آن آغاز شود. هنوز زمان و روز پخش «شریک جرم» از سوی نماوا اعلام نشده است.

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال شریک جرم

نگاهی به قسمت اول سریال شریک جرم

مازیار میری پس از ساخت سریال موفق «خسوف» به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان در شبکه نمایش خانگی، دست به کار تولید سریال جدیدی با عنوان «شریک جرم» زد. او اینبار هم با همراهی اسعدیان، سریالش را با ماجرای قتلی ناگهانی شروع کرد تا در ادامه با کشف رازهایی درباره آن، مخاطبان را همراه کند.

فیلمنامه سریال را امیر عربی نوشته است؛ فیلمنامه‌نویسی که پیش‌تر با مازیار میری برای ساخت فیلم موفق «سعادت آباد» همکاری داشت و می‌توان به همکاری مجدد آنها در این سریال امیدوار بود.

شخصیت اصلی سریال، خانم وکیلی با بازی سارا بهرامی است که در زندگی خانوادگی‌اش با مشکلاتی روبه‌روست و حالا به واسطه رخ دادن دو قتل در دفتر کارش زندگی‌اش بهم می‌ریزد و در این بین پای ماجراهایی درباره پرونده‌های گذشته او هم به میان می‌آید. حالا او باید برای اثبات حقانیت شغلی‌اش برای کشف راز این قتل تلاش کند.

سجاد بابایی و المیرا دهقانی، به عنوان دو تا از بازیگران اصلی سریال «خسوف»، اینبار به صورت افتخاری در این سریال حضور پیدا کرده‌اند. سجاد بابایی نقش مردی زندانی را دارد که مرخصی می‌گیرد تا ماجرای درخواست طلاق همسرش را پیگیری کند و المیرا دهقانی در نقش همسرش ندا ظاهر شده که دیگر تمایلی به زندگی با او ندارد. آنها در قسمت اول، پس از یک مشاجره قدرتمند، سکانس مهمی را در مواجهه باهم می‌سازند.

وحید آقاپور که با مجموعه طنز «ممیزی» و «جوکر» به مخاطبان معرفی شده بود، این روزها به خاطر بازی در نقش موفقی در «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» به کارگردانی سروش صحت بسیار مورد توجه قرار گرفته و حالا در «شریک جرم»، ایفاگر نقشی کاملا متفاوت و جدی است.

علاوه بر اینها امین شعرباف، مهتاب ثروتی، علی ثانی فر، محمدرضا مالکی، ندا عقیقی، بهناز جعفری، سیامک احصایی، علی مصفا و … هم در این سریال حضور دارند.

بررسی ابعاد مختلف مینی‌ سریال شریک جرم به بهانه پایان پخش آن

مازیار میری دو سال قبل سریال «خسوف» را به تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان برای شبکه نمایش خانگی ساخت؛ سریالی که در زمان پخش بسیار مورد توجه قرار گرفت و به یکی از پرمخاطب‌ترین‌ آثار آن دوره تبدیل شد. با وجود موفقیت «خسوف»، تصمیم گرفت با همکاری همایون اسعدیان برای اثر بعدی‌اش روی یک مینی‌سریال تمرکز کند.

فیلمنامه| بحث قاچاق دختران به کشورهای همسایه ایران، این اواخر سوژه آثار مختلفی از جمله «لاتاری»، «مانکن» و … بوده است. امیر عربی اما از دیدگاه متفاوتی به این سوژه نگاه کرده. در قسمت اول، مردی از زندان آزاد می‌شود، بلافاصله همسرش را به قتل می‌رساند و اسلحه را روی شقیقه خودش می‌گذارد و شلیک می‌کند. در این بین پای وکیلی که این قتل در دفترش اتفاق افتاده بنا به دلیلی به پرونده باز می‌شود و برای اینکه اثبات کند در تحریک همسر زن برای قتل او دست نداشته است شروع می‌کند به کشف راز زندگی این زن. ماجرا رفته‌رفته پیچیده می‌شود و اینجاست که زندگی‌اش به ماجرای قاچاق دختران گره می‌خورد. درواقع شخصیت محوری داستان همزمان با مخاطبان وارد چالش با این مسئله می‌شود و مثل یک ناظر بیرونی با آن برخورد می‌کند. در این بین به چند خرده‌روایت مرتبط با این موضوع هم برمی‌خوریم و البته خرده‌روایتی که به رابطه عاطفی این وکیل برمی‌گردد و یک جورهایی به نقطه امن او و همچنین بخش‌های آرامش‌بخش سریال بدل شود.

کارگردانی | مازیار میری سال‌هاست در عرصه کارگردانی فعالیت می‌کند و چند اثر مهم در کارنامه دارد. با این حال سریال‌های ضعیف هم در کارنامه‌اش به چشم می‌خورد. اما اینبار هم همکاری او با همایون اسعدیان در شبکه نمایش خانگی به خلق اثری استاندارد و آبرومند منجر شد. «شریک جرم» را شاید نتوانیم جزو آثار درخشان شبکه نمایش خانگی در چند وقت اخیر به حساب بیاوریم و روی ماندگار بودن آن حساب کنیم اما از جمله آثاری بود که به طور کلی توانست مخاطبان را در هشت هفته با خودش همراه کند. شاید اگر اثر تعلیق بیشتری داشت و از بازیگران قدرتمندتری استفاده شده بود، کشمکش‌های میان شخصیت‌ها بالاتر می‌رفت و چالش بیشتری شکل می‌گرفت و هیجان بیشتری هم به مخاطبان تزریق می‌شد. به طوری که در پایان هر قسمت می‌توانستند تا هفته بعد منتظر حل بحران پیش آمده در قسمت پایانی بمانند.

بازی‌ها | بخش مهمی از التهاب هر سریال، بعد از فیلمنامه، به چگونگی مواجهه بازیگران با نقش‌ها برمی‌گردد و می‌توان گفت «شریک جرم» می‌توانست از این منظر موفق‌تر عمل کند. گرچه بازی بازیگران استاندارد بود و کوچکترین ضعفی وجود نداشت اما بهرحال چگونگی انتخاب بازیگران مطرح و تقابل میان آنها می‌توانست سطح سریال را چند مرحله‌ای بالاتر ببرد و جذابیت کار را هم برای مخاطبان بیشتر کند. درواقع بیشتر از اینکه ایراد متوجه بازی بازیگران باشد، به انتخاب آنها برای قرار گرفتن کنار هم برمی‌گردد که البته جزئی از سلیقه تیم تولید بوده است.

پایان بندی | در قسمت پایانی شریک جرم»، گره‌ها یکی‌یکی براساس روابط علی‌ومعلولی باز می‌شوند اما آنچه اهمیت زیادی پیدا می‌کند، تغییری است که در دیدگاه این وکیل به نسبت به زندگی و آدم‌ها به‌وجود می‌آید. او نسبت به حرفه‌اش دچار تردید می‌شود و همچنین نسبت به اطرافیانش دیدی جدید به دست می‌آورد. نهایتا سریال با تمرکز روی وضعیت جدید این شخصیت به پایان می‌رسد. درواقع باز شدن گره‌ها با اینکه مهم است اما به عنوان چالش اصلی مطرح نمی‌شود. آنچه در طول سریال اهمیت بیشتری دارد، تاثیری است که این چالش روی شخصیت وکیل می‌گذارد و مازیار میری بخوبی از پس اجرای آن برآمده است.

پوستر سریال شریک جرم

پوستر سریال شریک جرم

تیزر سریال شریک جرم

پس از تجربه موفق سجاد بابایی و المیرا دهقانی در سریال «خسوف» این دوبازیگر اینبار در سریال «شریک جرم» مقابل دوربین مازیار میری رفتند.

بهناز جعفری در نقشی کاملا متفاوت در «شریک جرم» جدیدترین ساخته‌ی مازیار میری

بیوگرافی بازیگران سریال شریک جرم

سارا بهرامی

سارا بهرامی هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد ۲ بهمن ۱۳۶۱ در اصفهان است که از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با حضور در فیلم تهرون آغاز نمود.

وی فارغ ‌التحصیل رشته تئاتر است و از ۹ سالگی با ثبت‌ نام در کلاس‌ های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد. او که در در نمایش‌ هایی چون راهزنان، متولد ۱۳۶۱، اگر، هم‌ هوایی و مخمصه بازی کرده‌ است، در سال ۱۳۹۲ با بازی در مجموعه تلویزیونی پروانه به شهرت رسید. او در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم دارکوب موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

از دیگر آثار او می توان به شریک جرم، حرفه ای، خانه‌ ای در خیابان چهل و یکم، جمشیدیه، دارکوب، لتیان، گیتا، ایتالیا ایتالیا، کرگدن، هزارپا و سرکوب اشاره کرد.

سارا بهرامی

علیرضا ثانی‌فر

علیرضا ثانی‌ فر بازیگر، صدا پیشه و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی متولد ۱ فروردین ۱۳۵۱ در تهران و فارغ ‌التحصیل رشته بازیگری از دانشگاه هنر است. علیرضا ثانی ‌فر در نخستین حضورش در سینما در سال ۱۳۶۴ در ۱۳ سالگی در فیلم مرگ گرگ‌ ها به کارگردانی جهانگیر جهانگیری بازی کرده‌ است.

از نمونه آثار او می توان به شریک جرم، حرفه ای، هزار تو، لتیان، آزاد به قید شرط، آخرین بار کی سحر را دیدی، نوبت لیلی، تولد داماد، پل خواب، کاناپه و آتانازی اشاره کرد.

علیرضا ثانی‌فر

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی، بازیگر ایرانی تئاتر، تلویزیون و سینما، متولد ۵ شهریور ۱۳۷۰ در شیراز است. وی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع غذایی است.

المیرا دهقانی، از سال ۱۳۸۸ فعالیت هنری خود را آغاز نمود. وی در آثاری همچون شریک جرم، همه چیز آنجاست، هشت و نیم دقیقه، پرستاران، سایه ‌بان، لحظه گرگ و میش، فصل ماهی سفید، پس از آزادی، سیاه باز، حرفه ای و خسوف به ایفای نقش پرداخته ‌است.

از جمله افتخارات المیرا دهقانی می‌توان به نامزدی دریافت تندیس حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی در نوزدهمین دوره جشن حافظ اشاره کرد.

المیرا دهقانی

سجاد بابایی

سجاد بابائی هنرپیشه است. او فعالیت هنری خود را از سال 1386 با بازی در فیلم کوتاه سکوت سیاه آغاز کرد. بابایی در سریال زندگی زیباست، فیلم های کوتاه برادر، این و آن، فیلم های سینمایی مرد بازنده، تومان، من، زهره، سوزن آب ، مجموعه نمایش خانگی سقوط و نمایش های هیچ چیز جدی نیست، شاه لیر و جیغ بنفش حضور داشته است.

سجاد بابایی

محمد رضا مالکی

حمد رضا مالکی بازیگر و‌ کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون متولد ۱۳ دی ۱۳۵۹ در تهران است. محمد رضا مالکی دستیار کارگردان در مجموعه های تلویزیونی مدار صفر درجه و میوه ممنوعه نیز بوده است. او‌ در کارهایی همچون‌ سریال تلویزیونی گاهی به پشت سر نگاه کن، سریال هیئت مدیره و سریال گمشدگان فعالیت داشته است. محمدرضا مالکی سابقه بسیار طولانی به عنوان بازیگر داشته و‌ همچنین به عنوان‌ کارگردان آثار بسیاری را روی صحنه برده است که از شاخص ترین کارهای او‌ می توان به ماهی و ‌گربه و دلم میخواد اشاره کرد.

محمد رضا مالکی

مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی بازیگر ایرانی متولد ۲ بهمن ۱۳۷۰ در تهران است و در رشته عکاسی فارغ التحصیل شد. مهتاب ثروتی از جوانان با استعداد کشور است که از عکاسی در سریال و تلویزیون شروع کرد و سپس به عنوان بازیگر وارد تئاتر شد.

از نمونه آثار مهتاب ثروتی می توان به شریک جرم، خاتون، متولد ۶۵، پاستاریونی و حریم شخصی اشاره کرد.

مهتاب ثروتی

 

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

بازیگر انلاین

آخرین اخبار بازیگران زن و مرد سینمای ایران و جهان، عکس های جدید سلبریتی ها، عکس های بازیگران قدیمی و بیوگرافی بازیگران را در بازیگر آنلاین | بازیگرآنلاین دنبال کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا